Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Ucieka iskra podczas jazdy..

Dodane przez wib3k dnia 06-05-2011 22:57
#1

Hmm mam dziwny a zarazem wkurzający problem....
Dzieje się to od dwóch dni..
Jechałem po ziomka do szkoły tak z 6 km..wsiadł i jedziemy sobie.
Nagle zwolnił i jakby stracił iske..cisza,po prostu się toczymy.
Na poboczu podszedłem,kopnełem dwa razy i odpalił.pozniej jechał normalnie.co to moze byc?
tak samo dzisiaj.
Jade z osiedla na obwodnice,na obwodnicy tak samo zrobił ;/
stanęłem szybko,kopnełem i pojechałem dalej...kilka km tak samo zrobił ;/
tak po 10km bez przerwy jadąc 60km/h.no bez przesady.chyba gubi iskrę...
co to może byc?jest to uciążliwy problem.wsześniej jeździłem te same trasy bez problemu i git.tylko teraz..
może to być od zbyt dużej dawki oleju?chociaż wątpie,bo by strasznie kopcił a tak nie jest.może przez akus,że mam perfidnie do zera rozładowany...może regulacja gaźnika...a moze zbyt wysoka temp. silnika?no,ale bez przesady po 10km i od tego jest kontrolka
sam nie wiem.przeszkadza mi to.co mam sprawdzić i jak.może świeca?
pomóżcie szybko ;d



Jeszcze jedno pytanie...od pompki oleju idą dwa wężyki,jeden idzie do jednego bolca w karterze(jedno łożysko) i drugi do drugiego(drugie łożysko)..ten drugi się uszkodził,raczej ułamała się końcówka która wchodzi w wężyk..jakoś tam jest naprawione,ale nie ufam temu i leje olej do benzyny;d
jak jedno mam sprawne i to zostawie a drugi wężyk od pompki oleju podłącze pod gaźnik,będzie dobrze to się sprawowało?nie będzie różnicy?
Licze na szybkie odpowiedzi

Edytowane przez wib3k dnia 06-05-2011 23:22

Dodane przez Aroni dnia 06-05-2011 23:33
#2

Hmmm...jesteś pewien, że to iskra się gubi? Jak dawałeś gazu w tym momencie to go zaczynało mulić jeszcze bardziej?

Z tym dozownikiem to najlepiej było by to zostawić jak powinno być...żeby tylko nie ciekł ten podajnik w karterze to będzie dobrze. Możesz to podłączyć na test, odpal, poczekaj pare min, jeśli wokoło tego będzie olej to odłącz, jeśli nie to zostaw. Jak dokładnie chciałbyś podłączyć ten wężyk do gaźnika? Ale i tak to raczej nie jest dobry pomysł, bo 1 łożysko będzie miało swoje smarowanie, drugie jedynie trochę z mieszanki...

Dodane przez wib3k dnia 06-05-2011 23:37
#3

no tak myśle,że to iskra..no popuściłem gaz i chciałem przyspieszyc chyba,nie pamiętałem...może regulacja,albo świeca?nic nie robiłem i nagle to się zaczeło..
właśnie teraz się martwie bo mi cieknie ten drugi wężyk przy pompce....bo ten drugi bolec mam przerobiony,i jak wychodzi cienki wężyk z pompki to jest na niego nałożony grubszy i wchodzi do bolca(jest inny założony) i na dole wężyka mam mokro..a w środku wężyka jest powietrze,tak na środku....no mam gaznik 17,5mm i tam jest wejście na olej.jak zrobic.

Ale jakby to było od regulacji to od razu jakbym ruszył i chciał przyspieszyc to by zgasł podczas jazdy...no jade i jest po prostu zero reakcji...kulam sie..jakby była iskra to by było słychać buuuuuuuuuu albo cos.

Edytowane przez Aroni dnia 07-05-2011 00:32

Dodane przez romek dnia 07-05-2011 06:52
#4

sprawdz mase czy jest dobrze przykrecona..
troche dziwne to ze gubi iskre zgasnie podchodzisz i odpala.
a podczas jazdy nic nie przerywa? najlepiej wykrec ta mase ladnie papierkiem wyczysc i dobrze przykrec
a jak jestes pewiem ze to iskra a masa bedzie ok to zobacz czy iskrownik sie nie poluzowal kolo magneta

Dodane przez wib3k dnia 07-05-2011 22:45
#5

dziś pojeździłem troche i było wszystko ok..dziwne.zobaczymy co bedzie dalej

Dodane przez k4t4n4 dnia 08-05-2011 09:03
#6

hmm to że tak iskre traci to mi się wydaje że to będzie wina świecy spróbuj podłonczyć inną świece ;D