Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Suzuki Katana AC 2003r

Dodane przez Socker dnia 10-07-2012 17:24
#1

Witam, jestem nowy na forum. Od kilki dni posiadam suzuki katana chłodzoną powietrzem. Skuter po mimo przejechania prawie 11tys km dysponuje znakomitym przyspieszeniem, niestety tylko do 60km/h co jest spowodowane jakąś blokadą. Jest do poprawek lakierniczych dlatego też prawdopodobnie niedługo przejdzie lakierowanie, przy okazji zostanie zrobione oczywiście nadkole. w swojej wizji mam kolor lakieru szary mat (owiewki boczne, czacha nadkole itp.) z czarnym matem (mostek, wloty itp) z różowymi elementami (lotka, felgi, uchwyt dla pasażera). No i oczywiście jak uzbieram trochę kasy to chciałbym wymienić przełożenia, wariator, tłumik na jakiś lepszy.
Posiadam tylko takie zdjęcia katany (robione telefonem). Jutro jakieś zrobię aparacikiem i powrzucam.

http://imageshack...qN7Up87lyg
http://imageshack...Zmk35TW6cs

Edytowane przez Socker dnia 10-07-2012 17:25

Dodane przez dawidzio28 dnia 10-07-2012 17:27
#2

Śliczna katanka. Ładny kolorek ja bym go zostawił

Dodane przez Socker dnia 10-07-2012 17:31
#3

No tak na zdjęciach nie najgorzej, ale wystarczy zobaczyć ją z bliska na żywo, czacha w 3 miejscach do spawania, trochę obrysowana, i w niektórych miejscach lakier popękał, własnie też ostatnio rozważam żeby zostawić w tych kolorach.

PS. Zapomniałem dodać że w planach mam także wbudowanie kierunków tylnych w boczne owiewki :)

Edytowane przez Socker dnia 10-07-2012 17:35

Dodane przez katana_02 dnia 10-07-2012 18:15
#4

Socker napisał/a:
No tak na zdjęciach nie najgorzej, ale wystarczy zobaczyć ją z bliska na żywo, czacha w 3 miejscach do spawania
Bardziej powiedział bym do szpachlowania z włóknem szklanym ;)

Dodane przez Socker dnia 10-07-2012 18:26
#5

Chciałbym bardzo, ale pęknięcia niektóre są kilkucentymetrowe, wiec niestety ale chyba spawanko :(

A takie pytanko, ona ma wymieniony tłumik, i leci 60km/h gdzie może być jeszcze zablokowana?

Dodane przez katana_02 dnia 10-07-2012 18:40
#6

blokada jest na przełożeniach (pierwotnych i wtórnych) i wariatorze. Wyreguluj go i daj lżejsze rolki. Spawać plastik nie zabardzo to widze

Edytowane przez katana_02 dnia 10-07-2012 18:41

Dodane przez Socker dnia 11-07-2012 16:33
#7

No zobaczymy jak to będzie. Panowie coraz bardziej myślę nad wymianą przełożeń, z tym że chciałbym to zrobić tak aby nie straciła przyspieszenia, a zyskała na v-maxie. I moje pytanie brzmi czy faktycznie polecacie te przełożenia tak jak to zostało opisane w jakimś artykule pierwotne Malossi + wtórne Polini?

Dodane przez Wojtek007 dnia 11-07-2012 16:56
#8

tak , tylko Ciezko takie dostać ; / najlepszym rozwiązaniem było by sr+ top racing

Dodane przez Socker dnia 11-07-2012 16:58
#9

A jeśli było by sr + seryjne? Coś by się zmieniło oprócz odblokowania?

Dodane przez Wojtek007 dnia 11-07-2012 16:59
#10

była by wtedy odblokowana , miałbyś wieksze możliwosci ;D

Dodane przez Socker dnia 11-07-2012 17:03
#11

Coś takiego http://allegro.pl...97812.html ? A top racing gdzie moge znaleźć?

Edytowane przez Socker dnia 11-07-2012 17:04

Dodane przez Wojtek007 dnia 11-07-2012 17:13
#12

tak. na mielochu :)

Dodane przez Socker dnia 11-07-2012 17:21
#13

sorki jeszcze ale się zagubiłem, wtórne mają być od srki a pierwotne top racing tak? I teraz patrze na mielochu i są przy linkach takie oznaczenia np. "Przekładnia pierwotna Top Racing 16/47" i co oznacza te 16'47 i jakie mają być do mojego? Pewnie pytanie dla was banalne, ale dopiero zaczynam przygodę z jednośladami tak więc jestem ciekawy :)

I na takich przełożeniach ile by mniej więcej dało? :)

Edytowane przez Socker dnia 11-07-2012 17:43

Dodane przez Aroni dnia 11-07-2012 22:10
#14

Tak dla sprostowania, blokowana jest tylko przekładnia wtórna.
16/47 to przełożenie, tzn wzajemny stosunek zębów na obu trybach. Sukę masz nową, więc potrzebujesz wałka 22mm, czyli np takie; http://allegro.pl...06510.html
Jak będziesz kupował przeło z SR, to sprawdź ilość zębów na największym trybie, bo ludzie czasem sprzedają blokowane przekładnie jako odblokowane.

I na takich przełożeniach ile by mniej więcej dało?


Tego nikt Ci dokładnie nie powie. Sam zobaczysz jak wymienisz, ale powinieneś być zadowolony;)

Edytowane przez Aroni dnia 11-07-2012 22:11

Dodane przez Socker dnia 11-07-2012 22:28
#15

Dzięki, a odblokowana wtórna od SR'ki powinna mieć 64 ząbki tak? :)

Dodane przez Aroni dnia 11-07-2012 22:42
#16

Dokładnie.

Dodane przez beaavis dnia 11-07-2012 22:44
#17

Może troche nie w temacie ale ja tu widze białe klosze kierunków ;p

Dodane przez Socker dnia 11-07-2012 23:04
#18

beaavis napisał/a:
Może troche nie w temacie ale ja tu widze białe klosze kierunków ;p


Ale jak najbardziej w temacie! Jeżeli zostanę w tych barwach to kto wie, ale jak już pisałem prawdopodobnie w przeciągu 2 tygodni powinienem zacząć malowanie :)

Dodane przez Socker dnia 18-07-2012 23:07
#19

Dobra panowie szykuje sie wielkimi krokami do malowania, a co za tym idzie od razu chce zrobic nadkole, i tu pojawia sie moje pytanie. Gdzieśwyczytałem że bak od aeroxa pasuje! Czy to prawda? Bo niechciałbym obecnego baku przenosić do schowka a ponoć bak od aeroxa pasuje w miejsce starego baku i nie wystaje.

Dodane przez Socker dnia 23-08-2012 21:06
#20

Dobra panowie, dawno nie pisałem bo tak na prawde nie miałem o czym. Dziś jednak wziąłem się za malowanie. Rano byłem po lakiery, później wyszpachlowałem plastiki, zmatowałem. Ogołem gotowe do pomalowania. Jednak napotkałem problem. Nie moge odkrecić tylnego koła. Tzn. tą nakrętke odkreciłem, ale koło nie chce zejść, nie mam pojęcia dlaczego? Popryskałem tam trochę WD 40 ale dalej to samo. Wiecie może o co chodzi? Pewnie dla Was błachy problem, ale jak mi takie coś nie idzie to nie mam nerwów :(

Dodane przez filipek25 dnia 23-08-2012 21:35
#21

a probowales poluzowac tylni chamulec, bo moze szczeki trzymaja i dlatego

Dodane przez Socker dnia 24-08-2012 14:37
#22

nie wiem ale koło sięnormalnie kreci, wszystko odkrecone tak jak trzeba a ono nawet nie drgnie, myslalem ze sie zapieklo to dalem troche WD i pare razy z klepki walnalem ale dalej nic.

Dodane przez filipek25 dnia 24-08-2012 15:12
#23

ale wez sprobuj poluznic ten hamulem :)
ja tez nie moglem zdjac poluznilem dosyc i ladnie zeszlo :)

Dodane przez dawidzio28 dnia 24-08-2012 17:14
#24

Zdejmij najlepiej całą linke od hamulca i wtedy spróbuj ściągnąc to koło ;)

Dodane przez Krupnik 2 dnia 24-08-2012 17:37
#25

Chłopaki przecież koło jest osobno a tarcza osobno (chyba że masz bęben), więc nie powinno być problemu z hamulcem ;)

Edytowane przez Krupnik 2 dnia 24-08-2012 17:38

Dodane przez dawidzio28 dnia 24-08-2012 18:23
#26

On ma bęben ;)

Dodane przez Socker dnia 24-08-2012 22:30
#27

Dobra, dało rade pospolitą metodą klepka i młotek :) spiekło się i trzeba było trochę popukać. Skutera ładnie pomalowany, jutro trochę poczyszczę wnętrzności, przyciemnie kierunki i ogólnie prace wykończeniowe i poskładam wszystko do kupy. Tutaj trochę fotek jak to wygląda :)


http://imageshack...078ph.jpg/

http://imageshack...0079c.jpg/


Sory za słabe zdjecia

Edytowane przez Socker dnia 24-08-2012 22:33

Dodane przez valavme dnia 25-08-2012 11:05
#28

Podoba mi się ten róż <3 :]

Edytowane przez valavme dnia 25-08-2012 11:05

Dodane przez Socker dnia 27-08-2012 11:01
#29

Mi też się bardzo podoba :) Róż z palety Yamaha :D Tutaj jeszcze kilka lepszych fotek już po złożeniu. W zimke być może zrobie jeszcze nadkole + może bad look. A teraz mam jeszcze zamiar wypolerować tłumik, zamontować przedłużke, skrócić tylny błotnik, obkleić lagi stikerem (chyba nawet ktoś z forum obklejał lagi stikerem :)) i pomalować na czarno hamulce...

http://iv.pl/imag...418603.jpg
http://iv.pl/imag...846296.jpg
http://iv.pl/imag...797241.jpg

PS. Chłopaki jak był rozebrany to sobie od razu policzyłem obrót dzwonu na obrót koła i wyszło mi 13,8 co jak czytałem oznacza że przełożenia są odblokowane. A mimo wszystko idzie te 55-60 i więcej nie chce (przy przyspieszeniu rakiety :)) Gdzie Waszym zdaniem mogą być ukryte jeszcze blokady?

Dodane przez qscvbe dnia 27-08-2012 12:29
#30

nie koniecznie są odblokowane, jak masz 13,8 to najlepiej zdejmij mały karter, wyjmij przeło i policz ząbki, wtedy będziesz na 100% pewny, czy są odblokowane...
A jeśli okaże się, ze są odblokowane, to najprawdopodobniej czeka cię wymiana cylka, czy też tłoka z pierścieniami:)

Edytowane przez qscvbe dnia 27-08-2012 12:37

Dodane przez valavme dnia 27-08-2012 12:49
#31

A może to po prostu wina napędu?

Dodane przez qscvbe dnia 27-08-2012 13:25
#32

no, nie jesteśmy prorokami i nie wiemy jak tam stoi z napędem:) wszystko musi sprawdzić, bo 13,8 obr. to nie koniecznie są odblokowane:)

Dodane przez Szalinkofura dnia 27-08-2012 14:00
#33

sprawdz wario czy rolki nie sa wytarte pokomibnuj z sprzeyna centralna i sprzeynkami na sprzegle zeby lepszego buta miał iwgl :d zobacz czy krociec masz rozwiercony . czy dysza nie za mała xd czy nie ma podkladki po wario czy gaznik wyregulowany iwgl D:

Katana jest super :D jedyna w swoim rodzaju :D

Dodane przez kefir95_95 dnia 27-08-2012 22:52
#34

tak jak wyżej, ale jak gaźnika nie zakładasz większego to krucieć nic Ci nie da;)
jest on poprostu zwężony do 17mm, a rozwierca się go na 19mm.. seryjny gaźnik w katanie to LC 14mm/ AC 12mm, także jakbyś zakładał 17,5mm to go rozwierć a tak to nie ma sensu;)

Dodane przez Szalinkofura dnia 27-08-2012 23:07
#35

Kefir dzieki za info z tym gaznikiem ;d bo myslalem ze i tak da ;d ja to jak zmienialem to krociec rozwiercony gazior 17,5 i zawor membramowy polini a tak to nie wiedzialem ze nic nie daje dzieki :D

Dodane przez Socker dnia 31-08-2012 19:21
#36

Mam pytanko, jakie lusterka macie i polecacie, lub ktore byście chcieli? Bo musze jakeiś zakupić. i czy na mielochu dostane przedłużkę do amortyzatora?