Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Ile wyciągne ?

Dodane przez Katanka2001 dnia 23-06-2012 13:48
#1

Ile wyciągne z seryjnej katanki leci 45 lecz na manetce mam jeszcze zapas obroty się krecą ale 45 i nic dobry kolega mechanik powiedzał że rolki są jusz wyrobione .
Rozkręciliśmy wario i okazało sie ze jest ostro zdarta tzw.scianka z jednej strony .
Ile moze polepszyc osiagi i na jakie zmienic , myslalem nad 7 g bo przyspieszenie mam niezle biore wszystkie skuty do 30 nawet auto merca 150 km wiec przyspieszene ok :)
Kolejna sprawa chce kupic przelzenie top racing pierwotne i problem tkwi bo niewiem jaki mam walek jakia srednica i czy moge zamontowac to przelozenie do seri mam tylko rozwiercony kruciec lecz nic to nie pomoglo w v-max i czy jak zmienie pierwotne to czy musze zmienic jeszcze wtorne ?
Bylo by na tyle z katanki jeste w pelni zadowolony mam ja 6 latek nic sie nie popsulo tylko plywak w gazniku raz sie bratowi zaciol :D
P.S prosze o nie usuwanie posta i o trafne podpowiedzi :)

Dodane przez piotrek131353 dnia 23-06-2012 13:56
#2

jeśli byś chciał zmienić pierwitne na stege 6 za 180 to nie jest konieczna wymiana wtórnego ale jadnak lepiej wymienić pierwotne i wtórne odrazu

Dodane przez Katanka2001 dnia 23-06-2012 13:58
#3

A jakie lepsze s6 czy top racing ?

Dodane przez katana_02 dnia 23-06-2012 14:08
#4

Przeło TP musisz dać pod prase hydrauliczną ,a S6 są odrazu gotowe do uzycia. Ale nowe S6 są droższe 2x od TP (nowe):o

Edytowane przez katana_02 dnia 23-06-2012 14:08

Dodane przez KloceQ dnia 23-06-2012 14:10
#5

Stage6 lepsza i droższa firma a przekładnia jest 16/49 i z tego co pamietam to kosztuje ponad 250zł. Top Racing troszke gorsza firma ale przełożenia równiesz 16/49 i kosztuja 180zł więc różnica duża. Ja bym wziął Top Racing. Druga sprawa to przełożenia wtórne. Najlepiej kup od Aprili SR Di-Tech mają też silnik morini. Wtedy pasuje wyregulować napęd czyli rolki, sprężyna centralna i sprężynki sprzęgła. Taki zestaw daje ok. 15km/h więcej ale i przyśpiecha troche spada. Jeżeli masz z tyłu hamulec na bęben to masz wałek 17mm a jeżeli na tarcze to 22mm. Ale jeżeli jedzie Ci 45km/h to coś mało jak na serie więc albo masz coś na wykończeniu albo blokade. Moja seria z zablokowanymi przeło zmiga 65-70km/h. Ale sie spisałem :D. No to chyba tyle myśle ze pomogłem:P.

Dodane przez Katanka2001 dnia 23-06-2012 14:42
#6

U mnie jest totalna seria rok 2001 z tylu hamulce bebnowe z prosom nie ma problemu raczej wszystko gra i piszczy tulko tlumik to jusz wrak totalny niedlugo sie rozpadnie kolanko to bulo jusz spawana a w srodku cos stuka w tumiku kumpel powiedzal ze moze ze starosci sie cos urwalo no prawie 12 lat to troche jest :) i slychac ten stukot po puszczenu manetki gazu

Dodane przez katana_02 dnia 23-06-2012 14:47
#7

ale masz w nowe czy w starej budzie? A nie lepiej kupic pierwotne Malossi i wtórne od Sr-ki. Tu jest link do Malossi http://www.skuter...0-2-6.html(22mm) i http://www.skuter...-1998.html (17mm)

Dodane przez Katanka2001 dnia 23-06-2012 18:00
#8

Mam w nowej budzie i niechce wydac z dużo myśle nad rolkami i pierwotnym top racing 16/49 koszt to jakies 180 z przesylkom :)

Dodane przez Katanka2001 dnia 23-06-2012 18:01
#9

A co myślicie na temat tych obrotów to mogom być rolki czy co ? :)

Dodane przez katana_02 dnia 24-06-2012 09:02
#10

A jak w katanie z przebiegiem?

Edytowane przez katana_02 dnia 24-06-2012 09:02

Dodane przez Katanka2001 dnia 24-06-2012 14:28
#11

Przebieg 13 500 ale rolki nadal seria wiec licze ze to jest to bo w rolkach jest śćianka :(

Dodane przez Wojtek007 dnia 24-06-2012 22:42
#12

too do sklepu i 6,2gr 17x12 :D