Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Nie ma full obrotów na pelnej manetce

Dodane przez mrangel dnia 21-04-2011 19:47
#1

Mam problem z moja suczka otóż jak jade daje full manete to nie mam full obrotow,suczka dopiero ma kopa po 40km/h

Co na to poradzic ??

Dodane przez Dandusiek dnia 21-04-2011 19:51
#2

Chodzi Ci o to że masz muła na starcie a dopiero przy 40km/h na godzine ma kopa? Jeśli o to ci się rozchodzi to daj troszkę lżejsze rolki, wyreguluj gazior. Zobacz też czy pasek się ci nie ślizga, bo może być coś z nim nie tak. Jeśli chcesz to załatać radze kupić jakieś wario najlepiej Polinii Speed Control albo Malossi Multivar, godne uwagi.

Dodane przez mrangel dnia 21-04-2011 19:57
#3

Aha tylko jeszcze jaką wage rolek polecasz ?, Jak jeste w miare zimna to nieraz ma ładnego kopa,a jak muła złapie to juz [cenzura] dopiero po 40 kmh idzie jak burza

Dodane przez szybki905 dnia 21-04-2011 23:30
#4

Miałem taki sam problem;p
kupięł polini 6,2g i jest good;p

Dodane przez Wojtek007 dnia 21-04-2011 23:36
#5

masz serie czy jakiś tuning?Jak seria to 6,2g i będzie dobrze:)

Dodane przez mati23 dnia 22-04-2011 07:38
#6

Jeśli masz seryjny setup ( seryjny wydech ) to 6g będzie najlepszym wyborem.

Dodane przez Skuter95 dnia 22-04-2011 10:20
#7

ja mam serie i roli 6.5g. jest good. mialem naroku 5.3g ale są za lekkie

Dodane przez szybki905 dnia 22-04-2011 13:25
#8

a jak myslicie czemu moja katana leci na połowie gazu 80km/h i jak dam reszte gazu nic sie nie dzieje.... czemu tak?

Dodane przez k4t4n4 dnia 22-04-2011 14:20
#9

szybki905 napisał/a:
a jak myslicie czemu moja katana leci na połowie gazu 80km/h i jak dam reszte gazu nic sie nie dzieje.... czemu tak?
bo przepystnica sie nie podnosi wyżej ;D

Dodane przez szybki905 dnia 22-04-2011 14:36
#10

Można to zmienic?

Dodane przez Wojtek007 dnia 22-04-2011 21:19
#11

spróbuj przy manetce z doły pokręcić tą śrubka

Dodane przez szybki905 dnia 22-04-2011 22:30
#12

Ale ja mam etrysk;p

Dodane przez cacek14 dnia 23-04-2011 11:09
#13

to jeden ch*uj Tego si enie da zrobić zależy jaką masz linke jak zrobisz że do końca manetke to bd machać a tak to do połowy masz maxa i sie człowiek nie męczy z dodawaniem :D
A w wtrysku to ty nic nie kombinuj. Bo jak rozje*biesz to bd miał wielkie koszta :P

Dodane przez szybki905 dnia 23-04-2011 11:20
#14

No własnie zastanawiam sie czy nie było cos przy nim robione....
kupiłem go miesiac temu stał 2 lata;/ i jak jade te 80 mam pół gazu dam mu ful to słabnie i tak jak by sie silnik zalewal..;/
i Gdzie on moze byc zablokowany?;D
wario tłumnik odpada;p
czy samemu czy we 2 80-85km/h i wiecej nie chce a plynnie do tej predkosci przyspiesza....

Dodane przez k4t4n4 dnia 23-04-2011 12:38
#15

szybki905 napisał/a:
No własnie zastanawiam sie czy nie było cos przy nim robione....
kupiłem go miesiac temu stał 2 lata;/ i jak jade te 80 mam pół gazu dam mu ful to słabnie i tak jak by sie silnik zalewal..;/
i Gdzie on moze byc zablokowany?;D
wario tłumnik odpada;p
czy samemu czy we 2 80-85km/h i wiecej nie chce a plynnie do tej predkosci przyspiesza....
hmm wiesz na wtrysku to ja sie nie bardzo znam :/ ale to tak wygląda jak by ci podawał za dużo paliwa jak masz kase to kup 70ccm to może wtedy bedzie dostawał odpowiednią dawke paliwa ;D

Edytowane przez k4t4n4 dnia 23-04-2011 12:39

Dodane przez kefir95_95 dnia 23-04-2011 14:24
#16

możesz mieć wtrysk zawalony jakimś syfem albo czymś...
kup dodatek do paliwa do czyszczenia kanałów paliwowych:)
wlejesz z trzy razy taki dodatek i zaraz Ci wszystkie szpeje przeharata:D

Dodane przez szybki905 dnia 23-04-2011 17:22
#17

a na czym moze byc zablokowana?