Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: spadek mocy po starcie, przerywanie i inne cuda
Dodane przez Goliat dnia 20-11-2007 22:50
#1
Sprawa wygląda tak:
Kupiłem używaną katane rocznik 99. Odpala bez problemu... ruszam...przyśpieszenie niesamowite, wszystko cacy i nagle dochodzi do pewnego momentu i przestaje już tak ciągnąć i lekko zwalnia(to normalne?)
Jest jeszcze jedna sprawa... jak tak sobie, jadę nagle zaczyna tracić moc. Zatrzymuje się, gazuje go na hamulcu... wszystko ok a gdy ruszam to gaśnie. (raz przez to 5km pchałem niewdzięcznika podczas mleczastej mgły i deszczu... w sobotę bodajże) no ale zaobserwowałem się że stało się tak gdy przejechałem przez parę większych nierówność. Baa znalazłem nawet sposób na tą przypadłość... trzeba skuterzyną pokiwać energicznie na boki, parę razy skoczyć zadem na siedzenie i załapuje o.O ... i teraz sedno... wtf?! co jest grane... jakieś diagnozy ? Czyściłem filtr powietrza, gaźnik, sprawdzałem świece. Będę niesamowicie wdzięczny za jakiekolwiek rady/informacje ;)
aa zapomniał bym dodać, że czasami jak jade to:
-z tłumika coś strzeli
-czasem lekko poprzerywa
-bez względu na ukształtowanie terenu dostaje kopa i przyśpiesza... raz taki stan utrzymał się z 2-3 minuty... niestety nie wiem w jakim stopniu przyśpieszyłem bo ślimak walnięty i licznik nie działa ;]
Dodane przez Fazi dnia 21-11-2007 00:40
#2
ja mam w roxie tak ze jak dam full gaz na dosc zimnym silniku to przygasa a jak puszcze manetkę to chodzi i ani myśli zgasnąć. Ale nie mam zielonego pojęcia co może z nią być... Jak już nie pierwszy raz pisze , co starzy użytkownicy zapewne pamiętają , TO JEST KATANA < TU WSZYSTKO SIE MOŻE ZDAŻYĆ > Strzały z tłumika to miały te na wtrysku , poprzerywa - paliwo albo skład mieszanki chwilowo nie taki . Czasem taka praca silnika jest spowodowana złapanie nagaru na świecy lub tłoku , nie ma mocy , przerywa , nie wchodzi na obroty itp... Opisz swoją katanę , tuning , stan... Zapodaj fote przez admina... B) Pamiętaj , im więcej nam powiesz , tym więcej możesz zyskać.
Edytowane przez Fazi dnia 21-11-2007 00:43
Dodane przez BoniuBOSS dnia 21-11-2007 11:06
#3
@Fazi jak tak Ci się dzieje na zimnym silniku do podreguluj gaźnik a co do Ciebie @Goliat moim zdaniem masz źle wyregulowany gaźnik.
Dodane przez katana2001 dnia 21-11-2007 12:25
#4
moim zdaniem goliant to jest ssanie.Odłącz je na przeodach ale nie wyjmuj z gaźnika i zobacz czy jest noramalnie jeśli tak to wina ssania
Dodane przez BoniuBOSS dnia 21-11-2007 12:51
#5
@Katana2001 jak odłączy ssanie w będzie miał kłopot z odpaleniem. Wyreguluj gaźnik i będzie po sprawie. Jaki masz kolor świecy?
Dodane przez pawel_053 dnia 21-11-2007 14:50
#6
MIALEM TAK SAMO CZESCILEM FILTR POWIETRZA I NAPCHALO SIE TAM TROSZKE PAPROCHOW NIE ODPALALEM KATANY BO MIALEM WYJAZD DO NIEMIEC I SIOSTRA CHCIALA POJECHAC DO KOLEZANEK I W POLOWIE DROGI LIPA GASNIE NIE CHCE PALIC I TAK DALEJ WIEC MOJ BRAT ROZKRECIL GAZNIK WYCZYSCIL I WSZYSTKO OK PALI Z PIERWSZEGO KOPA A CO DO STRZELANIA W TLUMIK TEZ JEJ TO DOLEGALO WIEC ZMIENILEM SWIECE PS TA SWIECA TEZ PRZESZKADZALA W PALENIU I WSZYSTKO GRA TYLKO JAK JEST ZIMNA TO MI STRASZNIE CIEZKO PALI WINA SSANIA BO MAM PEKNIETE
Edytowane przez pawel_053 dnia 21-11-2007 19:55
Dodane przez BoniuBOSS dnia 21-11-2007 15:16
#7
@Pawel_053 - czytaj regulamin. Nie piszemy drukowanymi literami. Następnym razem skleć trochę jaśniej swoją wypowiedź bo ja z niej nic nie zrozumiałem.
Dodane przez pawel_053 dnia 21-11-2007 15:18
#8
masz napisalem malymi ulzylo???? a polskich znakow nie mam !!!!!!!!!!!
Dodane przez BoniuBOSS dnia 21-11-2007 15:30
#9
Jakoś nie widzę żeby było napisane małymi! Każdego się tyczy regulamin i nie kozacz bo jesteś za młody rangą.
Dodane przez pawel_053 dnia 21-11-2007 15:53
#10
odwal sie i napisalem malymi ten napis jak nie widzisz to se kup okulary
Dodane przez BoniuBOSS dnia 21-11-2007 16:37
#11
Widzę że jesteś tak tępy że nawet nie rozumiesz o co mi chodzi! Nie chodziło mi o to żebyś napisał jeszcze jeden nie potrzebny post w którym piszesz małymi literami tylko żebyś zmienił w swoim poprzednim poście duże litery na małe.
Czy tak trudno jest się stosować do regulaminu? A może po prostu myślisz że jesteś wyjątkiem i Cię to nie obowiązuje? Jeśli tak to WYPIERDALAJ stąd!
Edytowane przez BoniuBOSS dnia 21-11-2007 16:42
Dodane przez Daniez dnia 21-11-2007 17:09
#12
Do @pawel_053 jakbyś nie wiedział to jest taki bajer jak ,,EDIT". @BoniuBOSS wypij se melisę na uspokojenie raz każdemu się morze zdarzyćB)B)
Dodane przez BoniuBOSS dnia 21-11-2007 18:46
#13
@Daniez owszem każdemu się może zdarzyć i ja to rozumiem ale dlaczego on tego po prostu nie zmienił tak jak mu napisałem tylko zaczął nie potrzebą kłótnie i nabijanie postów?
Regulaminu powinni przestrzegać wszyscy, bez wyjątków.
Dodane przez pawel_053 dnia 21-11-2007 19:17
#14
@BONIUBOSS sam lamiesz regulamin sam pisales i nie przestrzegasz regulaminu §10 Nie używaj wulgaryzmów w swoich wypowiedziach
Dodane przez BoniuBOSS dnia 21-11-2007 19:48
#15
@Pawel_053 normalnie nie używam wulgaryzmów w swoich wypowiedziach co zresztą widać. Tutaj mnie po prostu mocno zdenerwowałeś i dlatego do użyłem. Gdybyś normalnie poprawił swój post po tym jak Ci zwróciłem uwagę nie było by tego wszystkiego ale Ty oczywiście musiałeś pokazać jaki to jesteś kozak i że Ciebie ten regulamin nie obowiązuje. ŻAŁOSNE!
Dodane przez pawel_053 dnia 21-11-2007 19:51
#16
DOBRA DAJ SPOKOJ MIELISMY GOSCIOWI POMOC A NIE SOBIE DOGRYZAC SORKI ;)
Dodane przez BoniuBOSS dnia 21-11-2007 19:53
#17
Ok spoko ale tak jak mówiłem przestrzegaj regulaminu! Nie pisz drukowanymi.
Dodane przez Daniez dnia 21-11-2007 19:53
#18
No i dobra obaj złamaliście po jednym punkcie regulaminu i jest po równo B)
Dodane przez BoniuBOSS dnia 21-11-2007 20:37
#19
Tutaj nie chodzi o to żeby było po równo tylko o przestrzeganie tego regulaminu. @Daniez wyobraź sobie co by to było gdyby wszyscy pisali drukowanymi, z przekleństwami i w dodatku z błędami. Był by jeden wielki sajgon. Po coś w końcu jest ten regulamin a konkretnie po to żeby się do niego stosować.
Dodane przez Goliat dnia 22-11-2007 16:04
#20
ej psyyt spokój już bo oftop niesamowity się zrobił :P
Świeca jest dobra... lekko brązowawa, z leciutkim nalotem, daje białą, wyraźną iskrę... czasem lekko pomarańczową. Szczelinę ustawiłem szczelinomierzem bodajże na 0,6 mm. Najbardziej dziwi mnie to że dzieje się tak pod wpływem jakichś wstrząsów o.O... ok a co z nagłymi zastrzykami mocy ?
Dodane przez Goliat dnia 06-02-2008 16:08
#21
odgrzebałem stary temat i znów proszę o pomoc bo od tamtej pory w zasadzie nic się nie zmieniło.
jak wyregulować gaźnik?
jaka świeca będzie najodpowiedniejsza?
Edytowane przez Goliat dnia 06-02-2008 16:09
Dodane przez wander dnia 06-02-2008 16:26
#22
O regulacji gaźnika temat już był. Świeca to NGK BPR6HS. Taka jest w instrukcji zalecana.
Dodane przez Goliat dnia 06-02-2008 16:45
#23
no właśnie nie moga za wiele znaleźć o tym gaźniku. Są dwie śrubki: jedna od powietrza druga od niskich obrotów... dobra będe grzebał i próbował.
Gdy np zjeżdżam z górki to skuter no w jakiś tam sposób przyśpiesza i zaczyna strasznie strzelać, tak jaby się dławił. Kiedyś z tej samej górki np zjeżdżałem szybciej. Co tu mozę być przyczyną, regulacja coś pomoże ?
Dodane przez stiv440 dnia 06-02-2008 18:13
#24
Goliat zmień świece!!piszesz że raz jest iskra biała a raz pomarańczowa,świeca powinna dawać niebieską iskrę ! więc radze ją wymienić:)