Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Szukam porady

Dodane przez Ineray dnia 30-04-2012 17:46
#1

Witam.

Na początku powiem, ze jestem słabo rozeznany w sprawach o których za chwile napisze. A wiec, mój problem wygląda tak, jadąc pod górkę skuter strasznie zwalnia i potrafi jechać maksymalnie 15-20 km/h, nie wiem, może to normalne, ale trochę denerwujące. Co innego gdy na przykład wjadę na tą górkę z prędkością powyżej 45km/h, wtedy jedzie normalnie, a nawet przyśpiesza. Może ktoś wie, co może być tego przyczyną? Tak czy owak mam trochę kasy na zbyciu i chciałbym coś w nim wymienić. Wydech, cylinder, wariator itd. Jak już wcześniej napisałem, nie za bardzo się na tym znam więc proszę o pomoc was. Co kupić?! Na wszystko mam zamiar przeznaczyć około 2-3 tys. złotych. Z góry dzięki!

Dodane przez suzun dnia 30-04-2012 18:07
#2

za tyle hajsu to sprzedalbym suke i kupil rs 125

Dodane przez Dexios dnia 30-04-2012 19:40
#3

Na początek, czy twoja katana jest odblokowana oraz czy full seria czy bylo cos zmieniane? Powiem ci, ja też tak mialem że pod gorkę nie przyspieszał i jechal tylko te 20km/h a jak jechalem szybciej to bylo dobrze. U mnie to działo się za przyczyną zepsutego kolektora momentu obrotowego. Talerze po prostu zacinały się i pasek nie mógł się przesuwać dalej. Wymieniłem to i wszystko dobrze. Kupisz tą część używaną za myślę ok. 25zl. A za tą resztę (2-3 tys:)) to możesz z katany zrobić potwora. :)

Dodane przez Ineray dnia 30-04-2012 20:16
#4

Ciśnie około 70km/h więc chyba odblokowany - takiego już kupiłem. Nic w nim nie zmieniałem, wszystko seryjne.

A za tą resztę (2-3 tys:)) to możesz z katany zrobić potwora. :)


Heh, właśnie taki mam zamiar :P

Dodane przez suzun dnia 30-04-2012 20:45
#5

ptyka widać że u Cb zrobiona
wiec jakbym ja mial tyle kasy i zeby od nowa robic silnik to chyba byl z radosci oszalał
rzecz podstawowa to cylek wal wario wsyztskie lozyska przelozenia pierwo wtorne spzreglo pasek sprezyna doc. gaznik filtry
wejdz sobie na mielocha i kupuj wszytsko po kolei...

Dodane przez Ineray dnia 30-04-2012 21:07
#6

#suzun

Chodzi mi bardziej o jakieś konkrety, bo nie chce czegoś spie****ić. Na co warto zwrócić uwagę, a od czego trzymać się z daleka. Dlatego napisałem tutaj, bo sam sobie nie poradzę.

Dodane przez qscvbe dnia 30-04-2012 21:23
#7

no to chłopie silnik od katany stawiaj na półkę a wstaw silnik od p/g z elektryką:) włożysz wał, cylinder,gaźnik, wario i wydech i masz potwora jak ta lala. a dlaczego p/g? bo jest większy wybór części do silnika. możesz napisać do użytkownika BERCIU on miał tak u siebie!

Dodane przez Felipe_97LBN dnia 30-04-2012 21:55
#8

Z wariatorów to bierz Malossi Multivar lub Polini Speed Control ;) choć skłaniał bym sie do polini :)
No i podstawa to dobry wydeszek ;) leo zx lub coś z stage6
pozdro

Dodane przez suzun dnia 30-04-2012 22:33
#9

@Felipe_97LBN
ZX albo stage6 HAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHA
za taka kase co ma to tylko yasuni R albo polini sport
-.-

Dodane przez Felipe_97LBN dnia 30-04-2012 22:40
#10

Aaaaaa sorki nie zobaczyłem że ma tyle kasy do wydania ;) spoko sorki za nieuwage ;p

Dodane przez roogat dnia 30-04-2012 23:16
#11

za tyle kasy to bym wycostumował przynajmniej 2 suki :D A z mechaniki to ja ci polecam oczywiście wario polini SC, wydech Yasuni R, cylek polini for race [najlepiej po porcie], musi być mocniejszy wał[ale niewiem czy masz Ac czy Lc :/], no i oczywiście sprzęgło malossi Fly oraz odblokowane przełożenia [malossi + Sr (albo jak chce ci sie szukać tak z pół roku to polini xDD)]

Dodane przez jabol123456789 dnia 30-04-2012 23:48
#12

lepiej wsadź silnik p/g i zrób go na full sporta, niż z tego robic jakiegoś evo itp. mniejszą awaryjność będziesz miał ! także szukaj silnika p/g i wsadzaj:D

Dodane przez roogat dnia 01-05-2012 08:47
#13

no albo mineralli :P

Dodane przez Ineray dnia 01-05-2012 14:49
#14

Nie chce się bawić w wymianę silnika. Po prostu chce dokupić parę części.
@roogat, mam LC.

Przy okazji, tak jak pisałeś Felipe_97LBN, znalazłem ten wariator Polini, http://www.speedl...-u241-561/ tylko że z tego co tutaj jest napisane to on nie pasuje do Katany, tak samo jak ten drugi - Malossi Multivar. Znalazłem też cylinder Malossi Sport 70ccm http://www.speedl...m-m319541/ oraz tlumik Yasuni R http://www.speedl...-yas710be/. Co prawda strony nie są polskie, ale nazwy pozostają takie same :P Co do wydechu i cylindra to jestem pewien że będą pasować, tylko coś z tym wariatorem mi nie pasuje.

Edytowane przez Aroni dnia 01-05-2012 21:31

Dodane przez Aroni dnia 01-05-2012 21:41
#15

Podstawowa sprawa - zamierzasz oddać skuter do mechanika, żeby Ci to złożył? Czy masz jakiegoś znajomego kumpla zajmującego się przerabianiem moto? Jeśli to pierwsze to sobie odpuść, bo kiepsko na tym wyjdziesz. Bo rozumiem, że sam się za to nie zabierzesz, bo trzeba być trochę obytym w temacie, żeby niczego nie zje*ać.
W ogóle jeśli chodzi o części, to ja bym brał używki, bo to bardziej opłacalne, a propozycje Ci już tu koledzy podawali.

Dodane przez Felipe_97LBN dnia 01-05-2012 21:50
#16

Ineray to twoja suka w avatarze ? Jak tak to dawaj zdjecia bo faaajna ;)

Dodane przez Ineray dnia 01-05-2012 22:01
#17

@Aroni
Nie mam zamiaru oddawać do mechanika, bo w Danii godzina pracy mechanika kosztuje, przeliczając na polskie ponad 300zł, więc nie ma mowy. Mam znajomego który się zna na tam. Szczerze to wole kupić nowe, niż potem narzekać, że coś jest nie tak.

@Felipe_97LBN
Moja, zdjęcia masz tutaj.

Dodane przez Szalinkofura dnia 01-05-2012 22:35
#18

Ineray ja ci powiem tak częsci Ci chlopaki wymienili więc posiedz tydzien na forum obczaj co i jak popytaj sie kogos polecam @Aroni bo mi naprawdę dużo pomógł na poczatku bałem się sam robić iwgl a teraz już cos atm umiem więc warto nawet samemu się innych popytać i probówac :)

Dodane przez Ineray dnia 01-05-2012 22:44
#19

@Szalinkofura

Właśnie dlatego tutaj jestem. Gdybym wiedział co i jak to by mnie tutaj nie było :P

Dodane przez Szalinkofura dnia 01-05-2012 22:48
#20

Nom to tak jak ci mówie poprzęgladaj niektóre tematy i artykuły może jeszcze ci coś na myśl najdzie jak chcesz to weź moje gg z forum to też mogę coś pomóc i weź kilku innych uzytkowników co maja troszke postów bo sie znaja na tym i jajk cos nie wiesz to pisz do nich bo napewno pomogą a lepiej napisac niz samemu s[cenzura]ic taka moja opinia :)

P.S Fajna katana kiera bmx miażdży :D

Dodane przez roogat dnia 02-05-2012 19:51
#21

ale ja ci powiem że jak byś kupił silniczek P/G za tak 600/700 zł i powsadzal do niego części na poziomie racing to by ci szła ok 120 km/h i kopa miala by nieziemskiego :D

Dodane przez Szalinkofura dnia 02-05-2012 20:12
#22

ale zeby ten silnik wstawic to trzeba miec lasery zeby go dobrze ustawic czy coś trzeba mocowanie przerobic trzeba inna elektryke wiec troche jest a z katany tez da sie potwora zrobic :)

Dodane przez roogat dnia 02-05-2012 20:17
#23

Jakie lasery xDDD Troszku przerobić mocowanie a z elektrykom niema prawie problemu :P tylko przerobić z P/G i jest ok :D

Dodane przez Ineray dnia 02-05-2012 21:05
#24

Już pisałem, że nie chce wymieniać silnika, tylko zrobić coś z tym, więc nie zmieniajmy tematu.

Dodane przez roogat dnia 02-05-2012 21:39
#25

szkoda bo miał by więcej mocy :P A może z optyki byś scalił czachę ??

Dodane przez valavme dnia 02-05-2012 22:10
#26

jak zamierzasz brac cylek wiekszy(np ten malossi) to wkładaj od razy gaźnik większy 17,5-19mm

Dodane przez roogat dnia 02-05-2012 22:15
#27

Jak masz tyle do wydania to dawaj od razu polini for race i wymień wał na mocniejszy :P a jak się już rozpoławia silnik to się wumienia od razu zimery i łożyska :D

Dodane przez valavme dnia 02-05-2012 22:25
#28

Jest polini for race do LC???

Dodane przez roogat dnia 02-05-2012 22:36
#29

A niema no tak :/ Ale zaraz znajdę coś ciekawego :p

Edytowane przez roogat dnia 02-05-2012 22:37

Dodane przez Szalinkofura dnia 02-05-2012 22:39
#30

cylek to airsal sport 70cc podobno sadzi jak cholera jeden z najlepszych cylindrów do wyciagniecia mocy

Dodane przez roogat dnia 02-05-2012 22:40
#31

no albo airsal tech racing 70 :P

Dodane przez Szalinkofura dnia 02-05-2012 22:50
#32

a wiec tak wsadzaj

Cylek : Airsal Tech Racing 70cc
Gaźnik : 17,5 lub 19mm
Wał : Top Racing + łozyska , uszczelki itp
Sprzegło : Malossi Fly
Wariator :Polini Speed Control
Wydech : Yasuni R
Wiekszy króciec ssacy
Korbowód: Top Racing STD
Przełożenia wtórne - SR Odblkowane lub jezeli dorwiesz POLINI
Przełożenia pierwotne - Malossi

Jesli czegos nie dodalem prosze mnie poprawić niżej :)

Dodane przez roogat dnia 02-05-2012 22:51
#33

No gażnik najlepiej 19 Arreche :p

Dodane przez Szalinkofura dnia 02-05-2012 22:54
#34

i takie jescze rozne bzdety jak np rolki sprezynki itp zeby fajnie wyregulować i sadzić w katane buta :D