Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Masakra nie wiem co sie dzieje !!!!

Dodane przez queresma dnia 19-05-2011 00:20
#1

Jakis czas temu powymienialem kilka rzeczy jak:
Wariator na Hebo next Generation + rolki
Filtr powietrza polini tylko nie stozkowy
Mam sprzeglo Clutch Evo-Racing 110mm + Nebieskie sprezynki Hebo
Sprezyne dociskowa Niebieska Hebo
Tak czy siak od jakiegos czasu na pelnym gazie zaczal sie dusic i przerywac po czym znowu nabieral predkosci i tak wkolko. Myslalem ze to wydech Yasuni - wiec tez wymienilem na nowy Leo Vince ZX i dalej to samo - totalnie zero przyspieszenia a czasami nawet na wolno stojacym gasnie. Nie mam pojecia co jest tego przyczyna - a szczerze nie jestem dobry w te klocki !! Jakas pomoc by sie przydala

Dodane przez k4t4n4 dnia 19-05-2011 09:46
#2

hmm miałem tak samo i u mnie dupło ssanie ;p a dokładnie to jeden kabelek se urwał rozebrał przylutowałem zaizolowałem i działa do dzisiaj ;D jedno pytanie czy na zimnym też jak jedzie to się dusi czy tylko po ok 2 minutach jazdy zaczyna sie duscić? bo jeżeli dopiero po tym jak ssanie powinno przestać działać zaczyna sie dusci to wina ssania gdyż jeżdzi cały czas na ssaaniu wiec bierze za dużo paliwa z czym się wiąze dostaje za dużo paliwa i sie dusi nie zauważyłeś może że bierze wiecej paliwa czy cos? ;p hmm a jeżeli to nie bedzie przysczyną to regulacja gaźnika lub bierze z kąś lewe powietrze ;p sprawdz te 3 rzeczy ;D

Dodane przez szybki905 dnia 19-05-2011 12:05
#3

Jak wymieniłes filter to trzeba gaźnik wyregulowac a nie kupowac wydech za 500zl;P
Seryjny filter daje inna dawke powietrza niz ten polini co za tym idzie zła mieszanka. regulacja gaznika i bedzie good;P

Dodane przez Aroni dnia 19-05-2011 15:13
#4

Kolego, nie pomyślałeś w ogóle o gaźniku przez ten cały czas? Regulacja załatwi sprawę. A jjak to zrobić, to już sam sobie poszukaj na necie, albo i tu na forum, bo 1000 osób już takie zabiegi opisywało.