Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Problem z przyspieszaniem
Dodane przez lux17 dnia 13-04-2012 18:33
#1
Witam. Mam problem taki,że jak ruszam kataną to jedzie jak by nie mógł a jak złapie jakieś dobre obroty z małej górki to jedzie bez muła, super przyspiesza. Jak by można zrobić żeby dobrze przyspieszał i miał dobrego v-maxa:??B)
Z góry dzięki;)
Dodane przez KloceQ dnia 13-04-2012 18:44
#2
Wydaje mi się że możesz dać twardsze sprężynki sprzęgła, lżejsze rolki lub nowe sportowe sprzęgło.
A sorry za offa ale widzę ze mieszkamy blisko siebie, mam do Ciebie 30km ;)
Dodane przez roogat dnia 13-04-2012 18:45
#3
centralka i rolki lżejsze :P Pewnie źle wyregulowana :p
Dodane przez lux17 dnia 14-04-2012 19:47
#4
A jak byście polecali wyregulować?? Rolki mam jakieś ok. 4.5g chyba, sprężyne kupowałem ostatnio hebo:D
Dodane przez suzun dnia 14-04-2012 19:52
#5
przeczysc gazior i wyreguluj go
Dodane przez lux17 dnia 14-04-2012 19:55
#6
bawiłem sie z regulacja ale nic nie dało:|
Dodane przez suzun dnia 15-04-2012 11:17
#7
odkrec dekiel posprawdzaj wariator pasek... zobacz czy sie nie slizga pasek jak sie slizga wymien sprezynki sprzegla na tawrdzsze pobaw sie z rolkami
jesli to nie pomoze to moze byc objawa powolnego zatarcia sie cylika
Dodane przez katana_02 dnia 15-04-2012 15:28
#8
Ja mam podobny problem 0-20km/h muł,:( a potem but.:D
Dodane przez suzun dnia 15-04-2012 17:45
#9
regulcja i rolki nic wiecej
Dodane przez lux17 dnia 15-04-2012 17:55
#10
a jakie rolki byście polecali dac??
Dodane przez suzun dnia 15-04-2012 18:48
#11
zalezy jaki masz setup
Dodane przez lux17 dnia 15-04-2012 19:19
#12
Setup:
-tłumik firmy HEBO
-sprężyna centralna HEBO
-wariator Hebo NG
-pasek napędowy POLINI kevlar
-sprzęgło tuningowe(nie pamiętam firmy)
-rolki 4.5g
Dodane przez suzun dnia 15-04-2012 19:22
#13
rolki raczej dobre ale mozesz testowac od 4.0 g do 5.0 i zobaczyc ktore sa najlepsze.
albo poprostu już Ci sie je zużyły
Dodane przez lux17 dnia 15-04-2012 19:27
#14
Rolki dobre są bo niedawno kupowałem, przedtem miałem 2g to była porażka:)
Dodane przez Aroni dnia 15-04-2012 23:47
#15
Skoro ma dobrego buta gdy złapie obroty to tylko regulacja napędu. W tym sprzęgle masz jakieś twardsze sprężynki? Centralę możesz też wymienić na twardszą, a rolki narazie zostaw.
Dodane przez lux17 dnia 16-04-2012 12:50
#16
centrale mam hebo +90%, a sprezynki w sprzegle mam czerwone;)
Edytowane przez lux17 dnia 16-04-2012 12:57
Dodane przez Aroni dnia 16-04-2012 17:56
#17
I z taką regulacją nie możesz wystartować...? Nie powinien mieć z tym najmniejszego problemu, on od razu powinien wchodzić na wysokie obroty zanim sprzęgło złapie i na pewno nie brakowało by mu mocy... Jaką masz kompresję, mierzyłeś to?
Edytowane przez Aroni dnia 16-04-2012 17:57
Dodane przez lux17 dnia 16-04-2012 18:14
#18
kompresja bedzie dobra, bo jak dam palec do cylka i tam kopne to mocno wyrzuca mi go!! Może sie zle wyraziłem. Jak ruszam to ma obroty ale jedzie jak by nie mógł, a jak z malutkiej górki pojade to rozpedza sie i cignie dobrze:)
Dodane przez qscvbe dnia 16-04-2012 18:32
#19
a pasek się nie ślizga??
Dodane przez lux17 dnia 16-04-2012 18:36
#20
nie wiem nie sprawdzałem:D A jak to sprawdzić??
Edytowane przez lux17 dnia 16-04-2012 18:36
Dodane przez marcel dnia 17-04-2012 20:24
#21
Sprawdzałeś dzwon ??
Dodane przez Aroni dnia 17-04-2012 20:58
#22
No to już inna kwestia... Sprawdź czy pasek się nie ślizga i czy sprzęgło się nie przegrzewa. A jeśli pasek się ślizga, to czasem piszczy, albo po prostu to czuć, że kręci obroty a nie jedzie za bardzo...