Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Katana projekt by Bartek/jaki cylek kupic.
Dodane przez bartekkatana dnia 13-01-2008 21:25
#1
witam przedstawiłem mój skuter w innym dziale ale postanowilem napisać o nim w projekty
Jest to suzuki katana ac którą kupiłem w wakacje i jeżdziłem bez zmian az do czasu kupna sportowego tłumika i wariatora i tak jeżdziłem do zimy
aż zaczołem tunungować
tu są fotki
http://www.bikepi...atanaay50/
a tu jest opis prac które są wykonane albo będą
tuning mechaniczny
są
wario malossi multivar 2000
wydech hebo np 2004
zamówione
cylinder malossi sport 70cc
gażnik amal 17,5 i zestaw dysz
przełozenia pierwotne malossi 15/40
przełożenia wturne polini 20/61
łożyska wału i usszczelniacze SKF - HQ Eco
łożysko korbowodu hebo
i sprzęgło malossi fly
tuning optyczny
białe klosze lamp
będzie robione gładkie nadkole
będą malowane felgi
zamierzam kupic klamki , przedłuzke amortyzatora,i kickstarter ala carbon
ryfle
we wszystkie wloty siatke umiescic
i to chyba wszystko komentujcie
Edytowane przez bartekkatana dnia 26-03-2008 22:52
Dodane przez Fazi dnia 13-01-2008 21:45
#2
Skończ to pogadamy , teraz jedynie można komentować części przez ciebie zamówione. Jakie koszty całości ?
Dodane przez Daniez dnia 13-01-2008 21:50
#3
Właśnie na razie to są chyba tylko plany a jak wiadomo plany się zmienia, ale powodzenia B);)
Dodane przez Pierzak dnia 13-01-2008 21:55
#4
Mechanika nawet spoko, plus za przelozenia, ale z optyka szału nie ma. ;)
Dodane przez bartekkatana dnia 13-01-2008 21:55
#5
Czytaliście końcówke części już siedzą w silniku teraz tylko włożyć w rame naregulować i zajmuje sie optyka. Częsci bez dzwonu i sprzęgła kosztowały w granicach 1600.Na dniach zamawiam jeszcze części optyczne
Dodane przez Fazi dnia 13-01-2008 21:56
#6
wow , to wbijaj nowe foty na co czekasz :D Samego skończonego silnika nawet :D
Dodane przez bartekkatana dnia 13-01-2008 22:26
#7
Są foty jutro zrobie nowe i dam je .
Dodane przez katana98 dnia 13-01-2008 23:04
#8
na co ty wyda
łe
ś te 1600zł??
Edytowane przez wander dnia 13-01-2008 23:30
Dodane przez Pierzak dnia 13-01-2008 23:51
#9
wario malossi multivar 2000
wydech hebo np 2004
zamówione
cylinder malossi sport 70cc
gażnik amal 17,5 i zestaw dysz
przełozenia pierwotne malossi 15/40
przełożenia wturne polini 20/61
łożyska wału i usszczelniacze SKF - HQ Eco
łożysko korbowodu hebo
i sprzęgło malossi fly
na to?
Dodane przez katana98 dnia 14-01-2008 00:04
#10
i to wynios
ło te 1600zł?? to on to wszystko nowe kup
owa
ł czy jak? masakra tyle siana wyda
ć na katanę kt
óra jest AC i latem jak jej b
ędziesz wi
ęcej cis
ął to ja zatrzesz
Edytowane przez wander dnia 14-01-2008 02:28
Dodane przez wander dnia 14-01-2008 01:32
#11
baaa. tak jest że każdy inwestuje w to co ma.... nie zawsze słusznie:( Według mnie to i tak nie jest dużo kasy za części. Niektórzy o wiele więcej powydawali
Dodane przez bartekkatana dnia 14-01-2008 13:25
#12
Ta kasa jest bez wydechu i waria .Wszystko nowe było kupowane
Dodane przez Daniez dnia 14-01-2008 13:27
#13
To razem z 2 tyś. za wszystko ?!
Dodane przez bartekkatana dnia 14-01-2008 18:43
#14
Nie wiem nie liczyłem a dziś odpaliłem skuter. Troch
ę pochodził i zgasiłem. Niedługo dam fotki
http://www.bikepi...ekkatana2/
Tu są fotki
1. Nie pisz posta pod postem!!! Używaj opcji "Edytuj"
2. Używaj czegoś takiego jak "url" w linkach
Wander
Edytowane przez wander dnia 14-01-2008 19:26
Dodane przez Daniez dnia 14-01-2008 21:14
#15
No widać że robota wre. Ale zapodaj foty jak wróci od lakiernikaB);)
Dodane przez bartekkatana dnia 14-01-2008 21:24
#16
Gdzie ja napisałem że plastiki poszły do lakiernika. P
ójdą ale to dopiero pod koniec Lutego.
Edytowane przez wander dnia 14-01-2008 21:31
Dodane przez Daniez dnia 14-01-2008 22:14
#17
Nie no bez obrazy ale nie chcesz chyba powiedzieć że zostawisz ten "słoneczny" kolor.
Dodane przez bartekkatana dnia 15-01-2008 13:45
#18
NIewiem czy zostawie czy nie ,niewiem nawet na jaki kolor go pomalować a i jakie rolki na docieranie założyc 5,1 czy 7,2
Dodane przez wander dnia 15-01-2008 13:59
#19
Rolki nic do docierania nie mają. Załóż takie aby dobrze ci na nich chodził. Lepiej takie załóż aby też nie wkręcał ci się nie wkręcał na wysokie obroty.
Edytowane przez wander dnia 15-01-2008 14:05
Dodane przez bartekkatana dnia 15-01-2008 17:11
#20
A na jaki kolor byście ją pomalowali
Dodane przez wander dnia 15-01-2008 17:17
#21
każdy ma inny gust. Możesz pomalować na każdy....... tylko żeby się tobie podobał :D
Dodane przez bartekkatana dnia 15-01-2008 17:22
#22
No ja własnie nie wiem na jaki kolor ją pomalować.Może czarną perłe z zielonymi lub pomarańczowymi wstawkami,lub srebrno -niebieska.
Dodane przez wander dnia 15-01-2008 18:22
#23
perła jako lakier jest droga. Ale wybór czarne z pomarańczowymi wstawkami wydaje sie być ok:D
Dodane przez bartekkatana dnia 15-01-2008 19:02
#24
Wszystko ładnie pięknie tylko zapalam skuter i chce pojecha
ć a tu na obroty nie chce mi wchodzić czym to może być spowodowane ??
Dysze mam 80 rolki 5,2
Edytowane przez wander dnia 15-01-2008 19:27
Dodane przez Pierzak dnia 15-01-2008 19:45
#25
Wyreguluj ga
źnik, podnie
ś iglice.
Edytowane przez wander dnia 16-01-2008 02:01
Dodane przez bartekkatana dnia 15-01-2008 19:52
#26
Spróbuję a jak mi sie nie uda to oddam do jakiegoś warsztatu .
Edytowane przez Kamil dnia 16-01-2008 21:11
Dodane przez ROzekKaTAna dnia 15-01-2008 22:28
#27
jak już gadacie o malowaniu:P to kto mi powie jakie rzeczy mam kupić do 120 zł żeby sie zmieściłem
(zmieścić):) jakie farby, podkład, papier ścierny i jaka szpachlówka
(szpachlówkę) mam kupić
Z góry dzięki i pozdrawiam
Edytowane przez wander dnia 16-01-2008 02:34
Dodane przez bartekkatana dnia 16-01-2008 20:20
#28
Co kupić do 450zł jeszcze mam do wyboru
obrotomierz Hebo + czujnik do ac
kiere bmx +adapter +termometr
nóżkę boczną i rolki do regulacji
dzwon sprzęgła +sprzęgło malossi
Dodane przez wander dnia 16-01-2008 20:37
#29
zależy w co chcesz inwestować?? jak w optyka to kiere bmx +adapter +termometr........ jak w tun mechaniczny to sprzęgło sportowe(do katany a nie do minarelli) bez dzwonu i ci starczy jeszcze na nóżkę boczną i rolki do regulacji
Dodane przez bartekkatana dnia 16-01-2008 20:43
#30
Jak przeliczyłem to starczy mi na obrotomierz i sprzęgło i może nóżkę
Dodane przez Daniez dnia 17-01-2008 08:11
#31
Będzie najlepiej według mnie ;)
Dodane przez Pierzak dnia 17-01-2008 17:05
#32
Nie wiem po co ci obrotomierz ;) Zamiast tego kupisz super licznik. B)
Dodane przez bartekkatana dnia 17-01-2008 17:31
#33
Obrotomierz jest mi potrzebny a po za tym ma termometr a licznik nie
Dodane przez Pierzak dnia 17-01-2008 17:37
#34
Termometr rozumiem, ale obrotomierz nie. Jak nie masz skrzyni manualnej to bezsens. Każdy robi jak lubi. ;)
Dodane przez bartekkatana dnia 17-01-2008 18:11
#35
A po co mi drugi licznik jak nie będę robić kiery bmx.
Dodane przez EVOVIII dnia 17-01-2008 21:22
#36
Kolego Pierzak obrotomierz jest potrzebny do regulacji skutera i sprawdzania obrotów czy nie są za wysokie np. w tuningowanych skuterach.
Edytowane przez EVOVIII dnia 17-01-2008 21:38
Dodane przez Pierzak dnia 18-01-2008 19:02
#37
To jedziesz raz na regulacje do jakiegoś serwisu i już. Po co wywalać tyle kasy na obrotomierz? Jak mogą być za wysokie? Masz seryjny moduł to no problem. ;)
Dodane przez bartekkatana dnia 18-01-2008 19:24
#38
Katany nie by
ły blokowane na modułach. A ja chce mieć obrotomierz i już. Koniec gadania na ten temat.
Edytowane przez wander dnia 18-01-2008 23:23
Dodane przez Dzidek dnia 18-01-2008 19:29
#39
bartekkatana napisał/a:
Katany nie byly blokowane na modułach.Aja chce mieć obrotomierz i już.Koniec gadania na ten temat.
Własnie! Jego skuter nic tu do gadania nie macie no chyba że za coś płacicie... Jeżeli bartek chce mieć obrotomierz to on chce i juz. Skutery to automat ale taki obrotomierz cieszy oko ;)
Dodane przez Daniez dnia 18-01-2008 20:04
#40
Niektóre skutery mają już budowany. Aerox ma fajny B);)
Dodane przez Pierzak dnia 18-01-2008 22:19
#41
Każdy moduł ma ograniczenie obrotów, inaczej kręciłby w nieskończoność ;] Po coś się zakłada tuningowe moduły - żeby zwiększyć zakres obrotów ;)Na seryjnym module nie zajeździsz silnika, możesz tylko przegrzać. B)
Dodane przez bartekkatana dnia 18-01-2008 23:23
#42
To niby dlaczego nie ma sportowych modułów do katan.
Dodane przez wander dnia 18-01-2008 23:33
#43
Może bo nie opłaca sie projektować sportowych modułów do Katany bo nikt się nie ściga Katanami profesjonalnie...:|
Dodane przez bartekkatana dnia 19-01-2008 12:05
#44
Ale napewno nie są zablokowane tak jak innych skuterów np.do 7-8tys obr.
Dodane przez wander dnia 19-01-2008 12:09
#45
No z tym to się każdy może zgodzić że katana nie jest blokowana do takich obrotów. Może jest do ok 13-15 tys obrotów aby silnika nie rozwaliło.
Edytowane przez wander dnia 19-01-2008 12:11
Dodane przez Fazi dnia 19-01-2008 12:21
#46
Jednakże wydaje mi sie ze katana ma niższe obroty , ja stawiam na 11-12 max. Ale to trzeba by było sie konkretnie dowiedzieć.
Dodane przez bartekkatana dnia 19-01-2008 12:22
#47
Tak to możliwe.Bo o ile mi wiadomo roxy były blokowane do takich obrotów.Ej czy to możliwe że mam d109 dzwon
http://sklep.miel...74b5c7db66 wygląda tak
Dodane przez Fazi dnia 19-01-2008 12:29
#48
jak na dzwonie nie pisze to suwmiarka i jazda mierzyć :D mój rox zamyka obrotomierz.
Dodane przez bartekkatana dnia 19-01-2008 13:18
#49
Suwmiarką mi wyszło 109d
Dodane przez wander dnia 19-01-2008 13:19
#50
Apropo, ja w swojej katanie mam inny dzwon niż ten na stronie mielocha.
Dodane przez bartekkatana dnia 19-01-2008 13:21
#51
Powiem tak ,,katana to dziwny skuter"
Dodane przez wander dnia 19-01-2008 13:35
#52
A czemu uważasz ze jest dziwny?? Mi się wydaje że jest taki sam jak każdy inny. Każdy ma swoje wady i swoje zalety.
Dodane przez bartekkatana dnia 19-01-2008 13:38
#53
Np miałem przynitowany kruciec do bloku.
Dodane przez wander dnia 19-01-2008 13:41
#54
Ale chyba(na pewno) nie oryginalnie:o Ktoś pewnie zerwał gwint i przynitował lub (zdarzają się tacy ludzie) nie miał śrub i przynitował:@
Edytowane przez wander dnia 19-01-2008 13:42
Dodane przez bartekkatana dnia 19-01-2008 13:47
#55
No nie wiem ale musiałem diaxem cią
ć.
Edytowane przez wander dnia 19-01-2008 14:02
Dodane przez tomek_kr dnia 21-01-2008 19:48
#56
To nie nity tylko takie śrubki... też tak miałem i odkręcałem to przecinakiem... Były dwie śruby na imbusa i dwie takie bez łepków...
Dodane przez bartekkatana dnia 21-01-2008 20:14
#57
No coś takiego.
A i zamierzam złożyc zamówienie
Sprzęgło malossi fly/hebo r(albo to albo to)
Polini air box
Tarcza i klocki
dysza główna 65
nóżka boczna
Manetki flame(najprawdopodobniej )
Dodane przez wander dnia 21-01-2008 20:50
#58
U mnie wszystkie 4 są śrubami imbusowymi(chodzi o przykręcenie krućca). Prawdopodobnie a nawet na pewno dysza 65 będzie za mała do filtra stożkowego.
Edytowane przez wander dnia 21-01-2008 20:57
Dodane przez bartekkatana dnia 21-01-2008 21:17
#59
Mam kilka dysz a na docieranie nie zakładam stożka bo teraz jest błoto deszcz pada a do stożka mam dysze 75,80,85,90
A tą kupuje do seryjnego filtra bo na dyszy75 go zalewa i jedzie max 30 a jak zdejme osłone filtra to normalnie już idzie ma zarobistego przyspiecha na 1/5 gazu jedzie 50 i by jechał dalej ale zwolniłem bo to docieranie
Dodane przez Kubulec_WsT dnia 22-01-2008 22:03
#60
Siemka Bartek :] jak go Tobie zalewa odkr
ęć mu troch
ę powietrza i nie b
ędziesz musia
ł ści
ąga
ć filtra a jak co
ś to powiedz wpadn
ę i Tobie pomog
ę Kubulec z Wołomina
Forum posiada polskie znaki więc jesteś zobowiązany ich używać!!!:@
Edytowane przez wander dnia 22-01-2008 22:21
Dodane przez majer93 dnia 22-01-2008 22:11
#61
bartekkatana napisał/a:
To niby dlaczego nie ma sportowych modułów do katan.
Są sportowe moduły do katan,ale dostępne zagranicą. Widziałem kiedys na jakiejs zagranicznej stronce jak koleś sie chwilił swoją katana po full tunie i tam pokazał moduł malossi odblokowany na focieB) Poszukam tego
Edytowane przez majer93 dnia 22-01-2008 22:13
Dodane przez bartekkatana dnia 22-01-2008 22:59
#62
A która to śrubka od powietrza bo są dwie obok siebie jedna bliżej
połączenia z krućcem a druga bliżej wlotu powietrza
Dodane przez wander dnia 22-01-2008 23:14
#63
Ta bliżej krućca jest od powietrza a ta na środku(bliżej wlotu powietrza) jest od wolnych obrotów.
Edytowane przez wander dnia 22-01-2008 23:15
Dodane przez bartekkatana dnia 23-01-2008 17:20
#64
A jak sie wykręci tą śrubkę to daje więcej powietrza czy mniej.
Dodane przez Kubulec_WsT dnia 23-01-2008 18:29
#65
Śrub
ą bli
żej filtra regulujesz powietrze odkr
ęcaj
ąc j
ą dajesz mu wi
ęcej powietrza a obroty to tą
drug
ą.
Używaj "Alt" Upomnienie!!!!
Edytowane przez wander dnia 23-01-2008 18:51
Dodane przez wander dnia 23-01-2008 18:51
#66
@Kubulec_WsT czytaj cały temat lub przynajmniej to co było napisane od twojej ostatniej wizyty a nie tylko czytasz ostatni post!!! Po drugie źle powiedziałeś... na odwrót z tymi śrubami!!!
Dodane przez bartekkatana dnia 23-01-2008 19:33
#67
To jak w końcu jest z tym.Która to śrubka mi sie wydaje że to t bliżej filtra
Dodane przez wander dnia 23-01-2008 19:48
#68
bliżej filtra jest od wolnych obrotów!!!!
Dodane przez Kubulec_WsT dnia 24-01-2008 18:59
#69
Wander zapomniałem ze tylko jeden rodzaj gaźników jest :P u mnie w aeroxie jest tak ze ta śruba która jest bliżej filtra jest od powietrza i każdy mi to powiedział , bo wykręcając śrubę zwiększasz przepływ powietrza.
Dodane przez bartekkatana dnia 24-01-2008 21:33
#70
Wander ale ja nie mam seryjnego gażnika tylko arreche to może też jakaś różnica
Dodane przez wander dnia 24-01-2008 21:41
#71
Może być. Ja patrzyłem na seryjnym. Ale i tak jest taka zasada że ta śruba która jest centralnie(na wysokości iglicy) jest od niskich obrotów.
Dodane przez Kubulec_WsT dnia 25-01-2008 20:56
#72
ta śruba przecież też jest od wysokich :P każdego co sie pytałem to mi mówili że ogólnie to ta bliżej filtra jest od powietrza a ta druga od regulacji obrotów. Oczywiście mówimy o nie seryjnych gaźnikach :]
Dodane przez bartekkatana dnia 29-01-2008 21:35
#73
Więc tak doszła paczka i jak zakładam dysze 60 to dalej go trochę zalewa ,jak otworze filtr powietrza to jest w miarę normalnie jak powoli daje gazu a jak szybko do oporu to sie dusi jakby za mało wachy dostawał. Czyli wychodzi z tego ze tak nie dobrze i tak tez nie dobrze.
Jutro jeszcze spróbuje naregulować przy zamkniętym filtrze.
Edytowane przez Fazi dnia 29-01-2008 22:49
Dodane przez bartekkatana dnia 02-02-2008 23:16
#74
Sory że post pod postem ale chce żeby był na góże bo wiadomo wszyscy czytają to co jest na str głównej
Mam pytanie czy jak dam za dużo oleju to może go zalewać
Dodane przez wander dnia 03-02-2008 02:53
#75
Zalewać nie, najwyżej ostro będzie ci kopcił co jest też nie wskazane.
Dodane przez bartekkatana dnia 03-02-2008 15:42
#76
No teraz zalałęm troche miej oleju i jest lepiej nie kopci.
Dodane przez Kubulec_WsT dnia 04-02-2008 17:23
#77
Jak będzie miał więcej oleju nie będzie tragedii nic mu sie nie stanie , na pewno jest to lepsze od za małej ilości oleju :P a jak idzie regulacja ??:P
Dodane przez majer93 dnia 04-02-2008 18:26
#78
Ja kilka dni temu zamontowałem mój cylek Polini Sport 70ccm, który kupilem za dosłowne grosze. Leje benzyne od ojca co do piły leje i tam olej jest troche inny. Narazie pojeżdże jeszcze tak troszke i kupie jakiś dobry olej. Będe mieszał ten sam olej, bo skutki używania dwóch olejów przez dluższy okres mogą być tragiczne(cylek).
Dodane przez bartekkatana dnia 04-02-2008 19:11
#79
Regulacja okazało sie ze była przytkana rurka gdzieś (ta która dochodzi do filtra jak ją zdjołem to jest good na dyszy 60.Tylko docieranie to problem.Bo jeżdzić z prędkością do 40 to jest problem.
A z regulacją to mi chodziło o gażnik bo resztą zajmę sie po docieraniu.
Edytowane przez bartekkatana dnia 04-02-2008 19:13
Dodane przez Kubulec_WsT dnia 05-02-2008 15:43
#80
No to załóż jak najcięższe rolki bo to głownie przy docieraniu chodzi nie przekraczanie 6tyś obrotów ja docierałem śmigając jakieś 47km/h i teraz zajebiście sie cylek trzyma =)
Dodane przez bartekkatana dnia 05-02-2008 19:41
#81
Obecnie katana wyglada tak
Dodane przez Daniez dnia 05-02-2008 20:01
#82
Co to za wydech?? Przyblakłe HEBO ;) czy tylko tak źle wyszły zdjęcia??
Dodane przez wander dnia 05-02-2008 20:09
#83
tak, to hebo, bardzo zjeżdźone;/
Dodane przez bartekkatana dnia 05-02-2008 20:28
#84
To jest hebo, nie jest tak zjeżdzone jak wygląda na foto wyblakłe też nie jest i jest brudne całe w oleju itp.Hebo ma przejechane z 3000tyś km
Dodane przez Daniez dnia 05-02-2008 20:36
#85
Uuu to ja tyle squtrem od kąt kupiłem to nie przejechałem. Tak apro po to jak się pisze 3
000 to już nie trzeba na końcu dodawać
tyś.
Dodane przez bartekkatana dnia 10-02-2008 15:33
#86
http://scooter-ce...anguage=en
Czy opyla sie kupić ten wał
Ja tyle od lipca przejechałem ,a teraz mam przebieg 100km bo była wymiana silnika.
Dodane przez BoniuBOSS dnia 10-02-2008 18:53
#87
Nie opłaca się, kup wał BGM.
Dodane przez bartekkatana dnia 10-02-2008 19:49
#88
Ten też jest bgm tylko mocniejszy.W tym lub przyszłym tyg będe robił nadkole i bad locka.
Edytowane przez bartekkatana dnia 10-02-2008 19:50
Dodane przez BoniuBOSS dnia 10-02-2008 20:05
#89
Ja widzę w tym linku inny wał niż BGMa.
Dodane przez bartekkatana dnia 10-02-2008 20:22
#90
A no pomyliłem sie ale on jest mocniejszy od bgm chyba.
Dodane przez majer93 dnia 10-02-2008 20:34
#91
@bartekkatana jak robisz bad looka to powiec jak i daj foto jak Ci wyszedł. Sam chce zrobić coś takiego, a nie wiem jak się zabrac.
Dodane przez bartekkatana dnia 10-02-2008 21:20
#92
Ja dopiero zaczynam w tym tyg.
Dodane przez wander dnia 11-02-2008 01:42
#93
Ale może jak to będziesz robił to jakieś arta o tym napiszesz. Może by się komuś przydało, coś nowego na stronce by się znalazło a przy okazji mógł byś sobie zlikwidować punkty upomnienia.
Dodane przez BoniuBOSS dnia 11-02-2008 09:04
#94
Mi ten wał wygląda na seryjny i na pewno nie jest mocniejszy nawet od słabszej wersji BGMa.
Dodane przez bartekkatana dnia 11-02-2008 11:18
#95
BoniuBOSS napisał/a:
Mi ten wał wygląda na seryjny i na pewno nie jest mocniejszy nawet od słabszej wersji BGMa.
Możliwe, a czemu do katany wał standerdowy ma do 12 tyś obr. a do minarelli to tylku to ma wał sport albo racing
Dobra porobie fotki i sprubuje cos napisac
Dodane przez BoniuBOSS dnia 11-02-2008 12:18
#96
Nie czytałem opisu. Na fotkach wygląda jak seryjny.
Dodane przez bartekkatana dnia 11-02-2008 12:23
#97
Przeczytaj se 1 strone.A narazie nie ma części optycznych założonych.
Dodane przez majer93 dnia 11-02-2008 14:25
#98
@Wander, art o bad looku to świetny pomysł. Stronka się wzbogaci, bartek straci upomnienia, a ja dowiem się jak to zrobić. To jak, @bartekkatana zrobisz arta???
Dodane przez bartekkatana dnia 11-02-2008 14:34
#99
Zrobie tylko teraz sie zajołem nadkolem to bad look w przyszłym tyg.
Dodane przez wander dnia 11-02-2008 17:02
#100
O nadkolu też może być:D W ogóle o pracy z żywica. Podziel to na dwie części: wykonanie nadkola i wykonanie bad looka:D
Edytowane przez wander dnia 11-02-2008 17:03
Dodane przez Daniez dnia 11-02-2008 17:57
#101
No takie 2 arty to by były zajebiste. Ja osobiście nie kapuję jak zrobić nadkole z żywicy?? Tak na innych forach piszą piszą ale bez zdjęć a jakbyś krok po kroku wyjaśnił to by było GITB)
Dodane przez bartekkatana dnia 11-02-2008 18:03
#102
Macie kilka fotek z tworzenia nadkola.
Na razie karton żeby była jaka
ś forma żywica będzie jak będzie cieplej
Jak skończ
ę to zrobi
ę arta.
Jak chcesz wrzucać foto w post to albo miniaturki albo max w szerokości 600px
Edytowane przez wander dnia 11-02-2008 18:43
Dodane przez bartekkatana dnia 20-02-2008 22:58
#103
Sory że post pod postem ale mam problem założyłem stożek i dysze 75 i co jakiś czas mi go dusi czy to zamała dysza ?
Dodane przez wander dnia 20-02-2008 23:57
#104
załóż większa dysze w granicach 85-90-95.
Dodane przez bartekkatana dnia 21-02-2008 09:57
#105
W arreche to ta duża śrubka jest od skłądu mieszanki a ty bliżej krućca to od obrotów?
Dodane przez wander dnia 21-02-2008 14:28
#106
Na odwrót!! Ta bliżej króćca jest od składu mieszanki. Ta położona centralnie(w osi iglicy) od wolnych obrotów.
Dodane przez Pierzak dnia 21-02-2008 17:05
#107
wywal stożek....
Dodane przez bartekkatana dnia 21-02-2008 17:59
#108
Pierzak napisał/a:
wywal stożek....
Nigdy
Po 1 fajny dzwięk
po 2 troche lepsza przyśpiecha
po 3 to dobrze filtruje powietrze .
Jutro nowe foty po złożeniu plastików.
I dlaczego miałbym wywalić go??
Edytowane przez bartekkatana dnia 21-02-2008 18:00
Dodane przez Pierzak dnia 21-02-2008 21:33
#109
Bo nie dasz sobie rady z regulacja... Tylko ci pogarsza osiągi, ledwo założyłeś a już masz z nim problem....
Dodane przez bartekkatana dnia 21-02-2008 22:10
#110
To że mam problem to nie znaczy że o nie nareguluje .
Przy dyszy 80już prawie sie nie dławi.Zakładać większą??
Edytowane przez bartekkatana dnia 21-02-2008 22:54
Dodane przez Pierzak dnia 22-02-2008 15:13
#111
Założę sie ze nie wyregulujesz ;)
Dodane przez wander dnia 22-02-2008 15:37
#112
Wszystko da sie wyregulować:D Trochę sie postarasz i wszystko będzie luksusowo chodzić:D
Dodane przez bartekkatana dnia 22-02-2008 17:00
#113
No będe prubował.Dziś odkręciłem pokrywe i zobaczyłem że dzwon jest na rogach niebieski czy to przeszkadza.Bo niestety do katan nie ma sportowych.
Dodane przez wander dnia 22-02-2008 17:09
#114
W niczym to nie przeszkadza. Po prostu dzwon się bardzo nagrzewa od twardych okładzin sprzęgła.
Dodane przez bartekkatana dnia 22-02-2008 17:30
#115
A wracając do gaźnika to dać mu jeszcze większą dysze.
Dodane przez wander dnia 22-02-2008 17:45
#116
Jak prawie jest już dobrze a czujesz ze mogło by być lepiej to załuż większa ale o 5 czy chyba 85:D
Dodane przez bartekkatana dnia 22-02-2008 19:26
#117
Jest dobrze na 80 ale jutro sprawdze 85:D.Potem go dotre :D i regulacja.
Dodane przez bartekkatana dnia 23-02-2008 23:18
#118
Przy dyszy 90 jest dobrze.Co myślicie o osiągnięciu v-max podczas docierania (150km).Czy nic sie nie stanie cylkowi.
Dodane przez wander dnia 23-02-2008 23:55
#119
Hahaha, o 150km/h możesz pomarzyć! cylinder by ci wyskoczył i cię wyprzedził przy takiej prędkości, wał by miał mieć z 15-18 tys obrotów.
Dodane przez bartekkatana dnia 24-02-2008 11:11
#120
Chodziło mi o 150km docierania a nie o v-maxie 150km/h<lol2>
Ale myśle że około 110km/h poleci po regulacji.
Edytowane przez bartekkatana dnia 24-02-2008 11:13
Dodane przez Pierzak dnia 24-02-2008 11:47
#121
Moj leci 110km/h na dotarciu (250km). ;)
Dodane przez bartekkatana dnia 22-03-2008 22:30
#122
Up date
Jechałem 60km/h i daje gazu a skuter zamóła i zgasł i już nie odpalił wk**** sie i zaciągnąłem skuta do domu i go rozebrałem nie odpalał to sprawdziłem zawór i zobaczyłem że cylinder jest pęknięty.
Zdjąłem blok i odkręciłem cyla i
Stało to sie dlatego że sprężynka która trzyma ten wałek w tłoku sie złamała i wypadła i zrobiła te dziury i połamała pierścienie.
Więc założyłem narazie serie cylek ale v-max to tylko 95km/h
I tu pytanie co zrobić przerobić na lc czy kupić coś ac.
Wcześniej szła tyle ile podpisie.
Dodane przez EVOVIII dnia 23-03-2008 01:33
#123
Nie sprężynka ! Zabezpieczenie sworznia ;)
Dodane przez bartekkatana dnia 26-03-2008 22:51
#124
Jednak będzie ac tylko teraz co mam kupic są 2 możliwości albo stage6 sport pro albo airsal racing t6 co kupić
Dodane przez BoniuBOSS dnia 27-03-2008 07:51
#125
To co mocniejsze.
Dodane przez wander dnia 27-03-2008 14:07
#126
Ja bym brał aristala, z tego co słyszałem to można z niego dużo wyciągnąć i podobno są bardzo żywotne co gwarantuje duże przebiegi).
Dodane przez Smaku dnia 27-03-2008 14:53
#127
nom ja też tak słyszałem, bierz aristala ;)
Dodane przez BoniuBOSS dnia 27-03-2008 14:54
#128
A ja bym brał Stage6 Pro sport dlatego że wysoko kręci co owocuje w dobry v-max. Ma lepszy moment obrotowy i można z niego uzyskać większą moc niż z Arisala.
Dodane przez bartekkatana dnia 27-03-2008 15:02
#129
Słyszałem to co Boniu i najprawdopodobniej będzie stage6 sport pro niektóży mówią że to może mieć nawet 14km a airsal 12km.
Dodane przez majer93 dnia 27-03-2008 15:43
#130
dużo słyszałem o stage6 i to podobno dobry cylek. Kupiłbym airsala, bo mało osób go ma i podobno jest całkiem nieźły. Najlepiej zrób szlifa jak sie da narazie,.
Dodane przez BoniuBOSS dnia 27-03-2008 15:52
#131
Chyba żartujesz sobie z tą mocą, z Stage6 pro sport przy tym swoim wydechu wyciągniesz maksymalnie 10,5KM skoro w testach przy tym samym gaźniku co masz Ty i wydechu racing (C16 albo Yasuni R) ten cylinder osiągał moc 11,5-12KM. Podobną moc uzyskasz na Arisal.
Dodane przez bartekkatana dnia 27-03-2008 15:55
#132
Szlif <haha> nie wykonalne i będzie sport pro bo airsalowI jakoś nie ufam.
Dodane przez BoniuBOSS dnia 27-03-2008 15:58
#133
Kiedyś czytałem wypowiedzi na temat Stage6 Racing i podobno z jakością jest różnie, zależy na jaki egzemplarz trafisz. Jedne są dobrej jakości a inne potrafią nawet mocno odbiegać od miernej.
Dodane przez majer93 dnia 27-03-2008 15:58
#134
czemu niby nei da się zrobić szlifa? jak na tym malossim da się zrobić dwa i tłoki sa dostępne(koszto ok. 180zl) i szlif ok 50zl
Dodane przez bartekkatana dnia 27-03-2008 17:05
#135
Ale on jest pęknięty i niewiem czy nie ma za mocnych rys .
Dodane przez wander dnia 27-03-2008 17:07
#136
To jest koszt 230zł według twoich obliczeń. A aristala nowego ma za 320zł, oryginalnie pokrytego nicasilem i osiągającego o wiele lepsze osiągi.
Dodane przez BoniuBOSS dnia 31-03-2008 10:54
#137
Mają i to dużo, na docieranie wkładamy jak najsłabszą sprężynę, najlepiej seryjną, seryjne rolki tzn. coś około 6g i zielone sprężynki sprzęgła żeby ruszał i chodził na najniższych obrotach. Im lżejsze rolki i miększa sprężyna centralna tym niższe obroty silnika i mniejsze spalanie!
Dodane przez CzopAss dnia 24-04-2008 16:21
#138
Czarny, rozowy albo czarny z granatowymi wstawkami, ja preferuje czarną perle i duzo ilością polerek i chromu.
Dodane przez bartekkatana dnia 24-04-2008 17:49
#139
Jaki bedzie najlepszy kolor \
czarny+niebieski środek i wtawki
czarny+biały środek +czerwone wstawki
Srebrny+biały środek +niebieskie wstawki
Dodane przez Katana_15 dnia 07-05-2008 14:22
#140
A gdzie kupywałeś te białe klosze i za ile ?? Bo mam zamiar kupić takie...B)
Dodane przez Daniez dnia 07-05-2008 14:48
#141
Ej wiesz można kupić takie!! Wpadnij na mielocha i se zobaczysz po ile stoją.
Dodane przez Romanno14 dnia 18-05-2008 14:15
#142
hehe ja na twoim miejscu bym dał spoiler od wersji R i na biało albo srebrno;))
Dodane przez bartekkatana dnia 29-09-2008 23:59
#143
Wybór padł na airsala racing potem go sprzedałem i zastąpił go polini sport 70cc przy dobrej regulacji zamknołem szafe (120) i nieskończony projekt katany poszedł na sell
Dodane przez x1x1x1 dnia 30-09-2008 15:02
#144
Dlaczego go nie skończyłęś??
Edytowane przez x1x1x1 dnia 30-09-2008 15:17
Dodane przez bartekkatana dnia 30-09-2008 19:55
#145
Mało chęci i czasu a miało być pięknie
wygładzone nadkole
kiera renthala z adapterem
badlook z polonczonymi przednimi plastikami itp...
I potem trafil sie tanio rox i kupiec na katane to sprzedałem
Dodane przez x1x1x1 dnia 30-09-2008 19:59
#146
Heh szkoda... chciałbym zobaczyć końcowy efekt
Dodane przez bartekkatana dnia 30-09-2008 21:29
#147
Ja też