Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Problem

Dodane przez manieks818 dnia 05-03-2012 17:06
#1

Witam . Mój kumpel ma problem z malaguti f12 . Problem polega na tym ze jak chce się ja wkręcić na full obroty to ona się wkręca aż do jakiegoś momentu a potem zaczyna strzelać z tłumika . I jej v-max teraz 60km/h a wcześniej 100km/h .

Dodane przez qscvbe dnia 05-03-2012 17:52
#2

przytarty cylinder, dziękuje, do widzenia albo coś z pierścieniami

Dodane przez manieks818 dnia 05-03-2012 18:09
#3

poczekam jeszcze niech się inni wypowiedzą na ten temat . Dobrze ze ja nie mam takich problemów z moja katanka ^^

Edytowane przez manieks818 dnia 05-03-2012 18:15

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 05-03-2012 18:38
#4

hahaha weź. kto cie człowieku robił !? Ma złą mieszankę albo wymień świecę. Jedno z tym rzeczy. nic innego nie może być.

Dodane przez manieks818 dnia 05-03-2012 18:54
#5

regulacja gaźnika nie pomaga. Dalej jest ten sam problem. Jest może taka opcja ze to przez olej z dozownika. Bo on leje mixol taki jaki się leje do motorynek ogarow itd,

Dodane przez Aroni dnia 05-03-2012 21:50
#6

Świeca kolego a dopiero potem regulacja gaźnika. Tyle w temacie.

Dodane przez k4t4n4 dnia 06-03-2012 00:46
#7

moim zdaniem to cos z zapłonem nie tak ;D może jakies styki czy cos? sprawdz świece jak aroni napisał jaki ma kolor ładnie poczyscic wszytsko filtr powietrza poczysc posprawdzaj styki z zapłonu , z fajfki itp poskładaj i zobacz efekt i opisz :) ;p

Dodane przez manieks818 dnia 06-03-2012 17:43
#8

świeca wymieniona i regulacja nic nie pomaga . nie wiadomo co jej dolega .

Dodane przez roogat dnia 06-03-2012 18:31
#9

może kompresja jest zła ? sprawdź dobrze uszczelki itp. :P

Dodane przez manieks818 dnia 06-03-2012 21:21
#10

mi właśnie się wydaje że to coś z kompresją . Bo wariatorem można kręcić jednym palcem , A kopniakiem jedna ręką można odpalić a poza tym rozrusznik tak pali jak by nie miał wcale obciążania

Dodane przez Aroni dnia 06-03-2012 21:45
#11

No to się dziwisz że źle działa, skoro zauważyłeś że to nie ma kompresji...

Dodane przez manieks818 dnia 06-03-2012 21:56
#12

ale mnie to dziwi ze ona jeszcze w ogóle odpala ja myslalem ze jak ma slaba kompresje to wogole by nie odpaliła .

Dodane przez Aroni dnia 06-03-2012 22:04
#13

Też jeździłem na przytartym cylku i nawet tego nie zauważyłem, dopóki nie rozebrałem silnika... Nie musi być totalnie zajechany, ale będzie na tyle słaby, że już słabo jeździ.

Dodane przez manieks818 dnia 07-03-2012 09:31
#14

aroni a jak zdejmę ten cylek to jak będzie można go rozpoznać ze jest przytarty albo ze coś się z nim dzieje ?

Dodane przez dawidzio28 dnia 07-03-2012 09:35
#15

poznasz po gładzi cylkaa

Dodane przez k4t4n4 dnia 07-03-2012 16:39
#16

albo po cylindrze bo bedzie zarysowany lub pęknoł pierscień :) ewentualnie bo znam tez takiego inteligenta co zrobił taki delikatny szlif chyba 0.25mm i wsadził seryjny tłok no i niby odpalał tylko trzeba było pół godziny kopać ;D