Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Tragedia ..
Dodane przez tadzik12 dnia 08-06-2012 23:12
#1
To tak dziś wracają do domu , Katana nagle zgasła kopałem ją z 20 min i nic nie dało trzeba było pchac 2 km , w domu sprawdziłem , świeca ma iskrę , kompresja dobra , gaźnik wyczyściłem , i czy świeca powinna być sucha po każdej próbie odpalenia??
Help!
Dodane przez bastek434 dnia 08-06-2012 23:15
#2
Z tego co wiem to świeca powinna być mokra, ale bez przesady jeżeli jest sucha to znaczy że nie dostaje paliwa.... dlatego nie możesz odpalić :)
Edytowane przez bastek434 dnia 08-06-2012 23:18
Dodane przez tadzik12 dnia 09-06-2012 00:05
#3
No ale wzięłem , strzykawkę z wężykiem i nalałem do tego Cylka trochę i próbowałem kopać i nadal nic ;(
Dodane przez Szalinkofura dnia 09-06-2012 09:14
#4
zdejmij filter i napsikaj plaku i szybko nałoż go i odpal nie ma bata zeby odpalil moze jakis fus i musi soie to przepalic :)
Dodane przez tadzik12 dnia 09-06-2012 09:16
#5
Nie pomogłoo -,-
Dodane przez Wojtek007 dnia 09-06-2012 14:37
#6
Iskra jest ? paliwa nie dostaje a przez to jak mu dałeś do cylka trochę paliwa to go zalało i [cenzura]. dmuchnij do baku moze pomoże , wymieś świece , umnie w motorynce na każdej świecy jest iskra ale tylko na jednej pali :D wiec wszystko możliwe że wina świecy
Dodane przez tadzik12 dnia 09-06-2012 14:44
#7
wymieniłem świecę i nadal nic , ale czy to może być coś z wałem cylkiem , tłokiem? bo coś lekko go się kopie od tamtej chwili
Dodane przez Wojtek007 dnia 09-06-2012 14:47
#8
sprawdż uszczelkę pod głowicą , moze gdzieś puszczać i traci kompresję
Dodane przez tadzik12 dnia 09-06-2012 15:39
#9
komprecha dobra ;/
Dodane przez Wojtek007 dnia 09-06-2012 16:21
#10
nie możliwe, odkręć głowice i sprawdź uszczelkę
Dodane przez tadzik12 dnia 01-07-2012 09:20
#11
sprawdziłem , uszczelka dobra
już nie wiem co mu mu dolegać -,-
Dodane przez valavme dnia 01-07-2012 10:03
#12
a kompreche sprawdzałeś manometrem czy tylko palcem? Simeringi dobre, wszystkie uszzcelki są ok? Spróbuj wstrzyknąć mu trochę paliwa do cylka i wtedy próbuj odpalić
Dodane przez luzik97 dnia 01-07-2012 11:38
#13
Ej może to komprecha ale kiedyś też miałem komprecha spoko wszystko cacy ale się okazało że uszczelki na wale do wymiany i pierścień wtopił się w tłok :(
Dodane przez tadzik12 dnia 02-07-2012 11:32
#14
kompreche palcem sprawdzałem , uszczelki dobre ,
paliwo już wstrzykiwałem i nic ;>
Dodane przez BERCIU dnia 02-07-2012 12:34
#15
Świeca??? może za mała iskra, weź świecę lekko podważ elektrodę, przeleć papierem ściernym po elektrodzie wkręć i kopaj xD
Dodane przez tadzik12 dnia 02-07-2012 14:45
#16
kupiłem już nową świecę i nadal to samo , no przecież to można się wkurw*ć ! :/
Dodane przez valavme dnia 02-07-2012 19:47
#17
noi co jak podlejesz nawet nie pyrknie, nie strzeli??
Edytowane przez valavme dnia 02-07-2012 19:47
Dodane przez tadzik12 dnia 02-07-2012 21:24
#18
nic kompletnie nic , a teraz nawet kompresja znikła -,-
Dodane przez valavme dnia 02-07-2012 23:11
#19
mi się wydaje że pierścienie wypluł/stanęły/zapiekły się, lub po prostu się zatarł.
Dodane przez Nitropet12 dnia 02-07-2012 23:51
#20
Skoro mówisz że lekko się kopie od tamtego czasu to chyba sam sobie na pytanie odpowiedziałeś .Mała koprecha,zatarłeś,lub pierścionki poszły!!
Tez tak mam i prawdopodobnie tłok do wymiany bo mi pierścienie nie chciały wejść bo się przegrzały i musiałem przypiłować i też [cenzura] nie pali a przed ścągnieciem działał;D
Jutro zasuwam po tłoka;D
Dodane przez tadzik12 dnia 03-07-2012 10:28
#21
kurdee a jakiś miesiąc temu wymieniałem cały cylek z tłokiem ;x
Dodane przez katana_02 dnia 03-07-2012 10:43
#22
A docierałeś dobrze cyl;)
Dodane przez Nitropet12 dnia 03-07-2012 12:00
#23
Ja też dobrze docierałem a zrobiłem 1000km i 230zł poszło się pier...
Pierścienie spuchły i już nie wejdą w tłoka i po robocie i teraz muszę chińskiego tłoka kupić bo kasy nie mam;/
Dodane przez tadzik12 dnia 03-07-2012 12:17
#24
no mechanik kazał docierać 500 km i miałem już zrobione ok 450 , ale na razie kasy niemam zamiaru pakować w sukę bo ciągle sie coś pierd*li -,-
Dodane przez luzik97 dnia 03-07-2012 12:32
#25
chińskiego [cenzura]a nie kupuj bo szkoda kasy na prawdę sam kilka razy wymieniałem i na chiński dotarłem i [cenzura] a to tłok gdzieś pękł lekko a to pierścienie się wtopiły idzie się wku#wić
Dodane przez katana_02 dnia 03-07-2012 13:17
#26
Żeliwne cylindry dociera się do 1000 km, a aluminiowe do 200km;)
Dodane przez kefir95_95 dnia 03-07-2012 13:31
#27
aluminium do 500km;]
Dodane przez valavme dnia 03-07-2012 23:03
#28
aluminium można docierać te 100-200km ale to jest niepotrzebne, najważniejsza jest rozgrzewka alu cylindra 10-15 min przed jazdą, a potem ogień
Dodane przez BERCIU dnia 03-07-2012 23:31
#29
To je amelinium tego nie dotrzesz xD
Dodane przez valavme dnia 03-07-2012 23:33
#30
BERCIU napisał/a:
To je amelinium tego nie dotrzesz xD
Dokładnie tak ;DD
Dodane przez Dandusiek dnia 03-07-2012 23:35
#31
katana_02 napisał/a:
Żeliwne cylindry dociera się do 1000 km, a aluminiowe do 200km;)
Tutaj bym się kłócił z tym docieraniem 1000km przy żeliwnym. Sporo osób i nawet się z takimi spotkałem żeliwne dociera do 500km i potem ogień, oczywiście nie tyra go jak dziką świnie, ale ja to samo docierałem do 500km i myślę, że to wystarczy. Pamiętaj tylko o dolewaniu trochę oleju do baku, aby było lepsze smarowanie. Jak się dociera to po 250-350km można zauważyć/wyczuć jak innaczej zachowuje się silnik, a potem to tylko utrwalić do 500 i jazda :)
AMELINIUM to do 200-300, tylko nie zrobisz szlifa bo to Amelynium.
Edytowane przez Dandusiek dnia 03-07-2012 23:36