Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Mały V-max, mała moc
Dodane przez Dr0pSone dnia 22-12-2012 21:30
#1
Siema od pewnego czasu mam problem z moja kataną. A więc tak, na początku Suzuki jeździłem z prędkością 75 km/h potem zmieniłem cyl na 70cc i wydech na leo ZX i prędkość wzrosła do 80 km/h. Od nie dawna mam zamontowany wydech ten sam co był na początku. I przy jeździe w 2 osoby Katana nie ma siły rozpędzić się do 40 km/h, rusza żwawo ale przy prędkości 30 km/h, jest taki spadek mocy. Nie wiem co to jest założyłem nowy zawór membrankowy RMS, gdyż stary uległ uszkodzeniu. Również, wymieniłem uszczelkę pod głowicą bo była nieszczelność i płyn chłodniczy znajdował się w komorze spalania. Myślałem, że to przez zużyty pasek napędowy, więc go wymieniłem na Mallosi Special Belt. Owszem przyspieszenie wzrosło i to bardzo ale co z tego jak skuter nie chce przekroczyć 55 km/h. A o jeździe w 2 osoby można zapomnieć :( Macie jakieś propozycje co to może być. ???
Podczas wymiany uszczelki sprawdzałem stan cyla i był bardzo dobry, wymieniłem tylko pierścienie.
Edytowane przez Dr0pSone dnia 22-12-2012 21:32
Dodane przez valavme dnia 22-12-2012 22:17
#2
a jaki masz teraz wydech? zmieniłeś z zx na?
Dodane przez Dr0pSone dnia 22-12-2012 22:30
#3
IXIL odblokowany
Dodane przez k4t4n4 dnia 23-12-2012 13:46
#4
hmm ale cos sie dzieje ze typu dławi sie? czy nie umi sie poprostu wkrecic na obroty ? włóz spowrotem tego zx ;p
Dodane przez valavme dnia 23-12-2012 17:16
#6
ten wydech strasznie dziwny jest ;D Zdejmij pokrywę i patrz czy pasek na samą gór wchodzi, ja bym mu dał trochę więcej paliwa spróbuj wkręcić sróbkę od ragulacji paliwo powietrze co poł obrotu wkręcaj i jazda. A na zx ile szła katana?
Dodane przez k4t4n4 dnia 23-12-2012 21:25
#7
moim zdaniem jest do regulacji przekładnia za szybko sie wkreca na obroty ;D pasek do wymiany , cięższe rolki , twardsza sprezyna centralna i powinno byc ok a najlepiej to kup inny wydech xd ;p
Dodane przez Dr0pSone dnia 23-12-2012 22:12
#8
pasek już wymieniłem więc to nie to. Sprężyna jest +15% i wcześniej dawała rade. Przekadnia do regulacji tzn. ?? jest jakaś śrubka od regulacji ??? Jedynie może rolki przydałyby się cięższe, bo były 4,4g a teraz 3,6g. Wydechu nie będę kupywał :D
Narazie zbieram wiedzę i może nie długo spróbuje sam zrobić jakiś wydech, pod ten cyl co porting zrobiłem . :)
Dodane przez k4t4n4 dnia 23-12-2012 23:40
#9
xd regulacja przekładni to własnie wymiana rolek , sprezyn itp ;p rolki o dużo za lekkie! daj z 5gr to pójdzie lepiej ;D centralka za miekko ;p juz widze jak ta przekładnia pracuje buta ma fajnego zapewne co nie? ;D daj centrale z 30% 5gr rolki , sprezynki sprzegła twarde to pójdzie fajnie ;D
Dodane przez Dr0pSone dnia 24-12-2012 13:15
#10
Mogłeś napisać że chodzi ci o regulacje napędu :D bo ja już o przełożeniach myślałem. No buta ma dobrego, ale narazie dam sobie spokój z regulacją. Poczekam do ferii a wtedy zrobię wydech do niego i założę cyl i nowy tłoczek i wtedy się to wyreguluje porządnie. Ale dzięki za pomoc. Jeszcze ktoś tam pisał że od kranika podciśnieniowego takie coś może być.