Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Co sądzicie o Aprilai SR Factory?
Dodane przez David AY 50 dnia 29-04-2012 15:27
#1
Chciałbym dowiedzieć się co sądzicie o Factory, jak jest u nich z awaryjnością. Wiem, że od razu wszyscy zaczną wypisywać że lepiej kupić zwykłe SR , ale mnie interesuje to jak sprawują się Factory.
Dodane przez wiesio159753 dnia 29-04-2012 15:49
#2
Factory to na wtrysku?? Ona chyba ma silnik p/g więc będzie dobra
Dodane przez valavme dnia 29-04-2012 15:55
#3
Kumpel ma factorke, najpierw na seri latał po 90-95 teraz zrobił High Endo-racinga ;D Bo ma wszystko evo, tylko cylek racing, ale coś mówił że będzie kupował cylek s6 rt czy jakoś tak ;D teraz lata po 125-130. I on ma na gaźniku, dla mnie te apki bardzo się podobają, awaryjne raczej nie są.
Dodane przez David AY 50 dnia 29-04-2012 16:29
#4
Chodzi mi o wersje na gaźniku, bardzo mi zależy na szybkich odpowiedziach co do tego jakie są te skutery ponieważ mam już kilka na oku i zastanawiam się czy brać ;d
Dodane przez wiesio159753 dnia 29-04-2012 16:58
#5
jeżeli na silniku p/g to bierz śmiało, nie będziesz żałował;)
Dodane przez roogat dnia 29-04-2012 19:13
#6
no silniczek P/G zacnie chodzi :P
Dodane przez k4t4n4 dnia 29-04-2012 21:23
#7
jak dla mnie factorka chinszczyzna zalatujee... jest w trzy [cenzura] skuterów kyóre tak samo wygladaja np motobi orlik itp... jest brzydka i tyle w życiu bym jej nie kupił ...
Edytowane przez k4t4n4 dnia 29-04-2012 21:24
Dodane przez wiesio159753 dnia 29-04-2012 22:26
#8
A nie lepiej pośredniej budy poszukać
Dodane przez Wojtek007 dnia 29-04-2012 22:56
#9
ale silnikcze p/g
Dodane przez k4t4n4 dnia 30-04-2012 09:22
#10
to bym juz wolał jak tak na te p/g patrzycie to piaggo nrg te nowsze ;D
Dodane przez valavme dnia 30-04-2012 14:45
#11
ale te skutery nowe to juz więcej china jak marka, starsze jeszcze to widać pożadne, a teraz to jest totalna lipa, wszystko sie sypie w tych nawet nowych markowych, świat schodzi na"CHINE"...
Dodane przez dawidzio28 dnia 30-04-2012 15:58
#12
Kolega ma Apke factory p/g na gaźniku to dość mu to chodzi tylko ma taką głupią blokade że jak dojedzie do 75km/h odcina do 0km/h i dopiero chyta a z wyglądu to jak chinol :D
Dodane przez David AY 50 dnia 04-05-2012 18:50
#13
No dobrze a co z tymi wersjami na Di-techu bo w zwykłych SR podobno słabo się sprawowały te silniki, były bardzo awaryjne...
Dodane przez roogat dnia 04-05-2012 21:02
#14
W prawie każdym skuterku 50cm na wtrysku silniki były awaryjne w w szczególności wtryski :P
Dodane przez Szalinkofura dnia 04-05-2012 23:43
#15
@David AY 50
Ja miałem katane di-techa tak zaczeło się jebać ze za naprawe powiedzieli mi tyle ze zmieniłem na silnik zwykły gaźnik i jeszcze w chu zostało :P