Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: tuning na każdą kieszeń ;->

Dodane przez katanapieraz dnia 06-11-2011 19:14
#1

witam
Mam pytanie co moge zrobić zeby moja katana z 2002roku byla szybsza mam do przeznaczenia 250zł
Z góry dzięki ;>

Ogarnij ortografię!!!: karzą=każdą

Edytowane przez Kamilksc dnia 06-11-2011 21:05

Dodane przez qscvbe dnia 06-11-2011 19:29
#2

jeśli jest seria, to za 250 zł kup jej przełożenia od sr + top racing, to powinno coś dać, ew. poszukaj jakiegoś LeoVince zx do 250 zł

Dodane przez wojtekhass24 dnia 06-11-2011 19:31
#3

potwierdzam propozycje kolegi poszukaj se wydech leo vinca zx sam mam taki i jestem zadowolony polecam naprawde

Dodane przez kefir95_95 dnia 06-11-2011 20:13
#4

najpierw powiedz czy masz odblokowaną czy nie:D

jeśli tak to ile idzie? przekracza 65km/h? jak nie to sprawdź ile masz obrotów dzwonu sprzęgła na jeden pełny obrót koła i napisz;) tylko nie zaokrąglaj do pełnych obrotów tylko jak wyjdzie Ci np 13,8 to napisz 13,8, a jak 15,3 to napisz że 15,3:D jak będziesz miał 13,8 albo mniej to szukaj wydechu a jak więcej jak 13,8 to szukaj przełożeń najlepsze rozwiązanie to (wtórne od aprilli sr di-tech i pierwotne top racing->tanie a dobre)

jak masz kupować ZX'a to kup leo vince rr i sprężynę centralną metrakit +22% i rolki polini tak 5 albo 5,5g jest wtedy lepsze ustawienie na tym od zx'a bo jest dużo mocniejszy i odczujesz trochę predkości;)

Dodane przez jabol123456789 dnia 06-11-2011 20:36
#5

Ja bym proponował kupić przeło od sr'ki plus top racing. A komin seryjny odblokować.To nie jest zbyt trudne.I za darmo możesz go odblokować tylko chwile czasu wystarczy i chęci

Dodane przez BERCIU dnia 06-11-2011 20:45
#6

+ spawarka i szlifierka

Dodane przez jabol123456789 dnia 07-11-2011 15:35
#7

Ja sobie poradziłem wąski m przecinakiem młotem w miarę szerokim śrubokrętem no i kamień szlifierski na wiertarce.20 min roboty i jakiś efekt jest.
Ps. BERCIU po co ci spawarka?Przecież nie trzeba nic ciąć

Edytowane przez jabol123456789 dnia 07-11-2011 15:45

Dodane przez BERCIU dnia 07-11-2011 19:36
#8

no i co tym odblokowałeś?? [cenzura]o bo w środku jest taka blacha ze zwężką i bez rozcinania nie ujdzie.

Dodane przez jabol123456789 dnia 07-11-2011 19:49
#9

Co ty p*******sz.Przecinakiem i młotkiem właśnie tą tulejkę przeciąłem w 4 miejscach na krzyż,śrubokrętem długim podważyłem i popodginałem potem na wiertarkę kamień szlifierski zeszlifowałem miejsce gdzie ona jest przyspawana i wyjąłem ją całą.Trochę trzeba myśleć...

Dodane przez kefir95_95 dnia 07-11-2011 20:11
#10

porób zdjęcia bo coś mi się wydaje że Ty coś nie odpowiedniego uje*bałeś:D

Dodane przez jabol123456789 dnia 07-11-2011 21:29
#11

Tłumik jest dzielony.jest kolanko od cylindra i później ta cała tuba i rurka ok 20-30 cm która łączy się z tym kolankiem.i właśnie na tym odcinku jest wsadzona ta tulejka którą wyjąłem delikatnie mówiąc.(10 min walenia młotem)

Dodane przez kefir95_95 dnia 08-11-2011 18:57
#12

Ty masz całą tą rurkę wyciąć i zaspawać!

Dodane przez jabol123456789 dnia 08-11-2011 19:03
#13

Po co!?Wyjęcie tej tuleki bardzo duzo dałęo teraz 70,75 z górki idzie ,więcej nie pójdzie tylko na przeło od sr'ki

Dodane przez kefir95_95 dnia 08-11-2011 19:07
#14

japiernicze, ale jesteś uparty...;/

jak Ci mówimy że tej rurki ma tam nie być to ma jej nie być i chu*j !

ta rurka działa jako "zawirowywacz spalin" czyli tam spaliny idą początkowo uniemożliwiając swobodniejszy przelot przez co go muli ! pomyśl trochę logicznie

Edytowane przez kefir95_95 dnia 08-11-2011 19:08

Dodane przez qscvbe dnia 08-11-2011 20:07
#15

jabol123456789 napisał/a:
Po co!?Wyjęcie tej tuleki bardzo duzo dałęo teraz 70,75 z górki idzie

Mierzenie prędkości z górki to jak mierzenie ch*uja razem z kręgosłupem!

Dodane przez BERCIU dnia 14-11-2011 18:59
#16

Dobrze powiedziane, Stary o katanach nie masz żadnego pojęcia, mierzysz prędkość z górki a i tak nie dasz sobie nic powiedzieć. Jak wszystko wiesz to po c h ója się na forum rejestrowałeś??

Dodane przez jabol123456789 dnia 15-11-2011 17:24
#17

nie widzisz że po 70 jest przecinek...70 normalnie a z górki to 75 a więcej nie wycisnę tylko na przełożeniach od sr'ki i nic go już nie muli odkąd wyjebałem tą tulejkę....a ku**a rejestrowałem się po to bo nie wiem wszystkiego dlatego o niektóre rzeczy się pytam ... mowie tylko to co wiem z własnego doświadczenia mł*tku...i się nie spinaj

Dodane przez kefir95_95 dnia 16-11-2011 19:41
#18

ejj świeżak spokojnie mi tu bo jak tak będziesz się zachowywał to nikt Ci nie pomoże...

nie wiem wszystkiego


i o blokadach też nie wiesz a zgrywasz takiego jakbyś wszystkie rozumy pozjadał... pisaliśmy Ci o blokadzie na wydechu to Ty nie bo Ty masz swoje teorie...

Dodane przez jabol123456789 dnia 16-11-2011 20:41
#19

Piszę to co wiem z własnego doświadczenia żę wyjęcie tej tulejki dało mi dużo i idzie 70,więc jak wytne całą tą częśc to ile pójdzie??

Dodane przez Wojtek007 dnia 16-11-2011 20:44
#20

nie wiem nie czytałem całego ale na pewno nie pójdzie 80 , 70 idą odblokowane seryjne katany

Dodane przez jabol123456789 dnia 17-11-2011 14:48
#21

no widzisz ja mam odblokowane przeło od sr i wyjąłem tą tuleje z tłumika i mi tyle idzie ,więc uważam że koniecznoś cięcia i spawania jest zbędna ale to tylko moje zdanie....(i sory za spam)

Dodane przez kefir95_95 dnia 17-11-2011 19:09
#22

ale nie chodzi tylko o prędkość maksymalną...
chodzi też o moc... może być mocniejszy... a możesz mieć silnik w takiej kondycji że i 75km/h dałby radę jechać...

Dodane przez jabol123456789 dnia 17-11-2011 19:11
#23

no przyśpiecha sie o niebo lepiej poprawiła do 50 to moment, i nie ma dziur w przyśpieszeniu i tak do 70 troche wolniej ale daje rade