Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Spadek mocy po nagrzaniu...

Dodane przez arnold95 dnia 02-09-2012 23:53
#1

Siema !

Może to jeszcze przez dociernie, może nie nie wiem :( Skuter ma już przejechane 270 km, a mój problem wygląda tak:

http://www.youtub...e=youtu.be

Edytowane przez arnold95 dnia 02-09-2012 23:53

Dodane przez Szalinkofura dnia 03-09-2012 08:53
#2

hmm nie wiem ale u mnie jest tak ze po 5 km do 20/30 sie zebrac nie mzoe tak jak twoj a potem dostaje powera i wina wariatora u mnie to jest . :)

P.S troche słabo ci to chodzi na airsalu

Dodane przez valavme dnia 03-09-2012 11:53
#3

mi to wygląda jakby na hamulcu jechał ;P jeżeli nic nie hamuje to sprężyna centralna według mnie za miękka lub miękknie pod wpływem temperatury

Dodane przez arnold95 dnia 03-09-2012 13:45
#4

Polini 50kg nacisku ;)

Problem jest związany z nagrzaniem silnika, a więc najprościej zrobić coś, żeby się nie nagrzewał ! :)

Kombinuję, przede wszystkim chwytak powietrza muszę zaprojektować, bo te uniwersalne nijak się zdadzą w katanie, trzeba też pomyśleć nad sportowym dzwonem sprzęgła i jakąś wentylacją pokrywy przekładni ;)

Dodane przez dawidzio28 dnia 03-09-2012 15:16
#5

Znalazłem jak ktoś w niemczech ma powycinane wzory w pokrywie ;)
img193.imageshack.us/img193/1217/variodeckelsonne20dm.jpg

Dodane przez makaron dnia 03-09-2012 17:40
#6

Najlepiej będzie tak jak mówi dawidzio28, czyli wyciąć jakieś wloty na pokrywie. Być może nie masz wiatraczka na przeciwtależu.
Ps. Nie wiedziałem, że jesteś z Bdg ;D

Dodane przez arnold95 dnia 03-09-2012 19:15
#7

www.reactionface.info/sites/default/files/images/1310480585093.jpg

Skuter składałem od każdej pierwszej śrubki i nie zauważyłem braku wiatraka :D


Swoją drogą, zauważyłem, że mimo uszczelki z łączenia wydech/cylinder wycieka dużo niespalonej mieszanki ? czarna gęsta maź

Dodane przez Waldekk dnia 03-09-2012 19:47
#8

Hehe zdarza się ;d. Co do tej mazi to raczej sie nie przejmuj mam to samo a nic sie z skuterem nie dzieje.(też docieram airsala 50 ;d)

Dodane przez kefir95_95 dnia 03-09-2012 20:12
#9

zamontuj sobie dodatkowy wentylatorek przed cylindrem z włącznikiem manualnym przy kierownicy;)

Dodane przez dawidzio28 dnia 03-09-2012 20:43
#10

No prze Hard :D

Dodane przez Szalinkofura dnia 03-09-2012 21:50
#11

zrób tak jak kefir mowi :) tylko zrob z wlacznikiem ja w lc dalem do chlodnicy bez wlacznika tylko ze jak odpale to działa to na starter nie palil :P tyle pradu zarło :D ale lepsze chlodzenie było 15 zł dalem za wiatraczek od komputera a dawal jak pojebany :DD

Dodane przez arnold95 dnia 03-09-2012 22:53
#12

Nie chce takiej lipy. Wody dostanie i po wiatraczku...

Mam kilka planów, które chcę zrobić porządnie, więc muszę jeszcze to przemyśleć.

1. Zrobienie odpowiedniego "chwytaka powietrza" do wentylatora - te uniwersalne nic nie dadzą gdyż i tak będzie schowany za plastikami

2. Wycięcie otworu w obudowie cylindra i wyprowadzenie od niej odpowiedniej rury na dodatkowy dolot powietrza

3. Odchudzenie pokrywy przekładni

4. Wentylowany dzwon sprzęgła

5. Kolanko wydechu owinięte bandażem termicznym do owijania turbin, kolektorów i wydechów sportowych (zostało mi po Golfie ;) )

6. Mniejsza dysza, inaczej ustawiona iglica, odpowiednia regulacja, dla zmniejszenia delikatnie ilości mieszanki, której i tak nie przepala

Dodane przez qscvbe dnia 03-09-2012 23:01
#13

widać w końcu ktoś, kto się zna, i nie kupuje byle [cenzura]a:) tak trzymaj, i rób jak mówisz, bo nieźle kminisz!

Dodane przez wiesio159753 dnia 05-09-2012 17:29
#14

ja mam ten sam problem, nie wiem czy to dokładnie to ale ja (chyba) mam przytarty cylinder, wiec u ciebie może też jest przytarty

P.S. sprawdz uszczelke pod głowicą

Dodane przez arnold95 dnia 05-09-2012 18:30
#15

Uszczelka pod głowicą jest nowa.

Dowiedziałem się jeszcze o dwóch możliwościach:

1. Źle ustawiony pływak, jak skuter postoi i spłynie mu paliwo to jest wszystko dobrze, później je wypali i przy tej ilości powietrza gaźnik nie jest w stanie zasysać na bieżąco odpowiedniej ilości paliwa.

2. Rozmawiałem ze specjalistą, który kiedyś dłubał mi przy Aeroxie, powiedział: Jeb!@#$% jesteś, ten cylinder masz docierać 800km i problem zniknie, to normalnie, tylko nie próbuj go non stop bo w końcu zajedziesz, a gdyby już był zajechany, to by na zimnym też nie miał mocy, więc cierpliwie go docieraj: 500m dawaj mu, 1000m zwalniaj do 40-50, i od nowa.

W weekend chciałem wyjąć silnik i zaglądnąć do cylindra, ale jadę Golfem na tuning show i nie mam czasu :(

Dodane przez Dandusiek dnia 05-09-2012 20:46
#16

Jak to je amelinium!, to przecież nie musisz docierać żadnych 800km, bzdura. Nawet na żeliwnych nikt tak nie robi, a co dopiero ameliniowe.

Dodane przez wiesio159753 dnia 05-09-2012 21:02
#17

ja mam swój sposób na docieranie: zostawić skuter na wolnych obrotach na 15min zgasić go poczekać aż ostygnie i jeszcze raz na 15min (ja to powtarzałem 5 razy) i już nie musisz się męczyć z docieraniem ;D

Dodane przez valavme dnia 05-09-2012 21:31
#18

wiesio159753 napisał/a:
ja mam swój sposób na docieranie: zostawić skuter na wolnych obrotach na 15min zgasić go poczekać aż ostygnie i jeszcze raz na 15min (ja to powtarzałem 5 razy) i już nie musisz się męczyć z docieraniem ;D


I to najgorszy sposób na docieranie... Cylinder musi być docierany pod obciążeniem i najlepiej "falującymi" obrotami

Dodane przez piotrek131353 dnia 05-09-2012 21:35
#19

masz racje nie powinien być cylek na tych samych obrotach

Dodane przez kefir95_95 dnia 06-09-2012 21:12
#20

to, że On będzie sobie chodził to nic Ci nie da..
musisz wywrzeć podciśnienie na tłoku i przystosować pierścienie do wysokich temperatur żeby nie pękały i żeby tłok nie puchnął;)

Dodane przez Dandusiek dnia 06-09-2012 21:19
#21

Dobra, odbiegacie od tematu i za dużo spamujecie.


@Dandusiek
Zamykam