Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Remont silnika

Dodane przez tomala-3 dnia 13-02-2008 13:33
#1

Czy jest możliwość zrobienia szlifu cylindra i włożenia tłoka "60 cm" ? Jak myślicie, czy potrzebna byłaby wymiana gaźnika lub innych części?

Dodane przez BoniuBOSS dnia 13-02-2008 13:39
#2

Na seryjnym na pewno nie.

Dodane przez Pierzak dnia 13-02-2008 15:21
#3

trochę sie da, może 55-58ccm ale to sie nie opłaca. Lepiej kupić najtańszego kita 70.

Dodane przez golos dnia 13-02-2008 15:24
#4

nie chba tak mocno nie można

Dodane przez tomek_kr dnia 13-02-2008 15:34
#5

zawsze możesz sie udać do zakładu co robią szlify i Ci powiedzą ile mogą wyszlifować...

Dodane przez BoniuBOSS dnia 13-02-2008 15:52
#6

Szlifa możesz zrobić maks do 54-55cc więcej raczej się nie da.

Dodane przez sssss80 dnia 13-02-2008 16:31
#7

Jak zrobisz tak wielkiego szlifa, to będziesz miał bardzo osłabioną konstrukcję.

Dodane przez BoniuBOSS dnia 13-02-2008 17:45
#8

Też prawda dlatego lepiej kupić od razu słabą 70cc za 300-400 zł.

Dodane przez tomek_kr dnia 13-02-2008 18:08
#9

tez radzę kupić 70 zamiast bawić się w szlify...

Dodane przez bartekkatana dnia 13-02-2008 19:03
#10

Kup 70cc chodzą za nieduże pieniądze a lepiej będzie chodził.
A za szlif i tłok wydasz ok 150-200zł

Dodane przez BoniuBOSS dnia 13-02-2008 19:31
#11

U mnie koleś za szlif chciał prawie 200 zł + tłok to by wyszło 300-350 zł więc moim zdaniem się nie opłaca.

Dodane przez wander dnia 13-02-2008 20:07
#12

Zwariowałeś?? Szlif kosztuje 20-40zł, tłok kupujesz za 70-100zł. Tak wielkiego nie zrobisz szlifa. Szlif się robi jak chcesz tanim kosztem naprawić żeliwny cylek.

Dodane przez BoniuBOSS dnia 13-02-2008 20:09
#13

Ja się dokładnie nie dowiadywałem u kogoś kto je robi ile to kosztuje ale kumple mówili że to jest koszt tak między 100-200 zł. Osobiście zamiast robić szlifa wolał bym kupić nowy cylek.

Dodane przez perkusista dnia 13-02-2008 21:16
#14

taki szlif znacznie oslabi scianki, wiec pewnie rozwali sie po przejechani ze 100 km, ja bym odradzal

Dodane przez Fazi dnia 13-02-2008 23:16
#15

rozwalić sie nie rozwali , bo ścianki nie mają po 2 mm, ale tak jak mówicie , nie ma to sensu , a po drugie, w instrukcji od zestawu70 jest wyraźnie napisane że jego pojemność wynosi 62,5 lub 65,2 ccm teraz dokładnie nie pamiętam( tak ja miałem w Pollini Sport kit) a jak z innymi jest to ja nie wiem. Nie szlifuj tak mocno serii , kup najtańszy 70ccm lub zostają Ci aukcje internetowe i używany zestaw, za dość małe pieniądze.

Dodane przez wander dnia 14-02-2008 03:22
#16

Szlif sie robi tylko jak che sie naprawić zatarty cylinder. A ty @tomala chyb anie masz zatartego?? Podczas każdorazowego szlifu ubiera sie max 0,5 mm ze ścianki. A szlifów max można zrobić 4-5. Więc nierealne jest uzyskanie takiej pojemności.

Dodane przez tomala-3 dnia 14-02-2008 10:00
#17

Ok. nie będę się bawił w przeróbki. Motor jeszcze chodzi ale ma ciśnienie już w granicach 6,5 to dlatego się pytam. Mam machera co zrobi mi szlif za 20zł do tego reszta ok. 170 i robocizna 50 zł.
zostaje przy oryginale.
Pozdr.

Dodane przez BoniuBOSS dnia 14-02-2008 10:20
#18

Kompresja jest już słaba. Lepiej wymień pierścienie.