Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Montaż paska napędowego. Strzałkami w którą strone?
Dodane przez BoniuBOSS dnia 12-02-2008 09:52
#1
Witam
Mam pasek Polini Kevlar i są na nim takie trzy strzałki. Już zwątpiłem czy montuje się go strzałkami w kierunki wariatora czy w kierunku sprzęgła jak by ktoś wiedział to proszę o odpowiedź.
Dodane przez kielo90 dnia 12-02-2008 11:59
#2
No oczywiście że w stronę w którą obraca się cały napęd:D tzn w stronę wariatora:)
Dodane przez BoniuBOSS dnia 12-02-2008 12:29
#3
Jesteś pewien w 100% że cały napęd kręci się w stronę wariatora?
Dodane przez tomek_kr dnia 12-02-2008 12:40
#4
wystarczy ze zdjętą kapą pokręcić rozrusznikiem i już wiesz w którą się kręci cały układ... kto jak kto ale Ty chyba wiesz w którą stronę sie kręci...:/ czy to znowu jakiś głupawy test z Twojej strony??
Dodane przez BoniuBOSS dnia 12-02-2008 13:11
#5
Hehe nie tym razem Panowie, po prostu zwątpiłem czy dobrze go założyłem a założyłem ze strzałkami w stronę wariatora.
Dzisiaj zdejmę kapę i dla pewności zakręcę rozrusznikiem żeby na pewno zobaczy czy dobrze go założyłem bo szkoda było by uszkodzic taki dobry pasek.
Dodane przez kielo90 dnia 12-02-2008 14:04
#6
Jestem na ziliona procent pewny że dobrze założyłeś:) a napęd kręci się w stronę wariatora:D krótko mówiąc kręci się do przodu:D
Dodane przez bartekkatana dnia 12-02-2008 14:07
#7
Popieram @kielo90
Dodane przez tomek_kr dnia 12-02-2008 14:39
#8
dokładnie... kręci się tak jak tylne koło czyli do przodu...B)
Dodane przez Daniez dnia 12-02-2008 14:41
#9
Odwrotnie do ruchu wskazówek zegara.B) Na moim pasku też są takie strzałki;) i są w stronę waria
Edytowane przez Daniez dnia 12-02-2008 14:41
Dodane przez tomek_kr dnia 12-02-2008 14:53
#10
a czy na każdym pasku są takie strzałki?? bo ja jak wczoraj zmieniałem sprężynę i zdejmowałem pasek to nie zauważyłem tych strzałek...
Dodane przez Daniez dnia 12-02-2008 14:56
#11
Raczej muszą być. Mogą być takie małe słabo widoczne ale powinny być. Tak jak w oponach samochodowych/skuterowych umnie sąB)
Dodane przez BoniuBOSS dnia 12-02-2008 15:03
#12
Ok dzięki za wypowiedzi. Jednak dobrze go założyłem tzn. w stronę wariatora. TEMAT DO ZAMKNIĘCIA.
Dodane przez tomek_kr dnia 12-02-2008 15:12
#13
kurcze to ja muszę sprawdzić bo to może przez to spadł mi v-max..
Dodane przez BoniuBOSS dnia 12-02-2008 15:13
#14
Przez to nie spada v-max jedynie co to możesz szybciej zużyć pasek.
Dodane przez tomek_kr dnia 12-02-2008 15:18
#15
to może pojeżdże odwrotnie to jak go zużyje to tatuś zasponsoruje mi nowy kevlarowyB) a czy te kevlary to podnoszą osiągi czy są tylko wytrzymalsze??
Dodane przez BoniuBOSS dnia 12-02-2008 15:19
#16
Pasek nie ma wpływu na osiągi. Kupuje się trwalsze paski bo te słabsze nie wytrzymują wyższych obrotów i pękają.
Dodane przez wander dnia 12-02-2008 15:36
#17
Pasek kevlarowy jest twardszy przez co jest mniej giętki, spotkałem się z takim czymś że kumpel po zamontowaniu paska kevlarowego stracił na v-maxie i przyśpieszeniu ale nieznacznie. Nie na wszystkich paskach są strzałki. Osobiście mam bez strzałek(nieoryginalny). I chyba go źle założyłem pierwszym razem to po 10km spadł, przełożyłem go odwrotnie i jest wszystko ok;)
Ps. To zamykać temat??
Dodane przez BoniuBOSS dnia 12-02-2008 15:37
#18
Tak zamknij.