Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: cylinder
Dodane przez bartekkatana dnia 10-02-2008 21:29
#2
Tani dobre wykonanie możesz brać
Dodane przez wander dnia 11-02-2008 01:39
#3
Za tą kasę 12Km to tylko pozazdrościć że w LC tak tanio nie jest;/
Dodane przez BoniuBOSS dnia 11-02-2008 09:04
#4
Za tą cenę bym wziął ale nie wiadomo jak z trwałością.
Dodane przez bartekkatana dnia 11-02-2008 11:27
#5
Ja bym wzioł ale kupiłem jusz malossiego
Dodane przez wander dnia 11-02-2008 11:34
#6
Z tego co sie orientuję to Aristale Racing do lc są wytrzymalsze niż hebo manston replica. Po pierwsze mają 2 pierścienie i osiągają mniejsze obroty co za tym idzie ich wytrzymałość wzrasta. U nas się nie przyjęły ale w Niemczech są bardzo popularne.
Dodane przez BoniuBOSS dnia 11-02-2008 12:20
#7
Mniejsze obroty = mniejszy v-max.
Dodane przez wander dnia 11-02-2008 13:21
#8
Coś za coś. Ale i a tak różnica w v-max nie będzie aż taka duża. Może max 10km/h a żywotność do 3 razy wyższa.
Dodane przez BoniuBOSS dnia 11-02-2008 13:35
#9
To ja wole te 10km/h na v-maxie + lepsze przyśpieszenie oraz dwu dzielną głowicę która dodatkowo zwiększa osiągi.
Dodane przez wander dnia 11-02-2008 13:43
#10
No Aristal też ma dzielony kanał wydechowy:p. Ja tam jednak bym wolał 3 razy dłuższą żywotność i mniejsze spalanie. Bo co to za zabawa lać w katanę 10 litrów wahy, ścigacz ci mniej spali........
Dodane przez BoniuBOSS dnia 11-02-2008 13:52
#11
Jak będziesz ciskał ścigacza 600cc podobnie jak Katane to spali Ci nawet 20L więc jest różnica.
Dodane przez wander dnia 11-02-2008 13:55
#12
Ścigacza nie musisz ciskać żeby katanę objechać:P Jedziesz sobie 200 i ci spali 6 litrów. A w katanie ............hmmm, możesz pomażyć
Dodane przez bartekkatana dnia 11-02-2008 14:22
#13
Jak chcesz żeby ci palił 3l i jechał 130 to kup jakiegoś maxi.
Dodane przez wander dnia 11-02-2008 14:29
#14
Ok ale to już lekka przesada żeby nawet ta 70cc paliła 10 litrów lub lepiej:|
Dodane przez bartekkatana dnia 11-02-2008 14:35
#15
Zależy jaka jak evo z gaźnikiem 24 albo 28 to spali dużo więcej niż 10
a sport powinien do 5-6 jarać
Dodane przez golos dnia 11-02-2008 15:07
#16
ja bym wola cylinder który ma większą żywotność niż tego co się jedzie 10km więcej
Dodane przez Daniez dnia 11-02-2008 16:40
#17
No ja bym brał ten Airsal. Za różnicę z od HEBO lub POLINI w AC kupisz sobie jakiś gaźnik jeszcze.Tylko szkoda że niema głowicy ale taka cena to musieli z czegoś ściąć.
Dodane przez wander dnia 11-02-2008 17:26
#18
Jak mieli by sprzedawać wraz z głowicą która była by identyczna co seryjna to po co. Lepiej chyba obniżyć koszty produktu.
Dodane przez BoniuBOSS dnia 11-02-2008 17:46
#19
To jest takie gadanie, ta żywotność wcale nie będzie taka znowu dużo większa bo oby dwa to Niklas. Co do motoru to wiadomo możesz jeździć jak ciota na ścigaczu i przyśpieszać nim jak skuterem ale nie od tego on jest. Pisząc ciskać miałem na myśli przeciągać biegi do najwyższych obrotów. W mieście raczej trudno było by wyciągnąć 200KM/h.
Dodane przez wander dnia 11-02-2008 18:56
#20
Fakt, oba to nikasil ale w aristalu masz dwa pierścienie i nie osiąga on tak dużych obrotów. To wpływa znacząco na żywotność. Ale jeżdżąc normalnie ścigaczem(i tak lepiej niż full tun kataną) to ci spali max 8 litrów. Ja to bym nazwał ciotami tych którzy ZAWSZE odkręcają manetkę na full. Rozumiem od czasu do czasu ale nie zawsze.
Ps w mieście bardziej przyśpiecha sie liczy niż v-max.
Dodane przez EVOVIII dnia 11-02-2008 20:25
#21
Wander mój ojciec miał GSX-R 750 model K5 i nie ma bata żeby ten ścig palił 8 litrów. Powiedz mi kto jeździ spokojnie ścigiem? Ja nie znam takich osób, bo ścgiem sie właśnie odkręca manetkę do końca żeby poszaleć. Jak chcesz tak naprawdę poszaleć to nie wiem czy 15, ba nawet 20 litrów starczy.
Dodane przez Daniez dnia 11-02-2008 20:35
#22
O kur... z zbiornik ile 15litrów?? To jak na tor sprawdzić możliwości to trzeba z samochodzie w bagażniku ze 2 zapasy kanistrów po 15;)
Dodane przez BoniuBOSS dnia 11-02-2008 20:56
#23
Ścigacze mają większe zbiorniki niż 15L po dajże około 20L. Jak kupujesz ścigacza to tylko żeby szaleć bo niby po co innego.
Dodane przez wander dnia 11-02-2008 20:59
#24
Braciak miał 16 litrów w VFR'ce także nie we wszystkich jest 20 litrów. Poszaleć to tak ale nie zawsze. Nie da sie zawsze.
Dodane przez BoniuBOSS dnia 11-02-2008 21:01
#25
Uwierz że mi na słowo że zawsze się da. Dla chcącego nic trudnego.
Dodane przez Daniez dnia 11-02-2008 21:43
#26
W mieście taki ścigacz się marnuję. Jak już się kupuje to albo na jakieś dalsze szybkie trasy abo po prostu na tor ale to tylko w większych miastach na jakieś porządne. Mój wujek robił jakiś czas trasę Gdańsk-Poznań to taki ścigacz jak znalaz.
Dodane przez EVOVIII dnia 11-02-2008 22:06
#27
Jak sie w mieście ścig marnuje co Ty gadasz. W korkach nie stoisz, bo podjeżdżasz pod światła pierwszy, startujesz i nie ma szybszych od Ciebie, na ścigaczu jest własnie uciecha z przyspieszenia 1 rura, 2 rura, 3 rura. Chyba Daniez nie jeździłeś na ścigu, bo ścig na dalsze trasy to jest męką. Każdy co jeździ na ścigu włącznie ze mną mówią że na ścigu liczy sie przyspieszenie,a nie prędkość. Dla mnie ścigi mogą jeździć do 200 km/h, bo powyżej tej prędkości patrzysz tylko czy nikt ci zaraz nie wyjdzie, czy nie ma jakiś dziur. Żadna przyjemność.
Dodane przez BoniuBOSS dnia 11-02-2008 22:17
#28
@EVO dokładnie. Zgadam się w 100%.