Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: P/G 172 Evo 2T (50KM) !!!
Dodane przez roogat dnia 09-11-2012 22:38
#1
Jak Berciu ma swój temat o ruście to ja robie swój, w końcu nie mogę być gorszy :) Sprawa wygląda następująco mam zamiar kupić kartery z Gilery Runner 125 albo 180 2T i dokupywać części w silniku będą części najwyższej klasy używane w wyścigach :) Silnik będzie miał niecałe 50KM i będzie ciągnoł ponad 160 (choć wątpię, że będę nim tyle sobie popylał podejrzewam że v-max będzie nieznany :c) Następnie kiedy skompletuję silnik kupię chłodnicę z apki 250 oczywiście pąpa wody będzie elektryczna sportowa :) Potem kupuję elektrykę i ramę z katany nowej budy i zaczynam jeździć potem podokupuję plastiki itp i robię optykę :D
Mały secik :
Kruciec -Malossi MHR Viton 22/28mm
Gaźnik - Stage6 R/T [Dellorto VHST] 28mm
Zapłon - Leonelli [Racing Analog]
Zawór - membranowy STAGE6 [V-Force3]
Filtr powietrza - Polini Evolution 38mm 90°
Wał korbowy - Malossi [RHQ]
Cylinder - Malossi [Alu 172ccm]
Wydech - Polini [Evolution]
Wariator - Malossi [Multivar 2000]
Pasek napędowy - Polini [Evolution]
Sprzęgło - Malossi [Delta Clutch]
Dzwon sprzęgła - Polini [Evolution]
Przełożenia wtórne - Malossi HTQ 14/43
Korektor momentu obrotowego - Malossi
Jak widać projekt ambitny :) Ciekawe czy się uda :P
Dodane przez BERCIU dnia 09-11-2012 23:18
#2
Rób Roogat!!! w wakacje się spotkamy na
http://www.sqtery...y-w-polsce i zobaczymy czy wygra wolnossący dwusów evo czy turbo 4t. Powodzenia!!!
Dodane przez tadzik12 dnia 10-11-2012 09:36
#3
no no zacne plany :D , a ile to wszystko może kosztować? 10k? :D
Dodane przez roogat dnia 10-11-2012 13:29
#4
Wczoraj z berciem nad tym gadalem i wszystkiego nie kupię na pewno :) tzn takich najmniej potrzebnych rzeczy np:zapłon, kruciec kupię tańszy i bede starał sie kupywać tez używane rzeczy :) więc mysle ze w 5000 sie zmieszcze bo wał kupię z topka nie malossi chyba ale kusi mnie ten malossi bo znacznie zwiększa kompresję :) Ale ja ten silnik będę robił przez cały rok tak więc za 2 sezony będzie w ramie, z chłodnicą i elektryką :) bedzie mozna nim jeździć a wiadomo jaki to będzie potwór :D
Dodane przez BERCIU dnia 10-11-2012 14:33
#5
nawet na serii to 125 jest rakieta bo miałem przyjemność jeździć gilerą 125 i emocje zajebiste. a evo to bd śmierć na kołach!!!
Dodane przez roogat dnia 10-11-2012 19:06
#6
niewiem czy nie kupić karterów z hexagona ale wolał bym z gilery :c
Dodane przez mati23 dnia 11-11-2012 08:47
#7
Panowie, więcej róbcie a nie chwalcie się że będzie nie wiadomo co. Bo znając życie ch** Wam z tego wyjdzie ;d
Dodane przez roogat dnia 11-11-2012 12:19
#8
Kartery już są :) przez zimę kupię cylek wał tłumik :) potem reszta :D
Dodane przez BERCIU dnia 11-11-2012 12:39
#9
dawaj foto karterów! a ty mati23 nie krytykuj tylko idź do garażu i sam coś zrób. Bo krytykować każdy umie a robić nima komu.
Dodane przez roogat dnia 11-11-2012 13:52
#10
Sorry przedwczesna radość pisało że z runnera ale jak zadzwoniłem to powiedział że z hexagona :c A co myślicie o Italjen dragster podobno te same katery a były tylko takie jak mi pasują czyli LC, na tarczę :)
http://allegro.pl...65608.html
Edytowane przez roogat dnia 11-11-2012 14:05
Dodane przez BERCIU dnia 11-11-2012 14:33
#11
tak, to jest p/g 125 2t bierz go
Dodane przez roogat dnia 11-11-2012 14:38
#12
tyle to ja wiem ale w całości jest :)
Dodane przez tadzik12 dnia 11-11-2012 14:39
#13
weź Ty się człowieku wkońcu zdecyduj xd Bierz tego i koniec :
http://allegro.pl...2753350349 :D
Edytowane przez tadzik12 dnia 11-11-2012 14:40
Dodane przez BERCIU dnia 11-11-2012 14:50
#14
to jest 4t
Dodane przez roogat dnia 13-11-2012 15:31
#15
Ogłoszenia parafialne !!!!!!
Więc chyba kupuję cały silnik i sprzedam z niego sprzegło pasek ......... itp :) Zostawie co potrzebuję :) ale sie spłukam z całego siana :c i będę busiał dopiero coś z silnika sprzedać aby mieć na malowanie katany xDDD ale damy rade :) Dzisiaj podejmę decyzję czy kupuję cały silnik ;)
Dodane przez orzelek01 dnia 14-12-2012 03:56
#16
Po co robić skuter pod względem wizualnym .. jak nie masz tego silnika ani nic .. Trochę robota od [cenzura] strony moim zdaniem . Najpierw to bym zrobił mechanikę żeby to jeździło a potem wizualnie . Chyba że sie ma kasę to można robić to i to ;] a wracając coś się zmieniło w twoich planach czy stoi to w miejscu tak jak stoi : ^
Dodane przez k4t4n4 dnia 14-12-2012 14:18
#17
orzeł nie zgodze sie z toba ja zaczołem od wizualki gdyz najgorsze jest robienie mechaniki bo jak jest mechanika gotowa to cały czas ciagnie do jezdzenia i wziualke robis sie na od[cenzura] ;p ja widze jak juz jest u mnie kupiłem silnik juz nawet nie mysle o konczeniu wizualki tylko cały czas o silniku mysle ;D
Dodane przez valavme dnia 14-12-2012 14:41
#18
k4t4n4 napisał/a:
orzeł nie zgodze sie z toba ja zaczołem od wizualki gdyz najgorsze jest robienie mechaniki bo jak jest mechanika gotowa to cały czas ciagnie do jezdzenia i wziualke robis sie na od[cenzura] ;p ja widze jak juz jest u mnie kupiłem silnik juz nawet nie mysle o konczeniu wizualki tylko cały czas o silniku mysle ;D
HAh tak jak ja silnik cały czas sobie a wizualki można powiedzieć zero ;/
Edytowane przez valavme dnia 14-12-2012 14:41
Dodane przez roogat dnia 14-12-2012 16:24
#19
No ja zaczynam od silnika :) Silnik będzie na wiosnę bo karterów samych nie złapię :c