Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Pytanie ...

Dodane przez Skuter95 dnia 06-04-2011 20:16
#1

Siema. dzisiaj odblokowałem przełożenia w katanie. mam 12obrotow dzwona na 1 obrót kola a moja katana jedzie ok 55-60km/h. i tu moje pytanie czy może to być spowodowane zaciezkimi rolkami?? bo mam cylek na dotarciu i założyłem rolki 6.5g. mam jeszcze 5.3. Czy na 5.3g będę jechał szybciej??

Dodane przez mati23 dnia 06-04-2011 20:22
#2

Logiczne czym cięższe rolki to v-max powinien być większy ale wszystko zależy od ogólnego setupu.

Edytowane przez mati23 dnia 06-04-2011 20:23

Dodane przez Pro_Stunt dnia 06-04-2011 20:23
#3

lżejsze rolki to przyspieszenie wzrasta a cięzesze to prędkość maxymalna.
jesli to są przelożenia top racing to na wiele bym nie liczyl jeśli masz slabe setup:)

Edytowane przez Pro_Stunt dnia 06-04-2011 20:26

Dodane przez Skuter95 dnia 06-04-2011 20:56
#4

zmienilem przelozenia od aprili sr. jade ok60km/h i nawet najwyzszych obrotow katana nielapie nieweim o co chodzi. jezeli byla by to wina przelozen mialbym wysokie obroty. a wyblada na to ze katana mogla by pojechac szybciej ale niemoze. mozliwe ze to dysza ??

Dodane przez kefir95_95 dnia 06-04-2011 21:01
#5

moze i dysza, bo nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa i nie siąga pełnych obrotów...

Dodane przez Skuter95 dnia 06-04-2011 21:05
#6

jaki rozmar powinna miec dysza zeby odblokowac gaznik?? 70?? dodam ze mam praktyczne seryjny slinik

Edytowane przez Skuter95 dnia 06-04-2011 21:06

Dodane przez romek dnia 06-04-2011 21:11
#7

no stary masz seria silnik to z niego mega szybkosci nie wyciagniesz..
rozwierc kruciec na poczatek bo nic nie da jak dysze wymienisz skoro krucciec to przyblokuje..

Dodane przez kefir95_95 dnia 06-04-2011 21:12
#8

czyli nie masz wszystkich blokad pościąganych?
*dysza zalecana LC 072, AC 062
*okno wylotowe w cylindrze do połowy zaślepione
*pierścień na tulei wariatora i tylna blacha przykręcona na trzy śruby
*wydech(to chyba nie trzeba tłumaczyć)
*kruciec(przy serii gaźniku nie zmienia nic)
*przełożenia, ale mówisz że już wymieniłeś...

sprawdź to.. jak to wszystko masz zrobione to napisz, bo jak nie to się nie dziw że nie złapie pełnych obrotów:)

Dodane przez romek dnia 06-04-2011 21:25
#9

kefir widze ze lubisz nabijac posty :D
ale kruciec należy rozwiercic podczas wymiany dyszy ...
logiczne to jest :D
a z reszta nic te rozwiercenie nie kosztuje :>

Dodane przez Skuter95 dnia 06-04-2011 21:27
#10

a wiec tak.
tuleja sciagnieta i blacha tez
kruciec mam 19mm suzuki oryginalny
zaslepionego cylka niemam bo kupilem nowy
wydech mam odblokowany bo kolanko zmienialem
przelozenia wymienilem dzisiaj
nieweim jak zabrac sie za gaznik. ciezko wymienic dysze?? Mozna cos uszkodzic??

Dodane przez kefir95_95 dnia 06-04-2011 21:39
#11

nie:D
po prostu bierzesz śrubokręt płaski wykręcasz starą dyszę i wkręcasz nową...
żadna filozofia:)

Dodane przez romek dnia 06-04-2011 21:40
#12

nic raczej nie uszkodzisz :D tylko plywak dobrze złoż (zeby sie nie zawieszał)
dobrec all dobrze zeby nie przeciakało i juz :D nic skomplikowanego tam nie ma
jak krucciec masz 19 . penwie tak myslisz bo jest tak na nim napisane??
tez tak myslalem ale rozkrecilem i patrze zablokowany ...

Dodane przez Skuter95 dnia 06-04-2011 21:42
#13

mozecie mi podac jeszce dlugosc dyszy i rodzaj gwintu(najlepiej link)??

Edytowane przez Kamilksc dnia 06-04-2011 22:13

Dodane przez Skuter95 dnia 09-04-2011 20:01
#14

Siema. okazało się ze mam blokowana dysze. mogę rozwiercić ta dysze czy lepiej kupic nowa. ewentualnie jakim wiertlem mam ja rozwiercić?

Edytowane przez Skuter95 dnia 09-04-2011 20:01

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 09-04-2011 21:10
#15

nic nie rozwiercaj, kup nową. na mielochu coś koło 11 ziko. albo możesz w sklepie motoryzacyjnym kupić. nie rozwiercaj bo na pewno za duzo ją rozwiercisz.