Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: przełożenia wtórne
Dodane przez piotrek131353 dnia 19-09-2012 20:12
#1
byłem przekonany że wtórne z apki to sie wymienia samo to dóże koło co ma 64 żabki a tu jednak słomek97 wymienił też to co ma 17ząbków to jak z tym jest bo jutro mam odpowiedzieć gościowi czy biore
Dodane przez dawidzio28 dnia 19-09-2012 20:40
#3
1 i 2 ;)
Dodane przez valavme dnia 19-09-2012 20:48
#4
1 i 2 musisz bo jak wezmiesz tylko 1 to twoja 2 nie bedzie pasowala pod nową 1 :)
Dodane przez piotrek131353 dnia 19-09-2012 20:59
#5
aha a druga sprawa to przebijanie ja mam wałek 17mm a to co chcę kupić to 22mm i z tego co się orientuję to nie będę miał problemów aby to przełożyć i napewno sie będzie wszystko zgadzać tak ? odpowiedzcie dam jeszcze raz pomugł
Edytowane przez piotrek131353 dnia 19-09-2012 21:25
Dodane przez slomek97 dnia 20-09-2012 14:34
#6
Nic sie nie martwisz :D Bierzesz tylko i przebijasz na swój wałek.Najlepiej jak ktos ma prase bo tak to troche męczenia jest.Musisz dobrze podgrzac i probowac :D
Dodane przez piotrek131353 dnia 20-09-2012 14:51
#7
i oto mi chodziło dzięki :D
Edytowane przez piotrek131353 dnia 20-09-2012 14:53
Dodane przez slomek97 dnia 20-09-2012 14:57
#8
Spoko.Dasz pomogl? :D
Dodane przez piotrek131353 dnia 20-09-2012 14:58
#9
no chłopie nie wiem dlaczego niem mam tego pomugł u cb , może dlatego że już 2 dałem wcześniej sorki
Dodane przez piotrek131353 dnia 20-09-2012 19:59
#10
pytanie za 100 punktów jak odkręcić pokrywę od przekładni zdjołem koło takie tam zabezpieczenie pod klockami co jest i nie z chodzi jak mocno pociągnę to sie taka szczelina niby robi po jednej stronie ale cała pokrywa nie chce zejść co robić? i czy sprzęgło trzeba zdejmować i pierwotne wybijać chyba nie
Dodane przez valavme dnia 20-09-2012 22:43
#11
odkręć wszystkie śróbki xD musisz podważać raz z jednej strony raz z drugiej
Dodane przez KloceQ dnia 21-09-2012 14:06
#12
Wydaje mi sie ze nie odkreciles wszystkich srubek. Bo jest jest tak ukryta ze jej nie widac. Jak stoisz przy lewej stronie skutera czyli przy pokrywie przekladni to na lewo jest tam taka srubka ukryta poszukaj dobrze a znajdziesz.
Dodane przez piotrek131353 dnia 21-09-2012 14:58
#13
czodzi ci otom co linke trzyma to odkręciłem to ale ide jeszcze tam zaraz i poszkam jeszcze
Dodane przez KloceQ dnia 21-09-2012 15:05
#14
Niee. Tam jest tak schowana kolo tego plastika na nogi i jej nie widac. Zrob zdjecie to Ci pokaze.
Dodane przez piotrek131353 dnia 21-09-2012 15:06
#15
to pszukam dokładniej ale mi sie nie wydaje żeby tam coś było jak zaraz tam nic nie znajde to robie fotki
Dodane przez Krupnik 2 dnia 21-09-2012 15:14
#16
Chodzi ci o pokrywe tą co chowa pasek czy tą przy kole i umożliwia dostęp do koła.
Dodane przez piotrek131353 dnia 21-09-2012 16:23
#17
chodzi o pokrywe przekładni czyli to co są tam przełożenia nie daje rady tego zdjąć czy oczym zapomniałem czy musze sprzęgło odkręcać pomużcie
http://tinypic.co...r5&s=6
Edytowane przez piotrek131353 dnia 21-09-2012 16:23
Dodane przez piotrek131353 dnia 21-09-2012 19:22
#18
dobra poradziłem sobie z tym waliłem młotkiem i klinem aż zeszło wtórne ma u mnie 66 ząbków a to małe ma 15 a te co kupuje mają 64 i 17
Dodane przez piotrek131353 dnia 21-09-2012 19:54
#19
ja mam starę budę wałek 17mm i jak kupie wtórne 22mm to wystarczy że zdejme to małe zabezpieczenie z wałka i wbije tamtą zembatkę na tom moją tak? a drugie pytanie na tym mniejszym kułku mam 15 żąbką a nie 16 jak wszyscy to dobrze czyźle
Edytowane przez piotrek131353 dnia 21-09-2012 20:37
Dodane przez piotrek131353 dnia 23-09-2012 14:02
#20
niech ktoś powiem co mam zrobić bo już kupiłem te przełożenia
Dodane przez Aroni dnia 23-09-2012 18:24
#21
Coś Ci się poje*** z tą wymianą wałków. 22mm i 17 mm to średnice wałka pierwotnego, którego w ogóle nie ruszasz, bo przecież wymianiasz przeło wtórne... Ważne jest tylko to, czy wałek napędowy (ten na którym siedzi koło) jest tej samej długości co twój oryginalny. Jeśli nie to zdejmujesz zabezpieczenia i wybijasz oba wałki, potem wbijasz ten Twój stary do nowego trybu, zakładasz seger i składasz całą przekładnię.
Jak tego nie ogarniasz, to spróbuj pomyśleć jak to wszystko działa, bo jest to banalne. Gdy to już zrozumiesz to będziesz wiedział co i jak dokładnie zrobić.
Dodane przez piotrek131353 dnia 23-09-2012 18:36
#22
no dzięki aroni że mi wytłumaczyłeś oto mi chodziło
Dodane przez Dandusiek dnia 23-09-2012 20:08
#23
Dobra, wyjaśnione wszystko. Sprawa rozwiązana, zamykam bo spamujecie i spamujecie, elo.
@Dandusiek
Close