Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: peugeot jet force

Dodane przez k4t4n4 dnia 03-08-2011 22:09
#1

siemano dzisiaj zakupiłem nową bajeczke jaką jest peugeot jet force ogólnie wszystko zajebiste bad look czatno białe malowanie tłumik zx i wszytsko by było zajebiscie gdyby nie fakt ze jakos zle sie wkreca na obroty tzn tak na 6,5 tys obrotów i staje żeby zrobił więcej obrotów potrzeba lekkiej górki lub długiej prostki pod górki zajs jest tak słaby że nie wiem czy chociarz jedzie z 20km/h gdyż licznik nie działa to nie wiem dodaqm jesczze ze jest on na wtrysku... ;p czy przyspuszczacie to samo co ja czyli rolki za ciezkie? ;p

Dodane przez Dandusiek dnia 03-08-2011 22:55
#2

Może i też wina rolek i regulacji, albo być może słaba komprecha bo przytarty albo tłok walnął :)

Dodane przez Wojtek007 dnia 03-08-2011 23:28
#3

na wtrysku? czyli małe spalanie:D

Dodane przez k4t4n4 dnia 04-08-2011 10:16
#4

przytarty wątpie pali dosłownie na dotyk czy jest zimny czy jest ciepły ;p regulacji to masz na myśli rolki sprezynki ta? no wtryski na szczescie mało palą ;p

Dodane przez Dandusiek dnia 04-08-2011 13:58
#5

sprawdź pierw rolki, kup sobie testowe i będziesz pokolei wrzucał plus do tego regulacja gaźnika, po tem się zajmiesz spreżynkami i dociskami :)

Dodane przez k4t4n4 dnia 04-08-2011 21:52
#6

heh ile ja bym dał żebym mógł sie pobawić regulacją gaźnika lecz niestety jak juz napisałem to jest na wtrysk ;p

Dodane przez Dandusiek dnia 04-08-2011 22:04
#7

k4t4n4 napisał/a:
heh ile ja bym dał żebym mógł sie pobawić regulacją gaźnika lecz niestety jak juz napisałem to jest na wtrysk ;p



Masz rację, wiesz rzadko co się spotyka na wtrysku tzn. może i jest trochę skuterów, ale wszyscy i ze znajomych itp. to gaziorek i jechane.

Oprócz tego gaziora zrób tak jak ci pisałem UP :)

Edytowane przez Dandusiek dnia 04-08-2011 22:04

Dodane przez k4t4n4 dnia 04-08-2011 22:28
#8

no ale dzisiaj doszedł kolejny problem ;/ nie chce się wkrecic powyżej 7 tysięcy obrotów bo sie zaczyna dusić przypuszczam że wtrysk chyba bedzie s[cenzura]ony ;/ spoczatku myślałem ze złe paliwo więc spusciłem to co miałem zajechałem z matką na Orlen i wlałem nowe paliwo lecz i tak nic to nie podziałało dalej się dusi tak jakby za dużo oleju brał ale nie bierze bo by kopcił z rury bardzo a nic nie kopci ;/

Dodane przez Dandusiek dnia 04-08-2011 23:13
#9

Nie wiem co to może być, może za ciężkie rolki, patrzałeś - testowałeś coś na ten temat. Popytaj ludzi innych na forum bo może są Ci jeszcze co mają na wtrysku katane, a jak nie to może inne forum albo coś.

Dodane przez k4t4n4 dnia 05-08-2011 10:13
#10

szczerze powiedziawszy nie za bardzo chce przy tym, kopać a jak oddam do mechanika to mi policza tyle że sie nie wypłace... ;/

Dodane przez k4t4n4 dnia 05-08-2011 11:41
#11

Drodzy koledzy dzisiaj szukałem dosyć długo po necie i jedynie jaką sensowną odpowiedz znalazłem to taka "
Tak, w 50cc wtrysk jest tak zrobiony aby zasilał seryjnego jeta i spalał jak najmniej. Kiedy wsadzimy np. ZX'a to zaczyna dziwnie chodzić i podejrzewam, że na wysokich obrotach nie radzi sobie jak gaźnik :) " co myślicie o tej wypowiedzi? chyba tu jest cos prawdy bo wtryskami steruje komputer który podaje paliwo jak do serji

Dodane przez qscvbe dnia 05-08-2011 12:22
#12

no może mieć rację, pewnie do wszystkiego trzeba wgrywać noowe mapy ;/

Dodane przez Dandusiek dnia 05-08-2011 14:13
#13

k4t4n4 napisał/a:
Drodzy koledzy dzisiaj szukałem dosyć długo po necie i jedynie jaką sensowną odpowiedz znalazłem to taka "
Tak, w 50cc wtrysk jest tak zrobiony aby zasilał seryjnego jeta i spalał jak najmniej. Kiedy wsadzimy np. ZX'a to zaczyna dziwnie chodzić i podejrzewam, że na wysokich obrotach nie radzi sobie jak gaźnik :) " co myślicie o tej wypowiedzi? chyba tu jest cos prawdy bo wtryskami steruje komputer który podaje paliwo jak do serji



Jednak moja rada dała owocne korzyści, na to wygląda że coś w tym jest. Szukaj dalej, albo już ktoś z forum ci na ten temat pomoże.

Dodane przez BERCIU dnia 05-08-2011 16:19
#14

no przecież to wiadome że jak się ma wtrysk i montuje się tuningowe części to trzeba zmieniać mapy zapłony zeby paliwo dochodziło w odpowiednim momencie i w odpowiedniej ilości, to jest tak samo jak z autami, po każdym gruntownym setupie trzeba stroić silnik.

Dodane przez k4t4n4 dnia 05-08-2011 22:29
#15

BERCIU to dla cb wiadome ja mam pierwszy raz w życiu jaką kolwiek styczność z wtrsykiem więc nie ogarniam tego ;p gdzie umią zaprogramować taki wtrysk i jaki to koszt orientuje sie ktoś możę?

Dodane przez Skuter95 dnia 05-08-2011 22:45
#16

bardzo mozliwe ze to mapa, ale czytalem duzo o jetach na wtrysku i pisza ze czesto siada w nich komputer sterujacy wtryskiem. cena takiego komuterka to ok900zl(chyba ze znajdziesz uzywany) a niestety niem zamienników. A ktory masz rok??

Dodane przez BERCIU dnia 05-08-2011 22:52
#17

jakby komputer siadł to by mu nie palił

Dodane przez Skuter95 dnia 05-08-2011 22:57
#18

zalezy bo jak dostaje zaduzo paliwa to mu moze palic ale przy wiekszych obrotach moze miec mula

Dodane przez BERCIU dnia 05-08-2011 23:01
#19

aaaa tam w [cenzura] byłeś i [cenzura]o widzialeś, a co do map to każde ASO peugeota umie ci to zrobić

Dodane przez k4t4n4 dnia 06-08-2011 09:25
#20

własnie że to jest takie jakies dziwne bo on ma tak zaraz na początku wejdzie na 8 tysiecy obrotów i czasami jak ma pod górke czy cos to on spadnie z tych obrotów na 6-7 tysiecy i wtedy zaczyna sie dusic itp ale jak poczuje jakąs prostke lub lekką górke i wejdzie na te 8-8,5 tysiecy obrotów to wtedy przestaje sie dusić i zadupia normalnie ;p ;D

a jaki będzie koszt mniej więcej wgrania takich mapek? napewno sporo co nie? ;/ postaram sie dzisiaj nagrać filmik żeby zaprezentować o co chodzi ;p

Edytowane przez k4t4n4 dnia 06-08-2011 09:33

Dodane przez k4t4n4 dnia 06-08-2011 10:36
#21

Skuter95 napisał/a:
bardzo mozliwe ze to mapa, ale czytalem duzo o jetach na wtrysku i pisza ze czesto siada w nich komputer sterujacy wtryskiem. cena takiego komuterka to ok900zl(chyba ze znajdziesz uzywany) a niestety niem zamienników. A ktory masz rok??
jest to rok 2004 ;p jakos nie chce mi sie wierzyć że tyle kosztuje ten cały komputer za 900 zł to szczerze powiedziawszy wole za tą sume przerboic se go na gaźnik zwłaszcza że gazior mi jeszcze został z katany razem z króćcem który pasuje do jeta ;D więc pozostało by tylko zmienić całą elektryke i wsadzić zapłon z gaziora ;p

Edytowane przez k4t4n4 dnia 06-08-2011 10:38

Dodane przez qscvbe dnia 06-08-2011 10:42
#22

i to jest najrozsądniejsze rozwiązanie. wtryski są ekonomiczne, ale drogie są ich naprawy- coś za coś :)

Dodane przez Wojtek007 dnia 06-08-2011 13:18
#23

to chyba ze zrobisz go na serie bo nie wiem czy Ci sie będzie opłacać dawać gaźnik i będzie więcej palił a przy tych cenach paliwa to już bym wołał jeździć seryjnym jetem:) ale róbta co chceta:D

Dodane przez Dandusiek dnia 06-08-2011 14:47
#24

Zmieniaj na gazior, nie opłaca się. Jebnie ci wtysk i leżysz, aż płakać będziesz ile to kosztuje wszystko, więc nawet nie czekaj i śmigaj z tym ! :P

Dodane przez Wojtek007 dnia 06-08-2011 15:10
#25

to niech zmieni dopiero jak jebnie wtrysk:D a do tego czasu będziesz jeździł oszczędnie:P

Dodane przez k4t4n4 dnia 06-08-2011 17:28
#26

kurde chciałbym zobaczyć jak pojedzie na serji bez tego tłumika bo przerobia na gaziora a okaze sie wystarczy zmienić tłumik na seryjny z tego co wyczytałem to jet force jedzie 85 po odblokowaniu wiec mi to w zupełnosci wystarczy żaden tuning mi nie potrzebny jet force to nie ma być jakiś mega szybki scoot ten scoot ma poprostu jezdzić i dojechać wszedzie ;p

Dodane przez Skuter95 dnia 06-08-2011 22:48
#27

napewno z wtrysku wyciagniesz wiecej niz z gaznika(mowie o 50), a o cenie komputera mowil mi znajomy ktory sprowadza skutery

Dodane przez k4t4n4 dnia 29-09-2012 12:09
#28

ehh no i stało sie... padły wtryski , łożyska na wale do wyjebania tps tez do wyjebania i pompa paliwa do wyjebania ;/ dlatego też zrobiłem sobie taki zakupik :D :

s1.pokazywarka.pl/bigImages/1366500/4779587.jpg

s1.pokazywarka.pl/bigImages/1366500/4779589.jpg


o to i silnik z jet forca 2008 rok przebieg 5tyś km od nowosciu nie odblokowany :D stan wszystkiego jak nowe :D dostałęm gratis nowy nie odpakowany filtr powietrza :D i oczywiscie gaźnik ;D tylko niestety ten silnik zjebał plany z katana i przez niego narazie projekt stoi ale spokojnie jak jet wróci na drogi biore sie spowrotem za suzii ;D