Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Wydech i przełenia
Dodane przez bastek434 dnia 01-04-2011 15:56
#1
Siema ostatnio moja Katana zmusiła mnie do wymiany cylindra. Wybór padł na POWER FORCE 70CCM. Jak już kiedyś pisałem zamówiłem przełożenia od OPOLSKAKATANA polini i malossi, ale do dnia dzisiejszego się ich nie doczekałem :( więc przy okazji przestrzegam innych użytkowników przed nim!
I mam teraz wątpliwości dot. docierania już piszę o co mi chodzi:
1) Ile najkrócej należy docierać taki cylek?
2) Jaki wydech polecacie do mojego setupu??
3) Jakie przełożenia ( z łatwo dostępnych) dały by mi osiągni porównywalne do Malossi i Polini??
Dodane przez cacek14 dnia 01-04-2011 16:54
#2
Widac zawsze po twoich tematach chcesz najlepsze lecz tanio tak nie ma.
Kup se topa i sr i starczy.
Docieraj jak tam chcesz każdy zaraz bd gadać tyle tyle.. Ja wcale niedocierałem i cały sezon jeżdżę i ten tez bd jeździć i nic sie nie dzieje.
Ale to jednak chińszczyzna także weź z 200kilosów i ją przeganiaj i bd dobrze.
Dolej do paliwa olej i do dozownika. By to chociaż dobre docierania miało.
Wydech... hmmm kup se taki na jaki bd cie stać może być i C16 nic sie nie stanie :)
Dodane przez bastek434 dnia 01-04-2011 17:06
#3
A no tak to bywa chciałem inaczej i wyszło jak wyszło niestety z przyczyn losowych będzie POWER FORCE a nie POLINI FOR RACE :( mam tylko nadzieję, że części te pozwolą mi na rozpędzeni katany do magicznej 100 a te przełożenia top i sr ile tak mniej wiecej dają v-max? Tanio chcę narazie bo muszę to wymienić a to nie leci z mojej kaski :( Dzięki cacek za radę z wydechem :D
Dodane przez mati23 dnia 01-04-2011 17:22
#4
bastek434 napisał/a:
a te przełożenia top i sr ile tak mniej wiecej dają v-max?
Dają tyle że skuter już nie będzie ograniczony jeśli chodzi o prędkość maksymalną, a o ile większy będzie v-max to wszystko zależy od setupu.
Dodane przez bastek434 dnia 01-04-2011 17:25
#5
no przy moim setupie ile dadzą v-max? Tak mniej więcej
Dodane przez mati23 dnia 01-04-2011 17:32
#6
bastek434 napisał/a:
no przy moim setupie ile dadzą v-max? Tak mniej więcej
Wydech seria ?
Dodane przez bastek434 dnia 01-04-2011 17:39
#7
niestety
Dodane przez kefir95_95 dnia 01-04-2011 19:54
#8
bez tunu na cylku serii powinien 80km/h lecieć, ale jak będziesz miał cylek wario wydech i te [cenzura]rele, dobrze to dograsz to będzie ładnie śmigał, ale ile dokładnie to trudno powiedzieć, bo każdy silnik inaczej pracuje i każdy jest w innym stanie i wgl:)
Edytowane przez kefir95_95 dnia 01-04-2011 19:55
Dodane przez Aroni dnia 01-04-2011 20:09
#9
Ja się zgodzę we wszyskim z Cackiem. z tymi przełożeniami 80-85 na serii polecisz. A ile Ci to poleci po wymianie tych części to ciężko powiedzieć...zależy jaki będziesz miał do tego tłumik, jakie cyl będzie obroty kręcił, cała regulacja itd. 100km/h raczej polecisz na tym wszystkim.
Dodane przez bastek434 dnia 01-04-2011 20:26
#10
Dzięki panowie, że dodaliście mi otuchy... :) Co innego miało być i co innego wyszło, a zaczęło się pie*dolić wszystko przez przełożenia od OPOLSKAKATANA cylek też miał być inny a wyszło że będzie POWER FORCE 70 bo suka się zje*ała i jest do szybkiej naprawy..... cały setup macie w opisie i co będzie w niej siedziało kiedy opuści garaż :D Przełożenia prawdopodobnie kupię takie jak Cacek radził czyli top Racing + wtórne sr a wydech? hmmmm...... wiem, że ciężko będzie wam doradzić, ale który byłbym najodpowiedniejszy do zestawu ( w opisie) i pozwolił na przekroczenie magicznej bariery 100?? w sumie jak wymienie przełożenia i wydech to katana będzie po kompletny remącie silnika bo część będą wszsystkie nowe! A i jeszcze coś mówićie że powinienem 100 polecieć licznika wiem że nie zamknę (chyba że cud nastanie) ale ile max. mogę na tych częściach co mam + przełożenia top racing i sr + ja wiem polini super race albo jasiek r polecieć?
Edytowane przez bastek434 dnia 01-04-2011 20:27
Dodane przez mati23 dnia 01-04-2011 20:42
#11
Ile dokładnie money chcesz przeznaczyć na wydech ?
Dodane przez cacek14 dnia 01-04-2011 20:53
#12
Z dobrym wydechem + przełożenia regulacja całkowita napędu czyli rolki docisk gaźnik i spręzynki itd. To 100 na pewno bd miał.
Jeżeli bd ją robił tylko na v-maxa no to bd miał muła i wolną z początku ale potem buta dostaniesz do 100km. :D
Toś to proste i logiczne jest. :P
a ten cylek 70 to o wiele nie lepszy od serii jest :P
Niech każdy se gada co chce ale przy np seri wszystko z tym cylem niech mi pokażą ile bd miał koni z papierem diagnostycznym to uwierze że to jest mocne.
A tak to za dużo od tego cyla nie masz co liczyć ważne byś go nie zgrzał.
Dodane przez mati23 dnia 01-04-2011 21:29
#13
O czym ty chłopie marzysz, 100km/h na seryjnym cylku to możesz mieć ale z przepaści a nie na prostej :D
Dodane przez kefir95_95 dnia 01-04-2011 21:41
#14
dlaczego?...
jak ma zdrowy silnik, cylek w dobrym stanie(nie wymęczony), wario sportowe przełożenia top racing gaźnik sportowy kruciec odblokowany pasek kevlarowy dobry wydech i takie [cenzura]rele to do 100km/h dobije:)
cacek na serii cylku wyciągał 95km/h! :)
Dodane przez cacek14 dnia 01-04-2011 21:48
#15
I postaram sie jeszcze więcej jak zrobie kompletny porting :D
O ile mi się uda :D:D:D
Dodane przez Chemperr_Katana dnia 01-04-2011 22:06
#16
Uwierz mi na słowo cacek ze aerox streetrace 70, cbr 125, maxter 150 (+multivar, sprzęgło malossi i jakis tam tłumik) zostają w tyle do 80. Cylinder w pyte jest. nie będziesz go żałował. Ja go docierałem 800 km. I są efekty. pierwsze 300km nie przekraczałem 30km/h a później to tak do 40 km/h jeździłem.
Dodane przez bastek434 dnia 01-04-2011 22:11
#17
Jaki seryjny cylek ludzie czytajcie, że mowa o POWER FORCE 70ccm a nie seria nie wierze w to, że ten cylek ma taką samą moc jak seria skoro ma większą pojemność! Chemperr_Katana widze, że masz ten cylek i sobie go chwalisz więc pytam będzie 100 czy nie?
Dodane przez Aroni dnia 02-04-2011 09:01
#18
To, że ma większą pojemność może nic nie znaczyć...Znajdzie się cylek 50ccm który będzie mocniejszy od 125cc...Nie tylko pojemność się liczy:) No a 100 polecisz na pewno jak dobrze wszystko porobisz.
Dodane przez bastek434 dnia 02-04-2011 15:07
#19
Dobrze Aroni, ale będzie to cylek z poziomu RACING to wtedy będzie mocniejszy od seryjnych 70 czy 125
Dodane przez cacek14 dnia 02-04-2011 15:59
#20
No nie wiem. Jeżeli taki mocny jest itd. To po co mallosii czy polini kupowac i kase marnować?
To wex to lepiej docieraj bastek bo to nie wiadomo :D xD ;D
Ja tam w 1 dzień normalnie już jeździłem. Każdy gadał docieraj docieraj i co gó*wno. Koledze katana padła a ja jeżdżę i sie śmieje :D
Dodane przez bastek434 dnia 02-04-2011 16:27
#21
Cacek żebyśmy się źle nie zrozumieli ja nie mówię że ten cylek jest mocniejszy czy równy Malossi czy Polini. Nie znam dokładnej mocy tego cylka ale skoro Polini i Malossi osiągają ok 8KM a seria 4KM to myślę że ten pozwoli na jakieś 6.A z tym docieraniem to zobacze jeszcze jak to mówią "jak cylek dotrzesz tak będzie chodził". Przełożenia prawdopodobnie dobiarę te co mi radziłeś chyba że trafię gdzieś Polini a z wydechem nadal nic nie wiem.... :( chciałbym taki który pozwoli mi na wyciśnięcie max. z tego cylindra.
Myślałem nad Yasuni R, Polini For Race, ostatnio nawet nad Laser X-Pro lub Gianelli Tecno Evolution. Jasiek i Polini są do cylków poziomu Racing i trochę kosztują. Więc już sam nie wiem. Doradźcie mi coś jeszcze z tymi wydechami, bo przełożenia już sobie mniej więcej obczaje!
Dodane przez cacek14 dnia 02-04-2011 16:34
#22
Lasera trudno sie reguluje weź se jasia i bd git Jak nie R to nawet Z :D :P
Albo poliniacza. Zx Też sie nada... itd... :P
Dodane przez bastek434 dnia 02-04-2011 19:28
#23
A co z tym Gianelli Tecno Evolution? Podobno porównywany do Yasuni R.
Dodane przez cacek14 dnia 02-04-2011 21:45
#24
To daj mi papier diagnostyczny że "porównywalny" a nie o iles tam mocy słabszy to uwierze :D
A i dysze masz za małą w gaźniku pisze 60 ^ ^ :D
Ja mam już 80 :D xD
Edytowane przez cacek14 dnia 02-04-2011 21:46
Dodane przez bastek434 dnia 02-04-2011 22:00
#25
To co mówisz, że to Gianelli Tecno Evolution to g*wno? Dysze mam taką, bo mi się na oryginalnym króćcu zalewał! Teraz chyba
mogę już dać tą 95 nie?
przy okazji żeby nowego tematu nie robić: jaka centralka pasowała by najlepiej do mojego setupu żeby katanka miała jak najlepszy
v-max? (setup w podpisie / silnik AC) mam jeszcze do dyspozycji polini +15% i miękkie sprężynki sprzęgła
No i nadal nie wiem co z tym wydechem....
Edytowane przez bastek434 dnia 03-04-2011 20:25
Dodane przez cacek14 dnia 03-04-2011 20:39
#26
Z wydechem nie wiem.
Wsadź ten docisk.
Dysza 85 starczy.
Nawet i 80. Musisz kupić rolki testowe dociski dysze sprężynki itd i wtedy bd wiedział jak najlepiej sunia bd jeździć.
Dodane przez Dodek10 dnia 24-04-2011 17:21
#27
Tłumik poradziłbym Ci leo vince ZX lub tecnigas next-r