Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Co jest przyczyną v-maxa?

Dodane przez Smaku dnia 15-02-2008 10:04
#1

Hello!
Mam pytanie:
Rozebrałem cały wario nie ma nigdzie pierścienia, zawirowywacz jest ucięty i zaspawany (ale nie wiem kto to robił, było tak jak już kupiłem skuter). Moja katana wyciąga 60km/h, czemu tak mało, gdzie może być "przydławiona" że ma tak niski v-max?:(

Dodane przez BoniuBOSS dnia 15-02-2008 10:09
#2

Przede wszystkim wymień wydech, potem wario, talerze sprzęgła na te od Katany WR i już poleci Ci 75-80 km/h. Później możesz pokusić się o wymianę przełożeń i cylindra.

Dodane przez Smaku dnia 15-02-2008 10:31
#3

no tak ale czemu leci teraz 60km/h? gdzie mogą być blokady, przecież bez blokad powinien lecieć te 80, prawda?:(

Dodane przez BoniuBOSS dnia 15-02-2008 10:41
#4

Katany są blokowane na przełożeniach! Jak odblokujesz przekładnie to poleci Ci te 80 km/h bez blokad. Katany z zablokowanymi przekładniami po zdjęciu "wszystkich" blokad latają tak 60 km/h mówię tutaj o wersji AC.

Dodane przez Smaku dnia 15-02-2008 11:14
#5

No tak tylko że jak byś nie zauważył mam wersje TELEFONICA MOVISTAR !!;)

Dodane przez bartekkatana dnia 15-02-2008 11:16
#6

Czyli nie masz zablokowanych przełożeń.Wymieniłeś dysze w gaźniku i rozwierciłęś kruciec??

Dodane przez Smaku dnia 15-02-2008 11:18
#7

Jeszcze nie, ale WANDER mówił żebym nie wymieniał bo mam 68 i taka wystarczy, a króciec przecież daje bardzo mało bo podobno tylko 2km/h i trochę przyśpiecha

Dodane przez BoniuBOSS dnia 15-02-2008 11:31
#8

Króciec Ci nic nie da do póki masz seryjny gaźnik! Sprawdź kompresje może jest już słaba.

Dodane przez Smaku dnia 15-02-2008 12:10
#9

Sory ale nie wiem o co chodzi, co to jest tak kompresja, a może jak ktoś uciął zawriowywacz to zaspawał tłumik aż za bardzo i spaliny nie mogą wylatywać wszystkie całkiem tylko sie zatrzymują (takie jakby zweżenie tam może jest) ?:|

Edytowane przez Smaku dnia 15-02-2008 12:12

Dodane przez kielo90 dnia 15-02-2008 12:18
#10

ja to wywaliłem i zyskałem przyśpieche:)

Dodane przez zip32 dnia 15-02-2008 12:19
#11

Zobacz, czy kanał wydechowy nie jest zwężony. Po za tym może rozciągnięty pasek, za mała dysza, zła regulacja. Kompresje też sprawdź. Daj fotke wydechu.

Edytowane przez zip32 dnia 15-02-2008 12:20

Dodane przez Smaku dnia 15-02-2008 12:20
#12

a co to jest ta kompresja, ty wywaliłeś pewnie to zwężenie na kolanku, a tej blokady jeszcze nie patrzyłem:| foty wydechu nie mam, a pasek mam ten mitschuboschi czy coś takiego wander mówił że to jest seryjny mam ponad 9tys przebiegu czy pasek może być przyczyną?

Edytowane przez Smaku dnia 15-02-2008 12:23

Dodane przez tomek_kr dnia 15-02-2008 12:21
#13

katany raczej nie mają zawirowacza tylko zwężkę na kolanku... musisz wymienić kolanko... a na wariu nie ma podkładki tylko jest dłuższa tulej którą musisz tak skrócić by talerze do końca sie schodziły...

Dodane przez kielo90 dnia 15-02-2008 12:32
#14

wywaliłem ten taki lejek na samym początku jak się podłącza do cylka i śmiga jak głupia tylko od tego zaczęła chodzić troszkę głośniej;/

Dodane przez wander dnia 15-02-2008 12:41
#15

Po pierwsze katana wr(movistar) nie ma blokady na króćcu!! Ma seryjnie króciec 19!!(ja tak miałem), dysza w zupełności w gaźniku 14 wystarczy 68(u mnie latała katana 95km/h na takiej dyszy, gaźniku 14 i sportowym kominie). Moja katanka po prawidłowym zdjęciu 3 blokad(pierścień na wariatorze, wycięciu zawirowywacza(do równej blachy tłumika) i wyciągnięciu tzw "lejka" który jest na łączeniu wydechu z kolankiem wydechu(jest to prawie pod pompą wody)) miałem v-max w okolicach 80-82 km/h. A myślę że akurat movistar i mój model katanki wr jest dokładnie taki sam w podzespołach.

Dodane przez BoniuBOSS dnia 15-02-2008 14:48
#16

Ja mam WR i też nie miałem blokady na króćcu. Kompresja jest to stopień sprężania, jeśli jest na poziomie 6 to już trzeba wymienić pierścienie na tłoku. Sprawdzasz to specjalnym przyrządem do mieszenia kompresji który wkładasz zamiast świecy i kopiesz. A sprawdzałeś w jakim stanie są okładziny na sprzęgle i rolki?

Dodane przez Smaku dnia 15-02-2008 14:53
#17

rolki przed wczoraj wymieniłem:p, a za sprzęgło się jeszcze nie brałem bo nie wiem jak je dokręcić:|

Dodane przez kielo90 dnia 15-02-2008 14:55
#18

kluczem pneumatycznym najłatwiej:)

Dodane przez Smaku dnia 15-02-2008 14:57
#19

Tylko że ja nie mam pneumata i nie wiem kto ma:(

Dodane przez BoniuBOSS dnia 15-02-2008 14:58
#20

Jedź do stacji wulkanizacyjnej tam Ci to zrobią za free.

Dodane przez Smaku dnia 15-02-2008 15:00
#21

No i potem sqta będę pchał do chaty, wander mi wytłumaczy jak odkręcić sprzęgło on sie na tym zna;)

Edytowane przez Smaku dnia 15-02-2008 15:01

Dodane przez zip32 dnia 15-02-2008 15:03
#22

Boże człowieku.. Jedziesz do zakładu wulkanizacyjnego, odkręcają Ci śrubę, ty sprawdzasz w jakim stanie są okładziny i prosisz, żeby przykręcili spowrotem..

Dodane przez BoniuBOSS dnia 15-02-2008 15:04
#23

Po co mają mu przekręcać z powrotem? Jak sam sobie przykręcisz to nie odpadnie.

Dodane przez Smaku dnia 15-02-2008 15:06
#24

aha, dziex za pomoc:p

Dodane przez zip32 dnia 15-02-2008 19:22
#25

Zeby nie musial pchac do domu...

Dodane przez Smaku dnia 15-02-2008 20:35
#26

nie będę pchał byłem w serwisie i oni mi to zrobią w granicach 150zł;)

Dodane przez tomek_kr dnia 15-02-2008 20:52
#27

za sprawdzenie samych okładzin 150zł??

Dodane przez golos dnia 15-02-2008 21:00
#28

ja bym nie jechał do serwisu

Dodane przez Smaku dnia 15-02-2008 21:06
#29

nie zrobią mi już wszystko zdejmą blokady itp;)