Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Katana Racing by Pierzak :D

Dodane przez Pierzak dnia 01-01-2008 19:11
#1

Przedstawiam wam moją Katankę. Byla robiona ponad rok, zostało do zrobienia jeszce tylko mocowanie rejesracji.

Tuning mechaniczny:
- zmiana karterów na LC ( pompa i chłodnica od wersji WR)
- układ wydechowy Laser X-Pro Chrom,
- kit Airsal Racing 70cc,
- kit gaźnikowy MetraKit Dell'Orto PHBG 19 CS (ssanie ręczne, dysza 85),
- wkładka filtra powietrza TwinAir,
- zawór membranowy Hebo (powiększony wlot ),
- łożyska i uszczelniacze wału SKF HQ Eco,
- powiększony kruciec ssacy (19mm),
- pasek Polini Racing,
- przekładnia pierwotna TopRacing 16/49.
- rolki RMS 4g
- sprzęgło RMS Racing Pro,
- sprężyna centralna sprzęgła MetraKit Pro Race +22%,

Tuning optyczny:

-przerobiony przedni plastik (przednia lampa zespolona z główym plastikiem, usunięte dziurki na klakson i bad look),
- wygładzony tył (nadkole od Ducati Monster zespolone z bocznymi plastikami),
- wspawana na stałe i zaszpachlowana klapka pod kierownicą,.
- przerobiony przedni grill zespolony z głównym plastikiem ,
- tylni błotnik poszerzony do opony 140 i skrocony,
- zestaw kierownica + adapter STR8 Chrom (rollgas PoliSport),
- pokrywa przekładni od Aprili SR Ditech (z poprawionym chłodzeniem by Pierzak)
- osłona stacyjki TNT Chrom,
- manetki KOSO Transparentne,
- lampa tylnia BGM Lexus Like (dopasowana do nadkola),
- zestaw kierunkowskazów TNT Custom w chromie,
- lusterko lewe łezka Chrom,
- nóżka boczna chromowana IGM,
- tablica pod lampa i podkładka mieloch motocykle,
- skrócone i wypolerowane klamki hamulców,
- chromowane końcówki kiery i nakretki wentyli.
- przedłużacz amortyzatora IGM 2,5cm,
- usuniete podnozki pasazera,
- malowanie czrany i electric orange nissan 350z.

Inne:
- przewód hamulcowy w stalowym oplocie
- wyjęte antyoślepiacze z soczewek,
- ogumneinei Dunlop 207RS (140 szerokości z tyłu)
- fajka i przewód NGK Racing
-akumulator bezobsługowy 5ah

Fotki: http://bikepics.c...rzakspeed/

Fotki będę dodawał na bierzaco i edytował pierwszy post. Pozdro. ;)

Edytowane przez Pierzak dnia 17-06-2008 09:49

Dodane przez wander dnia 01-01-2008 19:38
#2

A nie masz jak to całościowo do kupy złożone wygląda?? Scoot oczywiście:D

Dodane przez Pierzak dnia 01-01-2008 19:44
#3

O to chodzi, że nie jest. :) Plastiki sa w malowaniu, mam tylko czesc. to s aktualne foty. Za miesiac juz cos bedzie widac. ;)

Malowanie będzie czarne z electric orange B)

Dodane przez CzopAss dnia 01-01-2008 19:57
#4

No malowanie oczywiście czarno pomarańczowe, a myślałem, że tylko ja będe takie miał :D Katana ładna Pierzak ale i tak jestem na Ciebie wkurzony !

Dodane przez Pierzak dnia 01-01-2008 19:59
#5

za co ? ;)

Dodane przez Fazi dnia 01-01-2008 20:41
#6

nie wiem za co sie chłopaki złościcie , O witam CzopAss B)
No tak okazyjnie powiem że też zakładam 140 ro roxi, również tę nakładkę na stacyjkę . Ja sobie skracam siedzenie do 1 miejscowego, a na miejsce tego dla pasażera wstawiam nakładkę plastikową w malowaniu karbonu. Chciał bym dostać te 140 VeeRubber... super oponki...

Dodane przez EVOVIII dnia 02-01-2008 15:44
#7

- pokrywa przekładni od Aprili SR Ditech (z poprawionym chłodzeniem by Pierzak)


Ciekawe jak to możliwe jak w DiTechu z tego co wiem jest plastikowa i inna pokrywa ;)

Dodane przez Daniez dnia 02-01-2008 16:28
#8

A ap ropo tych ,,oślepiaczy" w soczewkach to one są wogóle potrzebne bo ja ostatnio z nudów czyściłem wnętrze lamp i tak się zastanawiałem czy one są potrzebne?? odchyliłem je do środka, podłączyłem z powrotem do squtra i tak nie było zbytniej poprawy w świeceniu. One odbijają światło spowrotem ale później i tak to się po odbija w świeci normalnie. Powiedzcie czy wam lepiej świecą bez tych blaszek ??

Dodane przez Pierzak dnia 02-01-2008 16:46
#9

Kurna (jak już) nie róbcie mi burdelu w temacie, bo znowu jak każdy inny zakończy sie dyskusja o pierdołach.

Antyoslepiacze dają tyle, ze z długich świateł, załamują promienie na krótkie. Po ich wyjęciu masz długie.

A tak to jest możliwe, pokrywa pasuje ;) W swoim czasie zobaczysz. Jest plastikowa, bez kopniaka, leciutka, ładna i ma super chłodzenie B)

Od tego są PW. Pozdrawiam

Edytowane przez Fazi dnia 12-01-2008 23:25

Dodane przez Daniez dnia 02-01-2008 17:04
#10

Bo soczewki ogólnie są słabe więc więc morze lepiej wyjąć je ??
P.S trochę spokojniej

Dodane przez Pierzak dnia 02-01-2008 17:27
#11

Bardzo proszę niech jakiś mod usunie te posty bez sensu. :@ Na tym forum każdy temat kończy sie śmietnikiem. Jest taka opcja jak nowy temat i sie wszystkiego dowiecie.

Bardzo słabo świecą, ale jak wyciągniesz anty oślepiacze, to będziesz oślepiał pojazdy jadące z przeciwka,bo będziesz jechał non-stop na długich.

Edytowane przez Fazi dnia 12-01-2008 23:42

Dodane przez Pierzak dnia 12-01-2008 20:16
#12

Refresh B)

Nowe fotki, silnik w ramie, gotowe koła, prawie skończony układ chłodniczy. Teraz sie biorę za instalacje elektryczna i przednie zawieszenie :p

http://bikepics.c...s/1145298/
http://bikepics.c...s/1145299/
http://bikepics.c...s/1145301/

Edytowane przez Fazi dnia 12-01-2008 23:41

Dodane przez majer93 dnia 13-01-2008 12:30
#13

jestem pełen podziwu...
ładna katanka bedzie

Dodane przez Daniez dnia 13-01-2008 14:24
#14

No ale trochę ci zajmie jej złożenie do kupy ale będzie zawaliście wyglądać (tak myślę)

Dodane przez Pierzak dnia 20-01-2008 12:56
#15

Refresh ;]

Prace idą do przodu, praktycznie wszystkie czarne części są gotowe, teraz na niewielkich poprawkach u lakiernika, w środę odbieram od tokarza przednie zawieszenie ( musiałem przerobić dolne łożysko) i kupuje lakier na 2gi kolor. Do tego czasu wszystko ma być wy szpachlowane i gicior. ;) Parę dni i plasticzki będą gotowe :D

Foty przedniej (gotowej) owiewki:

http://bikepics.c...ed/05ay50/

Dodane przez EVOVIII dnia 20-01-2008 20:04
#16

Ładnie wyszła Ci ta czacha. Choć ja bym zrobił to inaczej, jeżeli w ogóle bym sie decydowałem na przerabianie plastików.

Dodane przez Pierzak dnia 20-01-2008 20:28
#17

ogólnie miała być na gładziutko, ale stwierdziłem, że można spróbować tak, będzie ciekawiej. I tak zostało, jak mi sie znudzi to zrobię na gładko. no problem. ;)

Dodane przez Pierzak dnia 03-02-2008 21:40
#18

Refresh.

Haha. Katanka odpala, jeździ :p Szał jest, przyśpiecha nieziemska. B)

Zostało jeszcze trochę do zrobienia, widać na fotkach.;)

Dodane przez Daniez dnia 03-02-2008 22:13
#19

Nom czacha ładna tylko że osobiście zrobił bym trochę inaczej ale i tak jest zajebiście, fajne te wloty ściąłeś. Jakby nie było nakazane jeździć 24h na światłach to podejrzewam że zrobiłbyś większego bed looka ;) Powodzenia w dokańczaniu;)

Dodane przez golos dnia 03-02-2008 23:18
#20

ładna czacha:)

Dodane przez majer93 dnia 09-02-2008 20:32
#21

Czuje respekt do twojej katany... Plastki, tuning mechaniczny, naprawdę brawa. Najbarbiej zainteresował mnie ten bad look. Sam chce zrobić coś takiego. Powiec mi jak krok po kroku zrobiłeś tą czache.

Dodane przez Pierzak dnia 12-02-2008 21:27
#22

Nakładasz mate szklana, smarujesz zywica wycinasz jak cjcesz, smarujesz żywicą, nakładasz mate itd. ;)

Dodałem nowe fotki. Opis zmieniony w 1-szym poscie. Przejechałem już ok 200km. Reguluje teraz przeniesienie napędu, przed chwileczką zamówiłem sprężynę centralną. Wiem, że fotki nie są najlepszej jakości (w pomieszczeniu wieczorem), skuter jest brudny. Ale niedługo wstawię lepsze fotki.

Tuning optyczny jest do wykończenia, rejestracja prowizorycznie zamocowana, nie ma przedniego przewodu hamulcowego zamontowanego itd. ;)

Pozdrawiam.

Dodane przez tomek_kr dnia 12-02-2008 21:34
#23

Pierzak super katana... że Ci sie chce tak robić...przednia czacha super wygląda... Szacuneczek...

Dodane przez BoniuBOSS dnia 13-02-2008 09:27
#24

Przednia czacha super.

Dodane przez wander dnia 13-02-2008 12:15
#25

Fajnie dobrałeś kolory do malowania i kirer bmx:D

Dodane przez Pierzak dnia 08-04-2008 16:28
#26

Katanka jest na sprzedaż - cena 5600zł. Wszystko opisane w przednim poscie, w tym tyg zapodam nowe zdjecia, bo tamte sa stare (a teraz neida rady bo pada). Przejechane zaledwie 900km. Pytać tutaj.

Dodane przez bartekkatana dnia 08-04-2008 16:37
#27

Katana fajna i mam pyanie od czego są w niej przełoncznyki bo kiera od roxa?

Dodane przez Pierzak dnia 08-04-2008 16:41
#28

Na allegro kupilem od jakiejs yamaszki o wiekszej pojemnosci.

Dodane przez pasio8 dnia 08-04-2008 19:35
#29

SZACUN KATANA!:p!!!!!!! Nierób czaszy na gładko, tak lepiej wygląda!!! Tun SPOX;) ps. ten niebieski kolor był ładniejszy niż czarny, ale to tylko moje zdanie;)

Dodane przez CzopAss dnia 10-04-2008 22:13
#30

wkurzony pierzak za to, że mi zatarty po maksie cyl i tłok sprzedałeś ;/ nie ładnie, fajnie, że z kataną zostaleś, to dobrze, czekam na więcej nowych fot i n filmy.

Dodane przez Pierzak dnia 11-04-2008 15:02
#31

Nie był zatarty, do konca na nim smigalem, a sprzedalem tylko dlatego ze przerabialem na lc....

Dodane przez CzopAss dnia 11-04-2008 21:46
#32

Ta nie byl zatarty jasne, mam pokazać tu wszystkim userom foty? :D Tłok Ci puchł, za bardzo po p****ie dawałeś i zatarłeś... do konca nie mogłeś jeździć bo on nawet komprechy niema, być nie odpalił więc nie godoj ;] I po 100-km nie sprzedawalbyś na lc chciałeś przerobić pewnie, żeby móc wycisnąć więcej mocy to znaczy, że nie docieraleś 1000km albo cylek miał wiecej, zresztą już nie ważne w katanie był inny cyl, lepszy. A co do twojej katany teraz, to ile katalogowo ten cyl ma mocy?

Dodane przez Pierzak dnia 12-04-2008 20:05
#33

Katalogowo 8-9km, ale mysle ze ma wiecej z tym wydechem i gaznikiem. Jezdzilem do konca, niechcesz to niewierz.

Dodane przez Sweet dnia 12-04-2008 20:59
#34

Pierzak ile cię to kosztowalo? :)

Dodane przez BoniuBOSS dnia 12-04-2008 21:39
#35

Jeśli katalogowo ma 8-9 koni to bez portingu karterów więcej nie wyciśniesz. Silnikowo pewnie ma te 9 koni ale na kole może z 7-7,5.

Dodane przez Pierzak dnia 13-04-2008 09:00
#36

Mozliwe, ale wystarcza ;)

Dostałem rolki hebo 3,4g, opłaca mi sie je zakladać? 0,6g to będzie odczuwalna różnica?

Jak sprawują sie na seryjnym dzwonie czerwone sprężynki? Nie ślizga się sprzęgło po dzwonie? Opłaca się zakładać?;)