Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Uciążliwy problem

Dodane przez damian6096612 dnia 02-11-2011 17:50
#1

Witam posiadam swoją Katanke już od 4 lat i nie miałem z nią problemów aż do pewnego czasu mam taki problem że jak docisnę jej tak do 100 km/h i zwolnie do 50-60 to potem ciężko ma przyśpieszyc tak jakby ją dławiło czy coś proszę o pomoc

Dodane przez jabol123456789 dnia 02-11-2011 18:35
#2

Gaźnik przeczyść, filtr powietrza może, a rolki nie zjechane masz?
A jaki masz setup że 100 wyciągasz? AC czy LC?

Dodane przez kefir95_95 dnia 02-11-2011 19:18
#3

albo cylek już zużyty...

Dodane przez damian6096612 dnia 02-11-2011 19:24
#4

wiesz kolego to jest raczej ac bo chłodzony powietrzem a ja tam do tego nie zaglądałem ale tyle co mogę ci powiedziec co mówił mi mechanik to że cos było grzebane w silniku ogólnie lata to tak do 110 a nawet 115 cylek wiem że jakis 70 wariator i sprzęgło sportowe firmy ci nie powiem bo naprawde sam nie zaglądałem ale z tego co mi mówiono to sporo żeczy tam jest pod sport albo racing jak będe rozbierał to wszystko opisze jaki setup tłumnik jest ninji carbon cup czy jakoś tak

Ogólnie bym zapomniał jeszcze Katke sprowadził mi ojciec z niemiec i z tego co pamiętam to na polskie wyszło mi 1700 zł + przerejestrowanie i tak tam to juz nie licze i mianowicie ona ma cos takiego ze do 10-20 wolno sie rozpedza i nagle łapie jakby max obroty

Edytowane przez damian6096612 dnia 02-11-2011 19:30

Dodane przez damian6096612 dnia 02-11-2011 19:32
#5

damian6096612 napisał/a:
wiesz kolego to jest raczej ac bo chłodzony powietrzem a ja tam do tego nie zaglądałem ale tyle co mogę ci powiedziec co mówił mi mechanik to że cos było grzebane w silniku ogólnie lata to tak do 110 a nawet 115 cylek wiem że jakis 70 wariator i sprzęgło sportowe firmy ci nie powiem bo naprawde sam nie zaglądałem ale z tego co mi mówiono to sporo żeczy tam jest pod sport albo racing jak będe rozbierał to wszystko opisze jaki setup tłumnik jest ninji carbon cup czy jakoś tak

Ogólnie bym zapomniał jeszcze Katke sprowadził mi ojciec z niemiec i z tego co pamiętam to na polskie wyszło mi 1700 zł + przerejestrowanie i tak tam to juz nie licze i mianowicie ona ma cos takiego ze do 10-20 wolno sie rozpedza i nagle łapie jakby max obroty


"Gaźnik przeczyść, filtr powietrza może, a rolki nie zjechane masz?
A jaki masz setup że 100 wyciągasz? AC czy LC?"

co do tego na pewno jutro poszperam.

'albo cylek już zużyty...'-co do tego to wątpie szlif był robiony nie cały miesiąc temu

Dodane przez kefir95_95 dnia 02-11-2011 19:50
#6

a jak go docierałeś?

mogłeś go nie żyłować ani nic, ale np nie docierałeś na zmiennych obrotach i du*pa już będzie się grzał... to jest tak że tam do 400km nie przekraczasz 40km/h to docierasz sobie tak że jedziesz 50m 30km/h za chwilkę przyspieszysz do 40km/h znowu 50m przejedziesz potem puścisz gaz zejdzie do 20km/h pojedziesz tak przez 50m potem znowu przyspieszysz do 35km/h i tak cały czas, bo to chodzi o to że musisz wywrzeć podciśnienie na tłoku i tłok musi się dobrze ułożyć żeby mógł dobrze chodzić na każdych obrotach i robisz mu tak średnio co 20km przerwę 20-30min żeby całkowicie ostygł;)

Dodane przez damian6096612 dnia 02-11-2011 19:58
#7

wydaje mi się że go dotarłem bo nie przekraczałem nigdy 40 km a w jeden dzien robiłem ponad 40 km i przerwy były tak jak mowisz a troche po [cenzura] dostała od przed wczoraj i od razu takie problemy sa ale może i to wina rolek jutro chyba ją rozbiore

Dodane przez Aroni dnia 02-11-2011 20:24
#8

Zmierz kompresję, wyczyść gaźnik i ewentualnie podreguluj, zajrzyj do przekładni na rolki. Czyli to co Ci już powiedzieli koledzy. Najprawdopodobniej gdzieś tam jest problem. Jak wszystko obadasz a problem będzie dalej to pisz.

Dodane przez k4t4n4 dnia 02-11-2011 20:34
#9

ja bardziej stawiam na gaźnik lub filtr powietrza może być zajebany przeczyść dobrze filtr powietrza i gaźnik popróbuj troche poregulować gaźnik ;D

Dodane przez damian6096612 dnia 27-11-2011 19:16
#10

Witam przepraszam że się nie odzywałem ale nasza kochana neostrada stawiała opory ale już jest ok tak więc z tego co udało mi się zrobić filtr był zawalony jak tylko pełno błota gaźnik przeczyszczony i widać efekt jest lepiej ale dalej to samo podejżewam że może to być wina gaźnika gdyż ssanie po prostu się rozpadło nie wiem w jaki sposób ale go nie ma jakoś odpadło i jeździłem bez niego być może i to jest problem gdyż nie ma go w tym miejscu i coś może się dziać ale pojawił się nowy problem zawiesił się rozrusznik i zaczęło coś trzeć pod pokrywą wykręcałem go i dalej trze tak więc nie wiem co jest proszę o szybko pomoc możliwośc sprzedaży Katany zainteresowani pisać gdy będzie doprowadzona do stanu idealnego sprzedaję

Dodane przez k4t4n4 dnia 27-11-2011 19:30
#11

i jeszcze głupio pytaj jak nie masz ssania to tak jak bys jezdził cały czas na ssaniu i go zalewa odkrec pokrywe zgaduje że to sprawa z bendiksem w takim stanie jakim jest teraz ile chcesz za nia? interesuje cie zamiana za laptopa fujitsu siemens amilo pa 2510 + nokia n95 8gb :D

Dodane przez damian6096612 dnia 27-11-2011 19:50
#12

Oczywiście katanka jeździ ;)) propozycja Ciekawa braki to takie jak kierunki z przodu z tym plastikiem ale jadę w niedziele na giełde może będą ;) i ten plastik pod podłogą i klapka na akumulator wczoraj kupiłem nowy cewkomoduł wiatrak i faje na świece a co do tych plastików to myślę żeby to kupić chociaż ten z przodu i pomalować ją może bo za piękna to ona nie jest :) jak coś to mogę ci foty podać tak jak stoi na razie kwestia dogadania się

jak coś to mogę ci foty podać tak jak stoi na razie kwestia dogadania się

Takie rzeczy to na PW lub GG/Zamykam

Edytowane przez Kamilksc dnia 28-11-2011 19:35