Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Podkładki przy przełożeniach.
Dodane przez asus dnia 21-04-2011 17:27
#1
Siema
Mam sprawę , potrzebuje wiedzieć gdzie są podkładki w przełożeniach, tj na których wałkach od której strony itp .
Moja sprawa wygląda tak że przełożenia bez pokrywki swobodnie kręcą się, po dobiciu pokrywki blokuje coś ale nie wiem która zębatka/ który wałek.
Dodane przez mati23 dnia 21-04-2011 18:29
#2
Już to kiedyś było wałkowane:
Dodane przez asus dnia 21-04-2011 20:06
#3
Dzięki , jutro złożę i jak wszystko będzie grać to zdam relację.
Dodane przez mati23 dnia 21-04-2011 21:41
#4
asus napisał/a:
Dzięki , jutro złożę i jak wszystko będzie grać to zdam relację.
Służę pomocą :D
Dodane przez asus dnia 22-04-2011 21:32
#5
No dobra , to działa ale jest następny problem i pytanie .
Przy jeździe od 15 do około 60(bo tylko tyle wyciągam na sr'kowych przełożeniach )
Piszczy i trzeszczy coś , jestem już natawiony na wymianę łożysk i mam pytanie jaki one mają rozmiar? 6203 czy inny? Jeśli tak to proszę o jakieś linki chociażby z allegro.
Dodane przez lilo538 dnia 22-04-2011 23:09
#6
W przekładni te duże mają 62/22 i 62/22 2RS 2RS oznacza ze są osłonięte guma czy tam czymś
http://www.stozek...18,16.html kup te pod numerem 469 i 470 .Ja mam je u siebie w przekładni i bardzo ładnie chodzą a miałem właśnie tak jak ty że coś mi zaczynało brzęczeć w czasie jazdy. Tych małych chyba nie bedziesz musiał wymieniać przynajmniej ja nie musiałem .
Dodane przez asus dnia 23-04-2011 09:39
#7
Nie no po 15-20 zł to nie opłaca się. Chodzi mi tylko o rozmiar żebym mógł iść do sklepu i kupić po 5-10zł. Albo wyciągne jedno i pójde ze starym łożychem.
Dodane przez asus dnia 28-04-2011 16:16
#8
Niestety musze kontynuować.
Jeśli dobije pokrywke w miare swobodnie wszystko śmiga. Jak dokręce to wszystko się blokuje. Możliwe że łożysko nie jest dobrze dobite? A jeśli to nie łożysko to co ? Miał ktoś podobny problem... ?
Dodane przez Aroni dnia 28-04-2011 16:40
#9
Przebijałeś Twój wałek napędowy (od koła) z tym od przełożeń z SR'ki?
Dodane przez asus dnia 28-04-2011 17:00
#10
Wałek mam od katany , a zębatke od sr. Tam samo tą środkową zębatke w całości od sr.
Dodane przez Aroni dnia 28-04-2011 17:31
#11
Czyli wałek przebijany...robiłeś to sam, czy zanosiłeś na prasę? Sprawdź, czy tryb nie jest za mocno wbity na wałek napędowy. Powinien być wbity tylko na tyle, żeby można było włożyć zabezpieczenie. Nie dalej, bo będzie blokował przekładnię.
Dodane przez asus dnia 28-04-2011 18:38
#12
Kumpel mi to przebijał , nie na prasie. Czyli jak mam troche luźny seger tzn że może się obracać to do [cenzura] jest zbite?
Dodane przez Wojtek007 dnia 28-04-2011 21:57
#13
no właśnie i to jest c[cenzura]nia . bo tam gdzie to się przebija to to nie jest w łożysku ,i to ma opór , gdy ja robiłem przełożenia tzn przebijałem wałek to to zjebałem i nie dojść że koło się ciężko kręci to koła gania jak ..
sorry że tak o sobie:D
Edytowane przez Wojtek007 dnia 28-04-2011 22:04
Dodane przez Aroni dnia 28-04-2011 22:45
#14
No nie pamiętam dokładnie jak to tam było, wiem że różnice paru mm to już dużo. Najlepiej tą zębatkę ustawić zaraz przy rowku z zawleczki to będzie ok. Ja jak przebijałem ręcznie, to też na początek wbiłem ją za mocno (z 2 mm od rowka) i cała przekładnia się blokowała po złożeniu, bo tryb tak mocno zaczynał napierać na dekiel przełożeń.
Dodane przez asus dnia 29-04-2011 14:03
#15
No panowie podbiłem kawałek te zębatke do segera i niestety nie pomogło. Macie jakieś inne sugestie? Myśle już nad zawiezeniem do mechanika go.
A i jeszcze jedno. Czy może to być wina tego że łożysko wychodzi sobie z bieżni luzem na wałek jak zbije to ? Później jak ściągam pokrywke to łożysko siedzi na wałku.
Edytowane przez asus dnia 29-04-2011 14:07
Dodane przez Aroni dnia 29-04-2011 19:37
#16
No jest taka możliwość. Tam wszystkie łożyska powinny siedzieć na sztywno w bloku silnika. Albo je tam wbij porządnie (tzn. nagrzewasz kartery, łożysko chłodzisz i wkładasz na miejsce...nic na siłę) albo je wymień jeśli nie będzie się trzymało.
Dodane przez asus dnia 29-04-2011 20:17
#17
No to tak, tamto blokowaniezrobiłem. Ale coś i tak tam piszczy. .
http://www.youtub...lfGyeGjd2Q
Co to może być? Jeśli będe jeździł na tym to długo to wytrzyma czy poprostu to się wytrze?
Edytowane przez asus dnia 30-04-2011 13:53
Dodane przez asus dnia 01-05-2011 21:50
#18
Pomoże ktoś z w/w postem?
Mam jeszcze problem z linką hamulca tylnego ( bęben) , Gdy kilka dni nie miałem jej przykręconej przedwczoraj przykręciłem ją i skręciła się do końca a i tak nie hamuje i jest luźna. gdzie szukać tego "luzu" , przy kierze?
Dodane przez pimpek11 dnia 01-05-2011 21:54
#19
nom albo przy szczękach
Dodane przez asus dnia 02-05-2011 08:14
#20
Szczęki są dobre bo przed rozbieraniem wszystko elegancko hamowało. Linka się gdziześ najpewniej poluzowała.
Dodane przez mati23 dnia 02-05-2011 09:17
#21
asus napisał/a:
Szczęki są dobre bo przed rozbieraniem wszystko elegancko hamowało. Linka się gdziześ najpewniej poluzowała.
Skoro tak sądzisz to czemu tego nie sprawdzisz ? Przecież nikt nie zgadnie w którym miejscu mogła się poluzować :D
Dodane przez asus dnia 02-05-2011 10:41
#22
No coś tam sprawdzałem ale i tak nic nie pomogło , zaraz skoczę się jeszcze pobawić. A co do tych przełożeń możliwe ze za mało oleju wlałem i tak trze ? Później doleje i zdam oczywiście relację :D
Dodane przez mati23 dnia 02-05-2011 11:03
#23
asus napisał/a:
A co do tych przełożeń możliwe ze za mało oleju wlałem i tak trze ?
Raczej nie, ale wszystko możliwe w katanie :D
Dodane przez asus dnia 02-05-2011 13:59
#24
No olej dolałem i nic nie pomogło. Co do tej linki to nie jest luźna no ale hamulec nie działa. Jak znajdę chęci to odkręce koło i zerkne na szczęki ale były dobre , być może źle je włożyłem.
Dodane przez isuzu1992 dnia 05-05-2011 22:27
#25
Siema, sory ze sie przylaczam do tematu ale co jesli sie tych podkladek wogole nie zalozy? Stanie sie cos?