Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Kopci
Dodane przez tadzik12 dnia 28-08-2012 16:57
#1
Mam problem z Kataną , ponieważ kopci lekko na niebiesko z tłumnika ,
i nie mówić ze do wymiany pierścienie lub uszczelki bo cylek ma dopiero ok 2 tygodni a uszczelki wkładałem nowe tydzień temu . Pali od pierwszego za każdym razem . :)
Dodane przez BERCIU dnia 28-08-2012 16:59
#2
robisz mieszankę czy dozownik?? Bo wg. mnie trochę za dużo oleju.
Dodane przez tadzik12 dnia 28-08-2012 17:04
#3
nie robię mieszanki , pobiera olej osobno
Dodane przez Dandusiek dnia 28-08-2012 17:08
#4
Kopci w czasie jazdy jak nawet jest już rozgrzany, czy pierwsze ~5 min? Może dozownik za dużo daje oleju, jest walnięty?
Dodane przez tadzik12 dnia 28-08-2012 17:08
#5
ciągle lekko kopci i nie przestaje ,
Dodane przez tadzik12 dnia 28-08-2012 17:20
#6
świeca ma kolor ciemny nie czarny ale ciemny , wymieniłem na inną i to samo ;(
Dodane przez Szalinkofura dnia 28-08-2012 20:46
#7
jaka swieca pierdoły :D [cenzura] [cenzura] mi to kopcil jak byl zimny i jak sie grzał zrob tak :)
Spuśc olej ze zbiorniczka odkrec pompe oleju wyjmij tloczek ze srodka zakrec pompe oleju zalej mieszanke 1:50 odpal i ciesz się nie kopceniem :) mialem to samo i teraz wogole nie kopci :) Powodzenia w pracach :D myśle ze pomogłem :D
Dodane przez tadzik12 dnia 28-08-2012 21:23
#8
a ch*j by strzelił tą katane! wyjełem tylko gaźnik i włożyłem spowrotem i teraz odpalić nawet niechce!
Dodane przez piotrek131353 dnia 28-08-2012 21:25
#9
no chyba że ci odrazu nie odpali bo się musi gaźnik zalać spowrotem
Dodane przez tadzik12 dnia 28-08-2012 21:28
#10
tak , tylko problem w tym że teraz leci paliwo z przelewów a pływak napewno się nie zacioł
Dodane przez Wojtek007 dnia 28-08-2012 21:41
#11
to to jest nie mozliwe, wyciąg jeszcze raz gaźnik rozbierz i na nowo , poskładaj i zobaczymy ;p
a to ze dymi to dobrze, lepsze smarowanie:D
Dodane przez Szalinkofura dnia 28-08-2012 21:41
#12
musisz pokopac z 5 min i poruszac manetka mam podbonie :) zrob to z pompa oleju jak bd kopcic
Dodane przez BERCIU dnia 28-08-2012 22:10
#13
Na nie włączonym zapłonie kopnij z 20 30 razy, później załącz zapłon i od pierwszego ci palnie
Dodane przez tadzik12 dnia 28-08-2012 22:10
#14
rozbierałem chyba z 10 razy , kręciłem wszystkimi śrukami w każdą stronę i nadal nic , a już niemam sił kopać :D
Dodane przez Wojtek007 dnia 28-08-2012 22:41
#15
aaaa boś pokręcił tymi śróbkami i teraz cały gaźnik rozregulowanyyy.... :D nie no żartuje , :D zrób jak koledzy wyzej pisza , na nieprzekręconym kluczyku pokopaj goo ii potem od strzała !
;d
Dodane przez tadzik12 dnia 28-08-2012 23:43
#16
weźta zaraz porąbie tego skuta :D , próbowałem i ciągle sika z tego przelewu , miałem pełen bak , zostały 2 litry :D
Dodane przez tadzik12 dnia 29-08-2012 12:50
#17
Szalinkofura , zrobiłem tak jak pisałeś , rozkręciłem pompę , zkręciłem spowrotem i jeszcze gorzej kopci i przerywa w ch*j
mam dość tego skuta -.-
Dodane przez Socker dnia 29-08-2012 13:06
#18
To daj mi ja go z chęcią przygarne :D
Dodane przez tadzik12 dnia 29-08-2012 13:11
#19
wjeb*e silnik minarelli albo p/g i będzie potwór :P
Dodane przez BERCIU dnia 29-08-2012 13:24
#20
Tak na pewno...
Dodane przez Szalinkofura dnia 29-08-2012 15:37
#21
a tloczek wyjoles i zrobiles mieszanke ?
Dodane przez tadzik12 dnia 29-08-2012 15:55
#22
ja właśnie nie wiem jak wyjąć ten tłoczek , najlepiej gdybyś podał fotke , bo ja wgl nie wiem jak on wygląda ,i jak go wyjme to włożyć pompkę już bez tego tłoka?
Dodane przez tadzik12 dnia 30-08-2012 21:07
#23
Problem rozwiązany .
Temat do zamknięcia.
Dodane przez Szalinkofura dnia 30-08-2012 21:26
#24
tak srobokretem sobie podwadz ale widze ze sobie poradziles :) ten co w srodku taki dlugi byl ;d
Dodane przez tadzik12 dnia 30-08-2012 22:10
#25
żadnego tłoczka nie wyciągałem , przyczyną był mój homemade filtr stożkowy xD
kupa syfu przez niego szła i pozapychało gaźnik , założyłem seryjny filtr i jest git , leciutko kopci ale to nie przeszkadza i zero muła :P
Dodane przez BERCIU dnia 30-08-2012 22:16
#26
OK problem rozwiązany więc zamykam.