Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Spadek mocy po nagrzaniu...
Dodane przez arnold95 dnia 02-09-2012 23:53
#1
Siema !
Może to jeszcze przez dociernie, może nie nie wiem :( Skuter ma już przejechane 270 km, a mój problem wygląda tak:
http://www.youtub...e=youtu.be
Edytowane przez arnold95 dnia 02-09-2012 23:53
Dodane przez Szalinkofura dnia 03-09-2012 08:53
#2
hmm nie wiem ale u mnie jest tak ze po 5 km do 20/30 sie zebrac nie mzoe tak jak twoj a potem dostaje powera i wina wariatora u mnie to jest . :)
P.S troche słabo ci to chodzi na airsalu
Dodane przez valavme dnia 03-09-2012 11:53
#3
mi to wygląda jakby na hamulcu jechał ;P jeżeli nic nie hamuje to sprężyna centralna według mnie za miękka lub miękknie pod wpływem temperatury
Dodane przez arnold95 dnia 03-09-2012 13:45
#4
Polini 50kg nacisku ;)
Problem jest związany z nagrzaniem silnika, a więc najprościej zrobić coś, żeby się nie nagrzewał ! :)
Kombinuję, przede wszystkim chwytak powietrza muszę zaprojektować, bo te uniwersalne nijak się zdadzą w katanie, trzeba też pomyśleć nad sportowym dzwonem sprzęgła i jakąś wentylacją pokrywy przekładni ;)
Dodane przez dawidzio28 dnia 03-09-2012 15:16
#5
Znalazłem jak ktoś w niemczech ma powycinane wzory w pokrywie ;)
Dodane przez makaron dnia 03-09-2012 17:40
#6
Najlepiej będzie tak jak mówi
dawidzio28, czyli wyciąć jakieś wloty na pokrywie. Być może nie masz wiatraczka na przeciwtależu.
Ps. Nie wiedziałem, że jesteś z Bdg ;D
Dodane przez arnold95 dnia 03-09-2012 19:15
#7
Skuter składałem od każdej pierwszej śrubki i nie zauważyłem braku wiatraka :D
Swoją drogą, zauważyłem, że mimo uszczelki z łączenia wydech/cylinder wycieka dużo niespalonej mieszanki ? czarna gęsta maź
Dodane przez Waldekk dnia 03-09-2012 19:47
#8
Hehe zdarza się ;d. Co do tej mazi to raczej sie nie przejmuj mam to samo a nic sie z skuterem nie dzieje.(też docieram airsala 50 ;d)
Dodane przez kefir95_95 dnia 03-09-2012 20:12
#9
zamontuj sobie dodatkowy wentylatorek przed cylindrem z włącznikiem manualnym przy kierownicy;)
Dodane przez dawidzio28 dnia 03-09-2012 20:43
#10
No prze Hard :D
Dodane przez Szalinkofura dnia 03-09-2012 21:50
#11
zrób tak jak kefir mowi :) tylko zrob z wlacznikiem ja w lc dalem do chlodnicy bez wlacznika tylko ze jak odpale to działa to na starter nie palil :P tyle pradu zarło :D ale lepsze chlodzenie było 15 zł dalem za wiatraczek od komputera a dawal jak pojebany :DD
Dodane przez arnold95 dnia 03-09-2012 22:53
#12
Nie chce takiej lipy. Wody dostanie i po wiatraczku...
Mam kilka planów, które chcę zrobić porządnie, więc muszę jeszcze to przemyśleć.
1. Zrobienie odpowiedniego "chwytaka powietrza" do wentylatora - te uniwersalne nic nie dadzą gdyż i tak będzie schowany za plastikami
2. Wycięcie otworu w obudowie cylindra i wyprowadzenie od niej odpowiedniej rury na dodatkowy dolot powietrza
3. Odchudzenie pokrywy przekładni
4. Wentylowany dzwon sprzęgła
5. Kolanko wydechu owinięte bandażem termicznym do owijania turbin, kolektorów i wydechów sportowych (zostało mi po Golfie ;) )
6. Mniejsza dysza, inaczej ustawiona iglica, odpowiednia regulacja, dla zmniejszenia delikatnie ilości mieszanki, której i tak nie przepala
Dodane przez qscvbe dnia 03-09-2012 23:01
#13
widać w końcu ktoś, kto się zna, i nie kupuje byle [cenzura]a:) tak trzymaj, i rób jak mówisz, bo nieźle kminisz!
Dodane przez wiesio159753 dnia 05-09-2012 17:29
#14
ja mam ten sam problem, nie wiem czy to dokładnie to ale ja (chyba) mam przytarty cylinder, wiec u ciebie może też jest przytarty
P.S. sprawdz uszczelke pod głowicą
Dodane przez arnold95 dnia 05-09-2012 18:30
#15
Uszczelka pod głowicą jest nowa.
Dowiedziałem się jeszcze o dwóch możliwościach:
1. Źle ustawiony pływak, jak skuter postoi i spłynie mu paliwo to jest wszystko dobrze, później je wypali i przy tej ilości powietrza gaźnik nie jest w stanie zasysać na bieżąco odpowiedniej ilości paliwa.
2. Rozmawiałem ze specjalistą, który kiedyś dłubał mi przy Aeroxie, powiedział: Jeb!@#$% jesteś, ten cylinder masz docierać 800km i problem zniknie, to normalnie, tylko nie próbuj go non stop bo w końcu zajedziesz, a gdyby już był zajechany, to by na zimnym też nie miał mocy, więc cierpliwie go docieraj: 500m dawaj mu, 1000m zwalniaj do 40-50, i od nowa.
W weekend chciałem wyjąć silnik i zaglądnąć do cylindra, ale jadę Golfem na tuning show i nie mam czasu :(
Dodane przez Dandusiek dnia 05-09-2012 20:46
#16
Jak to je amelinium!, to przecież nie musisz docierać żadnych 800km, bzdura. Nawet na żeliwnych nikt tak nie robi, a co dopiero ameliniowe.
Dodane przez wiesio159753 dnia 05-09-2012 21:02
#17
ja mam swój sposób na docieranie: zostawić skuter na wolnych obrotach na 15min zgasić go poczekać aż ostygnie i jeszcze raz na 15min (ja to powtarzałem 5 razy) i już nie musisz się męczyć z docieraniem ;D
Dodane przez valavme dnia 05-09-2012 21:31
#18
wiesio159753 napisał/a:
ja mam swój sposób na docieranie: zostawić skuter na wolnych obrotach na 15min zgasić go poczekać aż ostygnie i jeszcze raz na 15min (ja to powtarzałem 5 razy) i już nie musisz się męczyć z docieraniem ;D
I to najgorszy sposób na docieranie... Cylinder musi być docierany pod obciążeniem i najlepiej "falującymi" obrotami
Dodane przez piotrek131353 dnia 05-09-2012 21:35
#19
masz racje nie powinien być cylek na tych samych obrotach
Dodane przez kefir95_95 dnia 06-09-2012 21:12
#20
to, że On będzie sobie chodził to nic Ci nie da..
musisz wywrzeć podciśnienie na tłoku i przystosować pierścienie do wysokich temperatur żeby nie pękały i żeby tłok nie puchnął;)
Dodane przez Dandusiek dnia 06-09-2012 21:19
#21
Dobra, odbiegacie od tematu i za dużo spamujecie.
@Dandusiek
Zamykam