Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Gaśnie!!
Dodane przez adam12 dnia 19-02-2013 09:49
#1
Witam
Tak jak w temacie napisałem moja katana gaśnie po 1-2 minutach jak ją odpalę nieważne na jakich obrotach chodzi.Co może być przyczyną ??Dodam że nic przy niej nierobiłem a miesiąc temu było dobrze.Gażnik czyściłem 2 razy i nic.:@
Dodane przez Aroni dnia 19-02-2013 11:10
#2
Opisz dokładniej problem. Pomogę pytaniami;
1. Możesz w tym czasie jechać? Ma moc czy tylko działa, ale nie ujedziesz?
2. Jak już zgaśnie to możesz odpalić go od razu, czy musisz czekać?
3. Masz LC czy AC?
3. Jeśli możesz jechać, to jak to wygląda zanim zgaśnie? Najpierw jest spadek mocy, czy po prostu od razu gaśnie?
Dodane przez adam12 dnia 19-02-2013 14:25
#3
To jest tak jak ją odpalę to ma moc można jechać lecz później jest tak by moc spadała i schodzi z obrotów nawet jak mam ful gaz. Jak zgaśnie to mogę odpalić lecz praktycznie zaraz gaśnie chyba że zimna to dużej pochodzi .Mam katankę Ac .Można jechać lecz ma moc lecz pochodzi trochę i gaśnie .Czy to wina świecy??
Dodane przez Aroni dnia 19-02-2013 15:13
#4
Raczej nie. Ja obstawiam, że coś Ci się stało z pompą oleju i nie podaje, tłok przez to puchnie, silnik słabnie i zdycha. Tak więc poleciłbym Ci sprawdzić, czy olej ubywa. Może być to trochę ciężkie, więc możesz zrobić w taki sposób. Spuszczasz paliwo z baku, odlewasz z litr, mieszasz z 20ml oleju, wlewasz spowrotem do baku tylko mieszankę i odpalasz. Niech chwilę pochodzi i mieszanka dostanie się do gaźnika. Potem się przejedź i zobaczysz jak będzie. Napisz czy pomogło, a potem dalej pomyślimy.
Edytowane przez Aroni dnia 19-02-2013 15:15
Dodane przez patriko0202 dnia 19-02-2013 16:01
#5
Na 99 % jest to wina oleju.
Mi jak brakło oleju w dozowniku
Zatankowałem sobie paliwko i jade ok 80, następnie spadek mocy i gasnie, i tak co odpalilem to gasła, po dniu zamartwien obczaiłem, że nie ma oleju :/
Dodane przez Katanka2001 dnia 19-02-2013 17:20
#6
Przytarło cylinder A jak coś to wywal dozownik i mieszaj osobiście :)
Dodane przez adam12 dnia 19-02-2013 17:24
#7
Świece zmieniłem i nic. Jak się odpali to tak jakby dostawał olej bo trochę dymi. Ale sprawdzę to co mówił aroni. Patriko olej w dozowniku mam a jak się kończy to kontrolka się zapala. :)
Dodane przez patriko0202 dnia 19-02-2013 17:38
#8
Mi chodziło o to, że ci olej nie dochodzi do cylka, a nie ze nie ma w dozo olejku :>
:>
Dodane przez adam12 dnia 19-02-2013 17:41
#9
aaaaa to ok
a co ty zrobiłeś???
Dodane przez patriko0202 dnia 19-02-2013 19:53
#10
Wlałem olej do dozo i jazda :DD
Ale i tak daje olej w dozo jak i robie mieszanke :>
Dodane przez valavme dnia 20-02-2013 12:53
#11
ja dziękuje już za ten dozownik, może jest i dobry ale do 50 z niedużym przebiegiem. w moim przypadku tłok puchł jak ciśnęło się na pełnej manecie przez jakieś 500m po wywaleniu dozownika i robieniu samemu mieszanki problem znikł.
Dodane przez Meteor dnia 20-02-2013 13:05
#12
najlepiej do paliwa lac olej jak ja lałem do dozownika jechalem do kolegi i raz mocy nie miała ;d dlatego teraz mam szlif cyla ;d i leje do paliwa :d
Dodane przez adam12 dnia 26-02-2013 17:17
#13
No wlałem oleju do paliwa tak jak mówił aroni.No i lipa dalej to samo gaśnie tak jak wcześniej .A i jeszcze zmieniłem membrane bo miała duże szczeliny skuter dziwnie chodził i chlapało paliwem z tłumnika ,no a teraz jest ok.A i jeszcze jedno czy to może być wina ssania i jak sprawdzić czy działa???
Edytowane przez adam12 dnia 26-02-2013 17:18
Dodane przez KreciK dnia 06-03-2013 09:26
#14
Tyy stary też tak mam... Tylko ze mi gaźnik przelewa ? A na tej mieszance samej to niby poporstu dozownik zeby był pusty i tyle?? i do baku mieszanke.
Dodane przez Aroni dnia 06-03-2013 17:03
#15
A na tej mieszance samej to niby poporstu dozownik zeby był pusty i tyle?? i do baku mieszanke.
Tak.
Odnośnie tematu... ssanie to raczej nie jest, gdyby coś z nim było nie tak, to skuter inaczej by się zachowywał.
Cóż objawy ewidentnie wskazują na to, że cylek się po prostu przegrzewa i to jest najbardziej prawdopodobne. Ile wlałeś tego oleju do baku i ile miałeś tam też benzyny? Zrobiłeś dokładnie tak jak napisałem?
Ja bym jeszcze profilaktycznie ściągnął cylinder i zobaczył w jakim stanie są części. Masz AC, więc dużo roboty z tym nie ma. Ściągasz głowicę, cylek i tłok i posprawdzasz jak w ogóle wyglądają części, czy już nie są trochę zajechane. Kwestia godziny i zrobisz wszystko na cacy i się upewnisz, że cylek jest jeszcze ok, no albo juz nie...
Edytowane przez Aroni dnia 06-03-2013 17:04
Dodane przez KreciK dnia 06-03-2013 17:25
#16
jak zszedl ten olej duzo lepiej chodzil, i tak zrobilem mieszanke mam dysze ta po lewej od regulacji wkrecona na max druga na 1,5 i poszedl zajebiscie, szczailem ze guma od filtra wisiała sobie i zaklejała ja taśma ;/ zalozylem siedzenie odpalam i znowu go przelewa i dusi mam pół gazu moze faktycznie masz racje ze cylinder ... Oddałem do naprawy mega długo go trzymali i tak 5 stó za to ze cyl wymieniany dał mi jakies cześci stare ciekawe czy to z mojego skutera bo po cylindrze jaki jest aktualnie no raczej nówka to nie jest...
Aaa interesu tez juz nie ma :d
Dodane przez Aroni dnia 06-03-2013 19:59
#17
Wcześniejsza wypowiedź odnosiła się do autora tematu:P
A Ty KreciK sprawdź co napisałem w Twoim temacie. Do tego wyreguluj na nowo gaźnik i git.