Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Tuning po rusku ?
Dodane przez Szalinkofura dnia 15-08-2012 10:56
#1
Siemka spotkałem sie dzisiaj na mielochu z dziwnym tuningiem wario i korektoru moze ktos z was to robil ? podobno to w cholere daje i zastanawiam sie nd tym co wy o tym sadzicie ?
http://forum.miel...p?t=292968
Edytowane przez Szalinkofura dnia 15-08-2012 10:56
Dodane przez Aroni dnia 15-08-2012 12:30
#2
Ja coś próbowałem takiego robić, przynajmniej z wariatorem, ale szybko mi się znudziło, bo nie miałem dremla...;f Ogólnie to te modyfikacje mogą sporo poprawić osiągi, jeśli je dobrze zrobimy. To jest takie wykorzystanie rozwiązań technicznych stosowanych w sportowych częściach napędu, więc zmieniają się lekko paramerty pracy przekładni, dlatego może być potem konieczna regulacja.
Kurde, jak pojadę do Castoramy wymienić multiszlifierkę, to się wezmę za to jeszcze raz i powiem jakie efekty:D
Dodane przez Chemperr_Katana dnia 15-08-2012 15:20
#3
zaczyna sie to robić popularne. ale w swojej dna gdzie za pasek zapłaciłem 250 zł i 550 za wario boje sie tego robić. wypróbowałbym na seryjnym wariu ale boje sie o pasek bo juz miałem przygody i nie chce sie znów w koszta wprowadzać. ale pomysł ciekawy ;d trzeba tylko zrobić to z głową.
Dodane przez Szalinkofura dnia 15-08-2012 18:50
#4
a nie wiecie czy mozna kupic gotowy taki do katany :D ? nawet sportowy ;
Dodane przez valavme dnia 15-08-2012 20:00
#5
korektor od p/g ma proste te wycięcia, bo zakładałem do siebie ;P
Dodane przez makaron dnia 16-08-2012 12:28
#6
Ej, chłopaki, to działa :d
Zrobiłem tak z wariatorem w Roksie ;DTeż kiedyś chciałem tak zrobić wario, ale zamiast dać podkładkę, zeszlifowałem wario w środku, żeby rolki niżej schodziły. Bierznie rolek też wydłużyłem, ale musiałem zeszlifować wario i przeciwtalerz, żeby pasek wyżej wchodził :] Korektora nie tykałem. Z 80km/h leci prawie 100km/h. Muszę kupić nowy pasek, wtedy dokończe robote:D (szlifowanie tależa i wario.)
Może będzie wam troche ciężko to przeczytać, ale nie wiedziałem jak to ująć :D
Edytowane przez makaron dnia 16-08-2012 12:29
Dodane przez valavme dnia 16-08-2012 13:52
#7
Może mi ktoś jaśniej trochę napisać jak przerobić to wario? bo jakoś nie czaje za bardzo.
Dodane przez Krupnik 2 dnia 16-08-2012 16:08
#9
Boję się tego zrobić z moim Multivarem:P
Dodane przez tadzik12 dnia 16-08-2012 16:26
#10
to próbuj z seryjnym :P
Dodane przez filipek25 dnia 16-08-2012 16:26
#11
zrobilem to ze swoim seryjnym wario, efektu malo co dalo, moze tylko ze leci 55km/h i odcina, nie wime dlaczego ;/
Dodane przez Szalinkofura dnia 16-08-2012 16:49
#12
moze dlatego ze zablkowany skuter :) ?
Dodane przez filipek25 dnia 16-08-2012 17:02
#13
male sprostowanie
przed chwila odpalilem skuter ustawilem na stopce centralnej i w pi*de mu obroty zajebi*cie ładne ale spojrzalem pod skuter a tam pelno wody z cylindra poszlo;/
musze wymienic albo glowice a najlepiej caly cyl bo ma juz z 18tyś przejechane.
a co do tej odcinki to nie bylo to tylko do cylka woda sie dostawala i przerywal ;/
Szalinkofura Zillion niby odblokowany ;p
z wario sciagnieta blokada, tlumnik wybebeszony, cylek rozwiercony przy ujsciu na komin dziura jak kciuk ;)
wiecej chyba nic nie ma oprocz przełozen ?
Dodane przez valavme dnia 16-08-2012 19:05
#14
Ale czy jak zrobię to tak jak na filmiku to rolki mi nie bedą wypadać??
Dodane przez filipek25 dnia 16-08-2012 20:40
#15
ja mam wyciete 0.5cm i nie wypadaja
Dodane przez valavme dnia 16-08-2012 22:50
#16
filipek ale dało Ci to coś??
Dodane przez filipek25 dnia 16-08-2012 22:57
#17
cos dalo napewno bo widac jak na stopce centralnej stoi to zajebi*cie sie kreci ;D
duzo lepiej pali gume na full seri, przyspieszenie jakby sie tez poprawilo, a na v-max nic wam nie powiem bo wiecej niz 55km/h cos z niej wyciagnac nie moge ;/
Dodane przez filipek25 dnia 16-08-2012 23:26
#18
a propo jeszcze tych modyfikacji przegladalem w necie i znalazlem cos takiego
http://www.speedf...mp;t=14167
czy to cos da i czy to prawda?
sorki ze z innego forum, ale tu najlepiej bylo opisane