Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Nie wchodzi na wysokie obroty

Dodane przez Ineray dnia 04-08-2012 22:23
#1

A więc tak, kupiłem nowy gaźnik - Dellorto 17.5mm PHVA i filtr stożkowy - Stage6 Double Layer Racing Air filter. Próbowałem wyregulować gaźnik, ale coś mi chyba nie wychodzi, obie śruby są wkręcone prawie do końca ( to okazało się najlepszym ustawieniem), skuter nie chce wejść na wysokie obroty i żeby w ogóle ruszyć z miejsca muszę po troszku dodawać gazu, gdy przekręcę manetkę do końca traci moc i gaśnie. Nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje, dlatego piszę tutaj. Z góry dzięki za pomoc.

Dodane przez BERCIU dnia 04-08-2012 22:46
#2

Mam to samo gdy ściągnę filtr w moim PHGB 17.5

Mam dyszę 76 mm i muli i nieda sie ustawić. Ale jak dam od 92 do 105 to ma kopa jak pojeeeebany.

Zmień dyszę na 95 i jazda

Dodane przez Aroni dnia 05-08-2012 13:27
#3

Więcej paliwa mu daj, ogólnie to regulacja i będzie git.

Dodane przez Ineray dnia 06-08-2012 12:30
#4

@Aroni

Regulowałem, regulowałem i wyregulować się nie dało :P Dlatego tak jak napisał BERCIU kupiłem nowe dysze :) Dam znać co z tego będzie.

Dodane przez valavme dnia 06-08-2012 17:11
#5

mi przy tym filtrze to potrzebował 120 dyszy przy dellorto 17,5 phva

Dodane przez Aroni dnia 06-08-2012 20:07
#6

No a wymiana dysz to do jakiej czynności należy:P To też regulacja, najpierw zawsze próbujesz wyregulować iglicą i śróbkami, jeśli się nie da to zmieniasz dysze;)

Dodane przez Ineray dnia 07-08-2012 09:39
#7

Kupilem zestaw 88-110, miejmy nadzieje ze bedzie pasowac :P

Dodane przez Ineray dnia 11-08-2012 09:51
#8

Dzieki wam za pomoc, wsadzilem dysze 88 i wszystko jest okej(po wsadzeniu wiekszej dyszy paliwo wyciekalo mi z gaznika) ale mam jeszcze jedna sprawe. Na seryjnym gazniku troche ciezko podjezdzal pod gorki( tracil moc), teraz jest chyba troche lepiej ale problem ciagle wystepuje. Czy wymiana gaznika w ogole ma na to jakis wplyw?

Dodane przez Waldekk dnia 11-08-2012 11:36
#9

Jest troche lepiej tzn? To normalne że skuter pod górke traci moc jeżeli jedzie wolniej o te 10km/h to jest to normalne. Napisz ile traci tej mocy

Dodane przez Aroni dnia 11-08-2012 13:23
#10

Rozumiem, że spada znacząco z obrotów podczas tych podjazdów? Jeżeli silnik normalnie dobrze pracuje, to nie wina gaźnika, tylko napędu.

Edytowane przez Aroni dnia 11-08-2012 13:23

Dodane przez Ineray dnia 11-08-2012 13:34
#11

Okej, jednak nie jest lepiej - przejechalem sie ~20km i jest tak samo jak bylo. A wiec, gdy jade 45km/h albo wiecej, to podjazd pod gorke nie jest problemem, nawet troche przyspiesza, ale jak jade ponizej 45km/h to zwalnia czasami nawet do 20-25km/h.
@Aroni
Jesli to wina napedu, to co moge zrobic zeby to poprawic?

Druga sprawa, chce wymienic rolki, tylko nie bardzo wiem na jakie. Na predkosci maksymalnej nie bardzo mi zalezy, chcialbym zeby bylo fajne przyspieszenie na starcie.

Dodane przez piotrek131353 dnia 11-08-2012 13:38
#12

miałem tak samo powyżej 40 jak wiade to nawet do 50 dojdzie a jak poniżej to spodało do 30 wymieniłem cylinder i jest trochę lepiej

Dodane przez daneos dnia 11-08-2012 15:12
#13

witma trzeba linka od gazu jest regulacja i trzeba wyregulowac przy lince i wtedy bedzie wchodizł na wysokie obroty

Dodane przez Ineray dnia 18-08-2012 22:21
#14

Dobra wiadomosc! Przyczyna zlego przyspieszenia byly rolki, okazalo sie, ze juz byly prawie ze kwadratowe. Wymienilem na 6 gramowe i jest w porzadku. Ba! Jezdzi jak nigdy wczesniej :) Tylko jeszcze jedna sprawa. Te rolki to w zestawie kupilem i (jak zapewne wiecie) w nich wymienia sie te koperty. I pytanie brzmi, czy na tym mozna dluzej jezdzic czy to sluzy tylko do sprawdzenia na ktorych najlepiej dziala i kupic nowe o takiej samej wadze?