Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: powtórka z rozrywki...

Dodane przez nazwisko1 dnia 22-08-2011 11:03
#1

Witajcie gdy kupilem katana byly do wymiany membranki bo miały przeswity i urwany kawaleczek płatka wymieniłem i dalej nie palił z rozrusznika i ciezko mu bylo utrzymac sie na wolnych wymienilem membranki i bylo troszke lepiej ale nie palil z rozrusznika z dnia na dzien palil coraz gorzej i juz nie zapalil zalewało go szukając przyczyny zobaczylem ze nowe membranki są w gorszym stanie niz poprzednie jeden płatek pękniety w pół i brakuje jego kawałka a przejechalem na nim ok 300km o co tu chodzi? dlaczego tak sie stało?

Dodane przez Wojtek007 dnia 22-08-2011 11:06
#2

Może z poprzednich membranek ten listek co sie ułamał porysował cylinder i kompresja ucieka , sprawdź gładź cylindra;]

Dodane przez nazwisko1 dnia 22-08-2011 11:10
#3

a czemu pękły nowe membranki?

Dodane przez Wojtek007 dnia 22-08-2011 11:13
#4

nie mam pojecie, widocznie coś jest uszkodzone w środku i trzeba co sprawdzić , jak Ci ta mębrana poszła to na pewno wleciała do karterów a to nie dobrze więc już rozpoławiaj silnik zanim uszkodzisz coś poważnego

Dodane przez nazwisko1 dnia 22-08-2011 11:15
#5

złozylem z 2 membranek jedną wyczyscilem swiece i dopalil za 5 sekund i juz nie zapali co go zalewa?

Dodane przez Bolek dnia 22-08-2011 12:21
#6

a co może go zalać ?? jedynie benzyna ;) jeżeli membrana jest ok to musisz regulować na gaźniku (więcej powietrza). Sprawdź jeszcze czy filtr powietrza nie jest brudny. Odrazu możesz go wyczyścić

Dodane przez nazwisko1 dnia 22-08-2011 13:57
#7

dobra juz odpala jezdzi,teraz tylko regulacja sróbkę od powietrza na max wykręconą mam i z filtrem go muli a jak pusta pucha to idzie az miło czy jak zaloze tam gąbke bardzo przepuszczająca zeby jezdził dobrze to jak dostanie wiecej powietrza z automatu wiecej spali?