Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: porting w polini sport 70
Dodane przez k4t4n4 dnia 02-04-2011 08:05
#1
siemano mam pytanie czy jest możliwy porting w cylku polini sport 70 czy tam juz sa rozwiercone kanały na maxa? i jescze jedno czy do tego cylka gaznik 17,5 bedzie dobry? bo mam 17,5 a qmpel mi mówi ze to za mały :/
Edytowane przez k4t4n4 dnia 02-04-2011 08:09
Dodane przez Aroni dnia 02-04-2011 08:54
#2
Gaźnik może być 19 ale 17.5 w zupełności wystarczy...to zależy od Ciebie ile chcesz na bene wydawać:) Stary, praktycznie nie ma cylków, których nie da się poddać portingowi. Nawet te z poziomu Evo można jeszcze ładnie ulepszyć. Więc takiego Polini Sporta można mocno zmodyfikować. Bez problemu zrobisz z niego Racinga:D
Dodane przez k4t4n4 dnia 02-04-2011 11:53
#3
aha a szło by go powiekszyc na tyle zeby był zaliczany pod poziom evo? ;p czy raczej nie? ;p i o ile go rozwiercic jak cos o 1mm? :D czy można wiecej? ;p
Edytowane przez k4t4n4 dnia 02-04-2011 11:54
Dodane przez sssss80 dnia 02-04-2011 12:37
#4
Pewnie że można tylko trzeba mieć wiedzę na ten temat a nie na oko robić. Żeby ze sporta racinga zrobić to wystarczy praktycznie tylko kanał wydechowy rozwiercic ale evo to trzeba ostro okna poprzestawiać pozatym nawet jak ci się uda to myślę że za słabe materiały na evo i zaraz padnie.
Dodane przez k4t4n4 dnia 02-04-2011 13:14
#5
a to nie to te evo pier... ;p ale ten racing by mnie kusił ;D
Dodane przez Aroni dnia 02-04-2011 15:30
#6
Dokładnie, jakbyś zrobił Evo to długo by to nie pociągło. Za słabe materiały. 1mm zależy jak chcesz rozwiercać...jeśli podnosić okna to 1 mm możesz spokojnie podnieść wszystko. Jeśli chodzi o rozwiercanie ogólne i na boki to masz bardzo duże pole manewru. Dla porównania rozstawienie okien w:
Power Force 70cc :
http://img404.ima.../gadz.jpg/
2Fast4Race:
http://www.scoote...t4race.jpg
Widać różnicę, nie? Tak więc cylinder można bardzo mocno przerobić, tylko nie zawsze to może się dla niego dobrze skończyć;]
Edytowane przez Aroni dnia 02-04-2011 15:31
Dodane przez k4t4n4 dnia 02-04-2011 21:50
#7
heh i to jeszcze jaka róznica tzn chciałbym żeby miał zajebistego kopa ale też zeby to troche pojezdziło bo jezeli mam za miesiac wymieniac tłok to ja dziękuje za porting ;D
Dodane przez Aroni dnia 02-04-2011 22:06
#8
Coś za coś;) Zależy też w jakim zakresie obrotów chcesz mieć największą moc. Jeśli na wysokich obrotach to podnosisz okna, jeśli na niskich to je opuszczasz. Dla lepszego przepływu mieszanki i spalin rozwiercasz kanały w szerz, ale nie za dużo (max szer. 1 okna = 0.6d tłoka) i polerujesz. Musisz zwrócić też uwagę na tłumik, bo to od niego będzie zależał moment obrotowy i maksymalna moc w danym zakresie obrotów. Jeśli nie czujesz się na siłach, to lepiej oddaj to komuś, kto się tym zajmuje.
A, Polini Sport to dobry cylek, więc będzie podatny na porting i nie powinno to zbytnio zaważyć na jego niekorzyść;)
Dodane przez k4t4n4 dnia 02-04-2011 22:17
#9
ejj a tak wgl aroni mam pytanie bo z tego co mi wiadomo to ty jestes z połomi ty masz frezarke albo cos? jezeli ta to ile bys wzioł za takie rozwiercenie?:D o i własnie bedzie pasowac ten tłok na szlif do polini sporta? do katany oczywiscie ;p
http://allegro.pl...83156.html????
Edytowane przez k4t4n4 dnia 02-04-2011 22:22
Dodane przez Aroni dnia 02-04-2011 22:30
#10
Jestem z Połomi, ale niestety nie mam frezarki i innego sprzętu, dlatego było by ciężko. Poza tym nie mam jeszcze za dużego doświadczenia w tym, więc póki co nie będę brać odpowiedzialności za czyjeś cylindry:)
Jak masz katane AC to chyba będzie pasować, jak LC to nie.
Dodane przez k4t4n4 dnia 02-04-2011 22:38
#11
hah mam naszczescie ac wiec bedzie pasowac no to zajebiscie ;D wpadniesz kiedys do marklowic na tropikalnom wyspe chciałbym zobaczeyc twoja katane ;D