Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Zimowe remonty
Dodane przez Katanka2001 dnia 29-10-2012 16:28
#1
Siema, jak w temacie zaczołem robić katanke bo jazda nią nie dawała takiej frajdy bo ma tempo jak złów z niedowładem konczyn :p
Już coś tam jest pozmienane jak pisze w podpisie
Ale to prawie nic nie doało poniewarz katana jak szła powoli dalej idzie wiec tu moje pytania proszeo odpowiedzi (najlepiej z uzasadnieniem)
1.Czy jak kupie ten cylek to obowiązkowo musze kupić filtr i gażnik
2.Co mi da wario
3.Co mida sprzegło sportowe (czy da coś do v-max'u ?)
4.Podajcie jakie części byście kupili oczywiście pamiętając o wydaniu mało kaski :)
5.Co mi da pasek np.Malossi kevlar ?
To było by na tyle czekam na odp :p
Dodane przez wiesio159753 dnia 29-10-2012 17:25
#2
1.nie musisz ale przydało by się
2.troche przyspiechy i troche *v-max
3.start z wyzszych obrotow (nie da nic v-max)
4.cyl airsal 70, polini sport 70, malossi sport 70 przeło top racing lub stage6, wario polini speed control
5.pasek moze dac v-max i przyspieche ale nie musi
*musisz miec przelo odblokowane
Dodane przez Katanka2001 dnia 29-10-2012 17:53
#3
Przeło mam od Sr. to jakie jeszcze dokupić żeby zwiększyć v-max nietracąc zbytnio na przyśpieszeniu ? :p
Dodane przez wiesio159753 dnia 29-10-2012 18:27
#4
na przyspieszeniu nie starcisz tylko na mocy stracisz ale jezeli jezdzisz bez pasazera to nie bedzie ci to przeszadzac a przelo to sr+top racing lub sr+malossi jezeli uda ci sie znalezc
Dodane przez Katanka2001 dnia 29-10-2012 18:34
#5
te malossi to jakie 16/49 albo jakie to byłoi za ile ?
Dodane przez wiesio159753 dnia 29-10-2012 18:42
#6
16/49 to stage6 i top racing, malossio to 15/40, malossi daja wiekszy v-max
Dodane przez Katana9797 dnia 29-10-2012 18:44
#7
1.no gaznik moze i nie bylby konieczny ale stozek musi byc po musi miec wiecej powietrza.
2.wario da ci przyspiesenie i predkosc oraz mi dal mniejsze obroty .
3.sprzegla dobry start v-max moze z 2 km - 3km
4.wydech np.laser, przekladnie ewentualnie gaznik na 17,5-19mm
5.kevlar nie kupuj bo on wyciera wariator. Malossi special mi dal 10 km ale ja mialem seryjny w krytycznym stanie a skoro ty masz dobry to moze ci nic nie dac albo tylko przyspieszenie i troche predkosci
Dasz pomogł?
Dodane przez Szalinkofura dnia 29-10-2012 18:52
#8
haahaaha stozek musi byc smieszny jestes stozek nie musi byc praktycznie stozek nic nie daje wez sobie lepiej gaznik 17,5 kup it yle ;d
Dodane przez Katana9797 dnia 29-10-2012 18:54
#9
no kurde stozek daje lepsze chlodzenie ale spox .:D moge sie myslic
Dodane przez dawidzio28 dnia 29-10-2012 19:18
#10
1.Czy jak kupie ten cylek to obowiązkowo musze kupić filtr i gażnik
2.Co mi da wario
3.Co mida sprzegło sportowe (czy da coś do v-max'u ?)
4.Podajcie jakie części byście kupili oczywiście pamiętając o wydaniu mało kaski Smile
5.Co mi da pasek np.Malossi kevlar ?
Ad.1.
Jak kupisz większy cylek to przydałby się większy gaźnik dla lepszego chłodzenia, stożek nie koniecznie potrzebny, ale jak masz pieniądze to kup.
Ad.2.
Wario to da ci przyspieszenie jak i v-max.
Ad.3.
Sportowe sprzęgło da ci lepszy start i przyspieszenie i jeśli tamto seryjne masz zjechane bardzo to możliwe, że troche v-maxu.
Ad.4.
Jeśli zmieniasz na 70cc to kup sportowy wał, łożyska i uszczelniacze.
Ad.5.
Pasek jeśli tamten zjechany da v-max i przyspieszenie. Nie kupuj Malossi kevlar bo on zdziera powłokę na wariatorze przez co tworzą sie progi. Polecam Maslossi X-special belt.
Edytowane przez dawidzio28 dnia 29-10-2012 19:19
Dodane przez Katanka2001 dnia 29-10-2012 20:07
#11
Ok dzieki za pomoc :)
Dodane przez wiesio159753 dnia 29-10-2012 20:11
#12
aa po co sportowy wal jak w dobrym stanie jest to nie czeba wymieniac (lozyska mozesz wymienic)
Dodane przez Katanka2001 dnia 29-10-2012 20:14
#13
jak ocenić stan ? czy da jeszcze rade ?
Dodane przez piotrek131353 dnia 29-10-2012 20:15
#14
przebieg czy ma dóży i czy ma luzy
Dodane przez Katanka2001 dnia 29-10-2012 20:18
#15
prawie 14 tyś przebiegu jak z luzami to niewiem nigdynie zaglondałem :p
Dodane przez piotrek131353 dnia 29-10-2012 20:24
#16
14 to nie dużo a ten cylek to jaki byś chciał zamontować ?
Dodane przez Katanka2001 dnia 29-10-2012 20:29
#17
tec 70 ale kapke drogi bo jeste praktykantem to mam 120 wyplaty i jakąś kase zawsze można do kombinować :p
Dodane przez piotrek131353 dnia 29-10-2012 20:36
#18
to powinien wytrzmać wał bo ten cylek jest chyba najsłabszy z tych co tam ktoś wypisał
Dodane przez wiesio159753 dnia 29-10-2012 23:03
#19
jak odkrecisz cylek to poruszaj korbowodem w gore i w dol jezeli nie ma luzu to jest dobrze a jezeli jest to masz wal do wymiany bo w wymiane lozysk na korbie nikt nie chce sie bawic, i jeszcze poruszaj walem od strony wario i od strony rotora tam tez nie moze byc luzow