Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: minarelli w katanie

Dodane przez Dr0pSone dnia 04-04-2012 22:59
#1

Ostatnio zastanawiałem się dość długo nad tym czy da rade włożyć silnik minarelli (leżący) do suzuki katany. Jeżeli tak to czy trzeba robić jakieś poważniejsze przeróbki ? A może ktoś z was już tak robił ? Chciałbym tak zrobić ze względu na wygląd i prowadzenie katany, ale również zależało by mi na tym aby katana była mocnaa. :D

Dodane przez BERCIU dnia 04-04-2012 23:17
#2

Po pierwsze musisz zrobić mocowanie silnika, po drugie musisz wszystko wymierzyć żeby nie było krzywe itp...

POLECAM P/G Z WŁASNEGO DOŚWIADCZENIA !!!

Dodane przez Aroni dnia 04-04-2012 23:37
#3

Wszystko da radę jak tylko masz kasę, umiejętności i chęci do roboty. Przy swapie na minarelli musiałbyś przede wszystkim zrobić nowe mocowanie do silnika, po prostu robisz projekt i dospawujesz do ramy, oraz przerobić elektrykę. I generalnie to tyle. Oczywiscie z tym wszystkim jest trochę roboty, ale nie jest to jakoś skomplikowane.

Dodane przez roogat dnia 04-04-2012 23:47
#4

Też mnie to interesowało :P A Dużo mocniejszy jest silnik Mineralli od P/G ?:)

Dodane przez Wojtek007 dnia 05-04-2012 10:50
#5

nie idze tak powiedzieć który mocniejszy , to zależy od stanu silnika
Pod p/g nie trzeba przerabiać mocowanie silnika a w minarelli tak

Dodane przez valavme dnia 05-04-2012 12:11
#6

ogólnie to mówi się że silniki p/g są najsilniejszymi seryjnymi jednostkami

Dodane przez Wojtek007 dnia 05-04-2012 13:54
#7

teraz te nowe P/G tak od 08r to wszystkie wychodziły z seryjnymi gaźnikami 17,5 i z tego ta moc ;]

Dodane przez BERCIU dnia 05-04-2012 17:16
#8

qscvbe napisał/a:
a ja Ci powiem że latam ursusem 100 ( i to osiągam w 2,9s) i co, też wierzysz??
Wynikło nieporozumienie, 130 km/h leciał owszem ale na racingu 16KM, a seri maksymalnie 100 ale to na serio max.

Dodane przez dawidzio28 dnia 05-04-2012 20:15
#9

Szalinkofura czytaj uważniej. A co do tego silnika to bym popatrzył na ceny częsci i jesli do minarelli było tańsze to bym wstawił minarelli ale jak do p/g by były tańsze to p/g. Oczywiście chodziło mi o sportowe części :)

Dodane przez Aroni dnia 05-04-2012 23:19
#10

Znacznie więcej części jest do P/G, ale cenowo i tak jest podobnie. Co do sprawności to czy ja wiem, aż takiej dużej różnicy nie będzie między tymi seryjnymi silnikami. Oczywiście wszystko też zależy od jego stanu. Ale faktycznie P/G sąuznawane za najlepsze silniki, jednak po przeróbkach z każdego silnika można wycisnąć na prawdę dużo;) Ja bym po prostu szukał dobrej oferty i jakbym znalazł coś na prawdę ciekawego to bym kupił, niezależnie czy Mina czy Piaggio.