Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: 70ccm za 150 zł !!??
Dodane przez luukiwitek dnia 02-04-2011 18:41
#1
Witam
potrzebuje w końcu kupić cylinder moją uwagę tym razem przykuły bardzo tanie zestawy 70 ccm cyl , tłok pierscionki głowica , uszczelki sworznie zabezpieczenia itp za 150 zł i ta cene mnie własnie nie pokoi bo jak na LC to coś za tanio...
ale zobaczcie sami i to nie u jednego sprzedającego tak jest ...
czy warto go kupic czy jednak dołożyć co tec HQ 50 ??
http://allegro.pl...69951.html
http://allegro.pl...77059.html
http://allegro.pl...20023.html
http://allegro.pl...83341.html
http://allegro.pl...00670.html
co o tym sądzicie bo cena kusi i samo to ze 700 i że plus głowica ...
czy pojeżdżę na takim cylku troche czy to jest rozwiercona 50 ? której nie zdąże dotrzeć ?
Edytowane przez luukiwitek dnia 02-04-2011 18:56
Dodane przez bastek434 dnia 02-04-2011 19:19
#2
Przeglądałem te oferty, które podałeś, ale nie znalazłem nazwy firmy która wypuściła te cylindry. Może to być taki sam cylek jak chińskie NO-NAME lub TUNE-EX osobiście dołożył bym i kupił coś markowego np. TEC który podałeś, ale to moje zdanie. Choć fakt cena kusi ;)
Dodane przez luukiwitek dnia 02-04-2011 20:08
#3
tak to jest no name
ale cena 150 zł
do tego 70cc
głowica
tec hq jest za 300 i to 50 cc i bez głowicy
ale głównie chodzimi o to czy na czymś takim pojeżdzę czy ledwo dotrę i zatrę ...
drugie pytanie czy to jest rozwiercana 50 cc?
i trzecie przypóśćmy ze bym tą 70 kupił to wał powinien wytrzymać ale czy powinienem wymienić uszczelniacze , zimeringi itp ?
i czwarte pytani o ile mniej więcej spalanie wzrasta na 70 ccm ?
Dodane przez kefir95_95 dnia 02-04-2011 20:10
#4
nie kupuj tec'a!
badziewie...
co z tego, że mocniejsze odrobinę od serii, jak się grzeje...
mam na dotarciu, mam coś ok. 400km i przejeżdżając 7km na pół gazu(40km/h) traci moc i musisz stanąć na pół godziny...
Dodane przez luukiwitek dnia 02-04-2011 20:20
#5
to co proponujesz do 300 zł dla LC ?
Dodane przez kefir95_95 dnia 02-04-2011 20:37
#6
do 300zł dla LC, to wolę poczekać, dozbierać 200zł i kupić airsala 50cc, albo 70cc na mielochu i masz do tego nówkę głowicę :)
Dodane przez bastek434 dnia 02-04-2011 20:41
#7
Kefir jak Ci się LC grzeje to masz coś zj*bane z chłodnicą.A wracając do tematu: lepiej dołożyć kilka złotych i kupić coś markowego! Na tym NO-NAME za długo pewnie nie pojeździsz może jeden sezon....
Rozwiercane nie sądze, bo wtedy sprzedawali by chyba bez głowicy, bo by oryginalna podeszła pozatym pojemności skokowej się c hyba nie da zmienić poprzez rozwiercenie 50 zawsze będzie 50 może być co najwyżej po portingu. Wał wytrzym uszczelniacze... hmmmm jeżeli byłaby to klasa sport to można je wymienić dla świętego spokoju, ale do takiego cylka chyba nie ma sensu. Niech się wypowiedzą doświadczone osoby! Ja przy swoim POWER FORCE wymieniam łożyska i uszczelniacze.
Dodane przez kefir95_95 dnia 02-04-2011 21:01
#8
odpowietrzone mam wszystko przy układzie chłodzącym:)
to już idzie cylkiem i nic na to nie poradzisz...
Dodane przez bastek434 dnia 02-04-2011 21:10
#9
Mimo wszystko ja bym jeszcze raz sprawdził układ chłodzenia, bo przegrzewający się cylek przy LC to rzadkość. Rozumiem jak by Ci się grzał tak po 40km, ale już po 7km i to przy prędkości 40km/h to samo w sobie jest podejrzane! Ja mam AC i w dniu w którym poszedł pierścień (chyba) przejechałem 40 i suka grzała równo razem z runnerem z prędkością 55-60km/h!! A co do tematu to tak jak pisałem niech się jeszcze wypowiedzą inni bardziej doświadczeni.
Dodane przez Aroni dnia 02-04-2011 21:47
#10
Dużo mocy z tego nie będzie, więc uszczelniacze i łożyska wytrzymają. Ja myślę, że w sumie można się pokusić i kupić to coś...jak będziesz miał szczęście to i 10k na tym zrobisz, jak nie to przynajmniej nie będzie dużej straty... Tylko przy tym cylku radziłbym uważać na początku, bo jednak żeliwo wypadało by troche dotrzeć (z 300km) żeby się później nie przegrzewał. Spalanie będzie zależeć od regulacji: może palić jak seryjna 50cc, a może palić jak Evo.
Edytowane przez Aroni dnia 02-04-2011 23:29
Dodane przez k4t4n4 dnia 02-04-2011 21:54
#11
ja na twoim miejscu bym dołozył ok 50 zł za 200 zł wydaje mi sie ze znajdziesz jakąs używke nie dawno widziałem airsal 70 za 200 zł ;p a jezeli chcesz nówke to na 100% nie bierz tego chinola ;p juz prędzej te tec hq ale to jest tylko troche mocniejsze od serji wiec sie nie bardzo opłaca ;p
Dodane przez Chemperr_Katana dnia 02-04-2011 23:16
#12
Rozwiercane nie sądze, bo wtedy sprzedawali by chyba bez głowicy, bo by oryginalna podeszła pozatym pojemności skokowej się c hyba nie da zmienić poprzez rozwiercenie 50 zawsze będzie 50 może być co najwyżej po portingu.
Ciemny jesteś gościu jeszcze. Im większy tłok tym automatycznie wieksza pojemność. Orginalna głowica nie podejdzie do 70 no chyba ze tłok bedzie przystosowany pod seryjną głowicę. Co to cylindra to zwykła rozwiercona 50. To jest jednorazówka. Nawet szlifa tamu szmelcowni nie zrobisz.
Dodane przez bastek434 dnia 02-04-2011 23:31
#13
Chemperr_Katana napisał/a:
Rozwiercane nie sądze, bo wtedy sprzedawali by chyba bez głowicy, bo by oryginalna podeszła pozatym pojemności skokowej się c hyba nie da zmienić poprzez rozwiercenie 50 zawsze będzie 50 może być co najwyżej po portingu.
Ciemny jesteś gościu jeszcze. Im większy tłok tym automatycznie wieksza pojemność.
No tak, ale nie zrobisz z 50 siedemdziesiątki bo jest to nie możliwe! tak jak pisałem 50 zawsze będzie 50! Co z tego że będziesz wstawiał większy tłok ba! On Ci nawet tam nie wejdzie! Pojemność skokowa jak pewnie wiesz to przestrzeń między DMP a GMP tłoka i nic tego nie zmieni!
Dodane przez Aroni dnia 02-04-2011 23:56
#14
Champerr_Katana ma rację...ten cyl jest chyba rozwiercony. Sam z początku nie pomyślałem nad tym nawet, ale teraz to zauważyłem. Wystarczy spojrzeć na ściany wewnętrzne cylindra, jakie są cienkie. A żeby zrobić z 50cc zrobić 70cc (dokładnie 65ccm) wystarczy powiększyć średnicę cylindra o 6mm, czyli 3mm z każdej ściany. Skoku tłoka oczywiście nie da się zmienić, ale to nie jest tu potrzebne.
Edytowane przez Aroni dnia 02-04-2011 23:57
Dodane przez Chemperr_Katana dnia 03-04-2011 10:03
#15
No tak, ale nie zrobisz z 50 siedemdziesiątki bo jest to nie możliwe! tak jak pisałem 50 zawsze będzie 50! Co z tego że będziesz wstawiał większy tłok ba!
Posłuchaj siebie co Ty mówisz w ogóle. To nawet nie jest logiczne. zeby zwiekszyc pojemność trzeba większy tłok. a większy tłok nie wejdzie do małego cylindra. Wiec trzeba go rozwiercić. tak jak jest w tym chińskim cylindrze. Mądry człowiek nie zrobiłby takiego cylindra. Tylko żółtki tak potrafią :D Bastek nie rób syfu i nie kłóć sie ze mną bo nie masz racji.
Dodane przez luukiwitek dnia 03-04-2011 10:58
#16
jak widzę zdania są podzielone ;d
ALE MÓWIĘ ZE WIĘCEJ JAK 300 ZŁ nawet nie chcę dać za cylinder... bo za rok i tak prawko a katana albo na sprzedasz albo dla rodziny pójdzie więc co oni z nią zrobią to mi wisi...
tak więc wracając to było by najlepsze do 300 zł ?
nie chodzi mi tu o moc bo seria i tak na koło szła ładnie.. ale o to czy te dwa sezony pojeżdżę ??
w sezonie nie robię więcej jak 3 tysiące ale możliwe że w tym sezonie zrobię więcej
co wybrać ?
Dodane przez bastek434 dnia 03-04-2011 11:28
#17
Chemperr_Katana napisał/a:
Mądry człowiek nie zrobiłby takiego cylindra. Tylko żółtki tak potrafią :D
No też o to mi chodzi! Jeżeli zrobisz tak jak Aroni pisał i rozwiercisz cyl o te 6mm to już [cenzura] nie cylinder! Lepiej kupić fabryczną 70 niż kombinować z wierceniem! Dlatego wg. mnie 50 zawsze powinna zostać 50! I to jest moje zdanie. Kłócić się z tobą nie chce, bo forum jest od pomagania!
Wracając do tematu: jak nie więcej niż 300 zł to lepiej poszukaj używki markowej niż masz kupować takie badziewie!
Dodane przez cacek14 dnia 03-04-2011 11:55
#18
Ze szlifów tak czy siak tez sie nie zrobi 70. A jak mamy rozwiercać cylki to tylko i wyłącznie na ostatni raz czyli na dobitkę i nowy cyl kupić.
Wtedy masz strach by to docierać wolno jeździć by ci nie stanął tak żywo jak go wsadziłeś
I mniej mięsa tym gorsza żywotność. Ludzie zrobi tak jak powinien byc i nic nie powinno sie przerabiać.
Wtedy wiadomo wchodzi na niekorzyść.
Ale z rozwierceniem samego wylotu dla wydechu to można :D Zmierzyć średnice dla wydechu i wiercić w cylku benzyną go opłukać by nic nie zostało i jeździć można.
Do 300zł. Kup se airsala. Albo cos tańszego to topa i tyle.....
Albo tandetę nawet są do 100zł :D Sezon pośmigasz potem znowu se kupisz i tyle :D
Kumpel ma 50cc w suni i jeździ i jeździ i cały cyl komplet niecałe 80zł. Kupione w Serwisie suzuki wilmat. :P Aż sie sam zdziwiłem xD
Dodane przez luukiwitek dnia 03-04-2011 13:06
#19
mowa tu o LC a airstala nie kupie do 300 zł a używki nie chce bo już raz kupiłem ... tak więc dalej nie wiem co kupić ;/
Dodane przez Skuter95 dnia 03-04-2011 14:35
#20
Ja kupilem 50ccm za 140zl caly komplet do katany lc z tej samej firmy co ten
http://allegro.pl...69951.htmli jak narazie nie narzekam. Nie kupił bym tej 70 bo 1) nawet niema z czego szlifu zrobic., 2) niewiele koni z tego zyskasz.
Edytowane przez Aroni dnia 03-04-2011 14:56
Dodane przez luukiwitek dnia 03-04-2011 17:48
#21
jak one są bez firmy i są gorsze od seriii te 50 cc za 140 zł
wiec odpada chyba jednak wezme tego Teca HQ
Dodane przez luukiwitek dnia 05-04-2011 19:28
#22
teraz doszły nowe opcje
- szlif obecnego cylindra ok 140 zł ( ze wszystkim tlok itp )
- chinski 50 cc -130 zł
-chinski 70 cc (+ głowica)- 150 zł
-tec hq 300 zł
co wybrać
chciałbym aby podziałał półtora sezonu moc może być taka jak seryjna LC była wystarczająca
czy taka chinska 70 będzie lepsza od serii 50 cc ?(chodzi mi o moc )
nie ukrywam że tuningu nie bede robił tylko żeby pojeździć po mieście czy gdzieś dojechać ale nie chciałbym aby jakieś chińskie kingwaye mnie wyprzedzały nie chcę też jak nie trzeba wydać jak najwięcej
co proponujecie ?
Dodane przez kefir95_95 dnia 05-04-2011 20:24
#23
szlif:)
Dodane przez Kamilksc dnia 05-04-2011 21:59
#24
Wydaje mi się, że najlepszym rozwiązaniem będzie Szlif i tłok Meteora , bo Vertexy droższe a podobno porównywalna jakość :D
Dodane przez cacek14 dnia 05-04-2011 22:22
#25
dawaj szlifa jak ja. odpal ją pojeździj z 5km z 40km/h i potem normalnie.
Ja nie docierałem i jeżdżę i chińczyki po tunie biore jak chce :P
Dodane przez luukiwitek dnia 06-04-2011 18:58
#26
ale ja nie mam orginalnego cylka tyłko własnie jakiś chinski i jeżeli szlif to tego chinskiego ;.
Dodane przez luukiwitek dnia 07-04-2011 09:37
#27
wypowie się ktoś jeszcze ?
Dodane przez Skuter95 dnia 07-04-2011 13:51
#28
jeżeli mial bym 300zl bral bym tec hq. przynajmiej na szlif bedziesz mial cylinder dobrej jakosci. ja kupilem chinski za 140. jak narazienienazekam bo przejechalem 100kmXD
Dodane przez luukiwitek dnia 07-04-2011 21:27
#29
ciezki wybór zwłaszcza ze żaden mi mocy nie doda :DD
Dodane przez luukiwitek dnia 08-04-2011 18:04
#30
śmiało wypowie się ktoś jeszcze ?
Dodane przez cacek14 dnia 08-04-2011 19:27
#31
Do 300zł to tylko tandete kupisz... Moim zdaniem temat powinien być dawno zamknięty masz prpozycje. i albo ciułasz i coś lepszego kupujesz albo szlifa albo coś do twojej kwoty co cie zadowala. Poszukaj na mielochu s-x-t racing planet i allegro cylki i to tyle. :)