Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Co jest przyczyną v-maxa?
Dodane przez Smaku dnia 15-02-2008 10:04
#1
Hello!
Mam pytanie:
Rozebrałem cały wario nie ma nigdzie pierścienia, zawirowywacz jest ucięty i zaspawany (ale nie wiem kto to robił, było tak jak już kupiłem skuter). Moja katana wyciąga 60km/h, czemu tak mało, gdzie może być "przydławiona" że ma tak niski v-max?:(
Dodane przez BoniuBOSS dnia 15-02-2008 10:09
#2
Przede wszystkim wymień wydech, potem wario, talerze sprzęgła na te od Katany WR i już poleci Ci 75-80 km/h. Później możesz pokusić się o wymianę przełożeń i cylindra.
Dodane przez Smaku dnia 15-02-2008 10:31
#3
no tak ale czemu leci teraz 60km/h? gdzie mogą być blokady, przecież bez blokad powinien lecieć te 80, prawda?:(
Dodane przez BoniuBOSS dnia 15-02-2008 10:41
#4
Katany są blokowane na przełożeniach! Jak odblokujesz przekładnie to poleci Ci te 80 km/h bez blokad. Katany z zablokowanymi przekładniami po zdjęciu "wszystkich" blokad latają tak 60 km/h mówię tutaj o wersji AC.
Dodane przez Smaku dnia 15-02-2008 11:14
#5
No tak tylko że jak byś nie zauważył mam wersje TELEFONICA MOVISTAR !!;)
Dodane przez bartekkatana dnia 15-02-2008 11:16
#6
Czyli nie masz zablokowanych przełożeń.Wymieniłeś dysze w gaźniku i rozwierciłęś kruciec??
Dodane przez Smaku dnia 15-02-2008 11:18
#7
Jeszcze nie, ale WANDER mówił żebym nie wymieniał bo mam 68 i taka wystarczy, a króciec przecież daje bardzo mało bo podobno tylko 2km/h i trochę przyśpiecha
Dodane przez BoniuBOSS dnia 15-02-2008 11:31
#8
Króciec Ci nic nie da do póki masz seryjny gaźnik! Sprawdź kompresje może jest już słaba.
Dodane przez Smaku dnia 15-02-2008 12:10
#9
Sory ale nie wiem o co chodzi, co to jest tak kompresja, a może jak ktoś uciął zawriowywacz to zaspawał tłumik aż za bardzo i spaliny nie mogą wylatywać wszystkie całkiem tylko sie zatrzymują (takie jakby zweżenie tam może jest) ?:|
Edytowane przez Smaku dnia 15-02-2008 12:12
Dodane przez kielo90 dnia 15-02-2008 12:18
#10
ja to wywaliłem i zyskałem przyśpieche:)
Dodane przez zip32 dnia 15-02-2008 12:19
#11
Zobacz, czy kanał wydechowy nie jest zwężony. Po za tym może rozciągnięty pasek, za mała dysza, zła regulacja. Kompresje też sprawdź. Daj fotke wydechu.
Edytowane przez zip32 dnia 15-02-2008 12:20
Dodane przez Smaku dnia 15-02-2008 12:20
#12
a co to jest ta kompresja, ty wywaliłeś pewnie to zwężenie na kolanku, a tej blokady jeszcze nie patrzyłem:| foty wydechu nie mam, a pasek mam ten mitschuboschi czy coś takiego wander mówił że to jest seryjny mam ponad 9tys przebiegu czy pasek może być przyczyną?
Edytowane przez Smaku dnia 15-02-2008 12:23
Dodane przez tomek_kr dnia 15-02-2008 12:21
#13
katany raczej nie mają zawirowacza tylko zwężkę na kolanku... musisz wymienić kolanko... a na wariu nie ma podkładki tylko jest dłuższa tulej którą musisz tak skrócić by talerze do końca sie schodziły...
Dodane przez kielo90 dnia 15-02-2008 12:32
#14
wywaliłem ten taki lejek na samym początku jak się podłącza do cylka i śmiga jak głupia tylko od tego zaczęła chodzić troszkę głośniej;/
Dodane przez wander dnia 15-02-2008 12:41
#15
Po pierwsze katana wr(movistar) nie ma blokady na króćcu!! Ma seryjnie króciec 19!!(ja tak miałem), dysza w zupełności w gaźniku 14 wystarczy 68(u mnie latała katana 95km/h na takiej dyszy, gaźniku 14 i sportowym kominie). Moja katanka po prawidłowym zdjęciu 3 blokad(pierścień na wariatorze, wycięciu zawirowywacza(do równej blachy tłumika) i wyciągnięciu tzw "lejka" który jest na łączeniu wydechu z kolankiem wydechu(jest to prawie pod pompą wody)) miałem v-max w okolicach 80-82 km/h. A myślę że akurat movistar i mój model katanki wr jest dokładnie taki sam w podzespołach.
Dodane przez BoniuBOSS dnia 15-02-2008 14:48
#16
Ja mam WR i też nie miałem blokady na króćcu. Kompresja jest to stopień sprężania, jeśli jest na poziomie 6 to już trzeba wymienić pierścienie na tłoku. Sprawdzasz to specjalnym przyrządem do mieszenia kompresji który wkładasz zamiast świecy i kopiesz. A sprawdzałeś w jakim stanie są okładziny na sprzęgle i rolki?
Dodane przez Smaku dnia 15-02-2008 14:53
#17
rolki przed wczoraj wymieniłem:p, a za sprzęgło się jeszcze nie brałem bo nie wiem jak je dokręcić:|
Dodane przez kielo90 dnia 15-02-2008 14:55
#18
kluczem pneumatycznym najłatwiej:)
Dodane przez Smaku dnia 15-02-2008 14:57
#19
Tylko że ja nie mam pneumata i nie wiem kto ma:(
Dodane przez BoniuBOSS dnia 15-02-2008 14:58
#20
Jedź do stacji wulkanizacyjnej tam Ci to zrobią za free.
Dodane przez Smaku dnia 15-02-2008 15:00
#21
No i potem sqta będę pchał do chaty, wander mi wytłumaczy jak odkręcić sprzęgło on sie na tym zna;)
Edytowane przez Smaku dnia 15-02-2008 15:01
Dodane przez zip32 dnia 15-02-2008 15:03
#22
Boże człowieku.. Jedziesz do zakładu wulkanizacyjnego, odkręcają Ci śrubę, ty sprawdzasz w jakim stanie są okładziny i prosisz, żeby przykręcili spowrotem..
Dodane przez BoniuBOSS dnia 15-02-2008 15:04
#23
Po co mają mu przekręcać z powrotem? Jak sam sobie przykręcisz to nie odpadnie.
Dodane przez Smaku dnia 15-02-2008 15:06
#24
aha, dziex za pomoc:p
Dodane przez zip32 dnia 15-02-2008 19:22
#25
Zeby nie musial pchac do domu...
Dodane przez Smaku dnia 15-02-2008 20:35
#26
nie będę pchał byłem w serwisie i oni mi to zrobią w granicach 150zł;)
Dodane przez tomek_kr dnia 15-02-2008 20:52
#27
za sprawdzenie samych okładzin 150zł??
Dodane przez golos dnia 15-02-2008 21:00
#28
ja bym nie jechał do serwisu
Dodane przez Smaku dnia 15-02-2008 21:06
#29
nie zrobią mi już wszystko zdejmą blokady itp;)