Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: poradzcie !!

Dodane przez KATANA1999S dnia 10-01-2008 18:04
#1

Mam katanę ay 50 z tłumikiem TT leovince i filtrem gąbkowym:):) . Katanka jedzie mi 75 km/h. Chciałbym żeby moja katana jechała z 90 km/h. Poradźcie mi jakie części mógłbym kupić żeby jechał te 90km/h. Tylko tak żeby można zrobić w domowym warsztacie:) poradźcie;d;d

Edytowane przez Fazi dnia 10-01-2008 19:21

Dodane przez Daniez dnia 10-01-2008 18:23
#2

Zależy jak jesteś obeznany żeby wymienić części samemu. Jak tak to na pewno Cylek np. Metrakit 70ccm a jak mocniejszy cylek to ten wydech to lepiej sprzedaj i kup se nie wiem tu jest na masę tych wydechów. No wariator np. HEBO i gaźnik np. Dell'orto 21mm przekładnie wtórna i pierwotną. Ale zależy ile masz kasy na to można wybrać wszystko naj tańsze albo lepsze i droższe dodające ci więcej v-max

Dodane przez KATANA1999S dnia 10-01-2008 18:30
#3

no na ten tuning mam 400zł

Dodane przez wander dnia 10-01-2008 18:32
#4

Pierwsze to zmień wydech bo słyszałem z wielu źródeł że leo tt jest po prostu zamiennikiem seryjnego wydechu.

Dodane przez KATANA1999S dnia 10-01-2008 18:32
#5

a z cylindrem bym miał problem da sie na 50?? wycisnąc 90

Dodane przez Daniez dnia 10-01-2008 18:41
#6

No to ze na jeździłeś 90 za te cztery stówy. do zbieraj jeszcze "trochę" żebyś przynajmniej wymienił ten wydech a potem np. przekładnie wymień albo cylek ale jak wari seryjne to co z tego
To ty masz tylko wydech zmieniony i leci ci 75 km/h !!!

Edytowane przez Daniez dnia 10-01-2008 18:46

Dodane przez KATANA1999S dnia 10-01-2008 18:45
#7

no tak tylko wydech i 75 km leci i mam jeszcze fitr gombkowy

Dodane przez wander dnia 10-01-2008 18:45
#8

To i tak mało na wydechu wymienionym:P

Dodane przez KATANA1999S dnia 10-01-2008 18:47
#9

to ile powinien lecic

Dodane przez Daniez dnia 10-01-2008 18:48
#10

No ja mam seryjny i leci mi 74km/hB)

Dodane przez KATANA1999S dnia 10-01-2008 18:50
#11

no ale pewnie bez blokad czy w tłumiku tez masz blokady

Edytowane przez wander dnia 10-01-2008 19:33

Dodane przez KATANA1999S dnia 10-01-2008 18:51
#12

bo ja mam wszedzie jeszcze blokad

Dodane przez Daniez dnia 10-01-2008 18:51
#13

No bez

Dodane przez KATANA1999S dnia 10-01-2008 18:53
#14

no to ja mam wszedzie blokady

Dodane przez Daniez dnia 10-01-2008 18:59
#15

Tą zwężkę w wydechy to sobie teraz nawet jak się nudzisz to możesz wyjąć, tak samo z waria tulejkę.

Edytowane przez wander dnia 10-01-2008 19:36

Dodane przez pawel dnia 10-01-2008 19:02
#16

po pierwsze zmień wydech bo tt jest najsłabszym wydechem z firmy leo vince jest o nie wiele mocniejszy od seryjnego zmień nawet na leo vince rr będzie lepiej potem zmień wario np. na malossi multivar ja go mam i dał mi 15km/h więcej jak sprzedasz tt to powinno Ci starczyć :D

Dodane przez KATANA1999S dnia 10-01-2008 19:06
#17

no z tłumika to wiem jak siągnąć a jak to z waria sciągnąć??
a ten wariator jest za starterem tym wentylatorem;p

Edytowane przez wander dnia 10-01-2008 19:39

Dodane przez Daniez dnia 10-01-2008 19:13
#18

no tak taką zębatką jakby. Ale jak odkręcisz po raz pierwszy kapę to ona nie jest przyłączona do waria więc spokojnie

Dodane przez KATANA1999S dnia 10-01-2008 19:17
#19

aa i wyciągnąć ta zembatkę i tam bd ten wariator i wyciągną ta tuleję?? tak a jak ona wygląda tak mniej wiecęj, a jeszcze jedno pytanie czytałem tak po forach a co to za blaszka z tyłu wariatora to tez niby blokada??:p

Edytowane przez wander dnia 10-01-2008 19:43

Dodane przez Daniez dnia 10-01-2008 19:26
#20

No to jak odkręcasz kapę to widzisz po lewej wiatrak z śrubą w środku (jak masz starą budę to uważaj na cienkie blaszki bo można wygiąć odkręcając "domowym sposobem") No a dalej masz tą tulejkę na na takim "wałku" po którym porusza się talerz waria, bo właśnie ta tulejka zapobiega żeby talerz nie wchodził wyżej. No i wyjmujesz składasz do kupy i wsio B)

Edytowane przez Daniez dnia 10-01-2008 19:27

Dodane przez KATANA1999S dnia 10-01-2008 19:36
#21

ok jutro zabieram sie do roboty zobaczymy czy mi wyjdzie dzięki bardzo a da to coś? jak przy okazji jeszcze rolki wymienię

Edytowane przez wander dnia 10-01-2008 19:48

Dodane przez Daniez dnia 10-01-2008 19:42
#22

No jasne po to się zdejmuje blokady. Na pewno nie będzie jechał tych twoich wymarzonych 90 km/h ale będziesz zadowolony z v-maxu i z przyśpieszenia

Dodane przez bartekkatana dnia 10-01-2008 19:46
#23

Odblokuj ją czyli kruciec wario i dysze i wymień przełożenia wtórne polini20/61 i powinien pójść ok 80-90 a jak starczy ci kasy to wymiń wario A tak odblokować wario
http://sqtery.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9642
Identycznie odblokowujesz katankę bo cylek ci nic za bardzo nie da przy seri przełożeniach

Edytowane przez wander dnia 10-01-2008 20:18

Dodane przez KATANA1999S dnia 10-01-2008 20:15
#24

tak samo sie sciąga wszystko tak??? identycznie jest w katance i mam jeszcze pytanko ile to tak daje na mocy??

Dodane przez KATANA1999S dnia 10-01-2008 20:22
#25

a jak dysze odblokowac??

Dodane przez BoniuBOSS dnia 10-01-2008 20:58
#26

wander napisał/a:
Pierwsze to zmień wydech bo słyszałem z wielu źródeł że leo tt jest po prostu zamiennikiem seryjnego wydechu.


Po prostu aż żal patrzeć że taki człowiek zostaje moderatorem. Po pierwsze @Wander to ostro przypierdol sobie głową w beton a po drugie to jak sportowy wydech może być zamiennikiem seryjnego skoro daje szybszy wylot spalin i lepsze wejścia na wyższe obroty.

ŻAL!!!!!!!!!!!!!!!

Dodane przez Daniez dnia 10-01-2008 21:09
#27

To oczywiste że nie może różnić się od seryjnego tylko wyglądem. Jest to jeden ze słabszych wydechów ale jednak nie jest to seria

Dodane przez wander dnia 10-01-2008 21:31
#28

Żal to ciebie człowieku @BoniuBOSS, Gdybyś CZYTAŁ różne fora, tyle ile ja czytałem jak szukałem wydechu to byś się spotkał z dużą ilością negatywnych opinii o leo tt. Nawet takimi że po montażu leo tt skuter miał słabsze osiągi niż z seryjnym wydechem. Na twój temat człowieku sie nie wypowiem bo szkoda mojego pisania.
Ps. @BoniuBOSS przeczytaj regulamin który sam umieściłeś na początku każdego forum tematycznego!!!

Dodane przez bartekkatana dnia 10-01-2008 22:27
#29

Dysze kupujesz nową większą albo rozwiercasz starą

Dodane przez katana98 dnia 10-01-2008 22:30
#30

nie baw sie w rozwiercanie dyszy. szkoda zabawy a po drugie skąd takie wiertełko małe? z dysza to koszt 10zł

Edytowane przez wander dnia 10-01-2008 23:26

Dodane przez KATANA1999S dnia 10-01-2008 23:15
#31

a gdzie mozna taką dysze kupic i gdzie to znajduje i jak to zamontowac w katance

Dodane przez EVOVIII dnia 10-01-2008 23:20
#32

Dysze kupisz np. TU --> www.sklep.mieloch.pl. Znajduje się ona w gaźniku, a dokładniej w komorze pływakowej. Musisz wykręcić starą i wkręcić nową.

Dodane przez katana98 dnia 11-01-2008 00:16
#33

musisz gaznik od dolu rozkrecic

Dodane przez katana2001 dnia 11-01-2008 09:14
#34

Według mnie jeżeli masz 400zł na tuning a chcesz z katanki wycisnąc 90km/h powinieneś wymienic przełożenia pierwotne i gaźnik na 17,5mm i rozwiercic króciec dolotowy.Wtedy pójdzie ci te zakłądane 90km/h napewno.pozdrawiam

Dodane przez Fazi dnia 11-01-2008 17:33
#35

katana2001 napisał/a:
Według mnie jeżeli masz 400zł na tuning a chcesz z katanki wycisnąc 90km/h powinieneś wymienic przełożenia pierwotne i gaźnik na 17,5mm i rozwiercic króciec dolotowy.Wtedy pójdzie ci te zakłądane 90km/h napewno.pozdrawiam

Tylko wydech musi też być zmieniony. Ale używkę spotrową za smieszne pieniądze czasem idzie dostać lekko pospawaną...

Dodane przez wander dnia 11-01-2008 17:46
#36

Zmieniony to wydech jest ale na leo tt.....B)

Dodane przez Fazi dnia 11-01-2008 17:58
#37

a no to po kłopocie , kit że TT ale ważne że nie seria...