Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Przesiadka na coś mocniejszegoo :>
Dodane przez tadzik12 dnia 09-07-2012 00:15
#1
To tak odstawiłem sukę na bok i postanowiłem przesiąść się na coś trochę większego i to coś to Kawa KLR600 rocznik 89 :D
Moto sprowadzony z Niemiec w 2008 jeżdżone nim było chyba z niecały rok potem stał przez pare miesięcy i ponownie było jeżdżone z jakieś 2 miesiące i znów stał przez ok rok aż do dopiero 3 dni temu postanowiłem coś z nim zrobić więc przeczyściłem go trochę , nowa świeca , próbuję kopać i nic a na aku nie wiem co się dzieje ponieważ nawet kontrolki się nie świecą więc pozostało tylko go na pycha wziąść więc brat usiadł pchnąłem i stał się cud! odpalił! niestety była tylko kupa dymu i przy małym wzniesieniu zgasł próbujemy ponownie i to samo nie wiem czemu ale gaśnie na każdym wzniesieniu lub górce wiecie co może mu dolegać?? , jego stan techniczny na dzień dzisiejszy oceniam na 4/10 ponieważ brak aku ,, odpalanie tylko poprzez pchnięcie , nie wiem co z elektryką , lakierr ;/ no i nie wiem dlaczego tak mocno kopcii . :P
no i macie foto :
oceniać komentować co zmienić , dodać itp! B)
Edytowane przez tadzik12 dnia 09-07-2012 00:16
Dodane przez k4t4n4 dnia 09-07-2012 09:31
#2
heh na jaki kolor zadymił ? bo najprawdopodbniej olej żere i trzeba kape zrobic ;D
Dodane przez katana_02 dnia 09-07-2012 09:36
#3
Zmień kolorek na zielony orginalny + jakieś naklejki KawasakiB)
P.S i umyj go;)
Edytowane przez katana_02 dnia 09-07-2012 09:37
Dodane przez tadzik12 dnia 09-07-2012 11:15
#4
k4t4n4 napisał/a:
heh na jaki kolor zadymił ? bo najprawdopodbniej olej żere i trzeba kape zrobic ;D
taki jasny niebieski ;> , kolega mówił że mam uszczelkę wymienić pod głowicą ale nie wiem czy to może być od tego
Dodane przez wiesio159753 dnia 09-07-2012 11:25
#5
jak uszczelka pod głowicą to by dymił na biało
Dodane przez Wojtek007 dnia 09-07-2012 15:43
#6
jak by uszczelka puszczała too by bardzo słabo palił , nowe simeringi na wał , bo olej bierze , moze cos byc z pływakiem bo jak podjezdzasz pod wzniesie nie to motor zmienia pozycje ii np blokuje pływak i nie dostaje paliwa lub go brak
Dodane przez valavme dnia 09-07-2012 16:31
#7
nagraj filmik jak to chodzi :)
Dodane przez tadzik12 dnia 09-07-2012 17:38
#8
valavme napisał/a:
nagraj filmik jak to chodzi :)
a Tobie chciałby się odpalać pół godz tą krowe i do tego jeszcze na pycha żeby nagrać 2 minutowy filmik ?? :D
Dodane przez k4t4n4 dnia 09-07-2012 21:41
#9
heh skoro na niebieskie to przykro mi mówic ale pierscionki są do wymiany ;D miałem to samo w moim crossiku to normlane w crossach ;D
Dodane przez tadzik12 dnia 09-07-2012 22:26
#10
szukałem wszędzie pierścieni i niema , jak już to są razem z tłokiem ale najtańszy zestaw 540 zł ;/
Dodane przez valavme dnia 09-07-2012 22:57
#11
zobacz też simeringi czy nie ciekną, tylko z tym jest trochę roboty, ale też wydaje mi się że to pierścienie i ciągnie olej i zalewa go olejem
Dodane przez k4t4n4 dnia 09-07-2012 23:22
#12
uroki crossów ;D trzeba sie liczyc z kosztami ale jak zrobisz taka kapitalke to zaś masz motorek na długo długo ;D
Dodane przez Wojtek007 dnia 09-07-2012 23:34
#13
ahh po pyrkało by sie :]
Dodane przez tadzik12 dnia 10-07-2012 00:18
#14
bym już dawno go sprzedał tylko nie wiem gdzie są papiery i kasa poszła by na suke ale to i tak nie jest warte w tym stanie jak 2000 zł ;P
Dodane przez k4t4n4 dnia 10-07-2012 23:09
#15
za ile byś to chciał ? bo mam qmpla co sie tym interesuje ;D
Dodane przez tadzik12 dnia 19-07-2012 11:24
#16
no narazie nie jestem zainteresowany sprzedaniem tego ;D