Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Wydech i przełenia

Dodane przez bastek434 dnia 01-04-2011 15:56
#1

Siema ostatnio moja Katana zmusiła mnie do wymiany cylindra. Wybór padł na POWER FORCE 70CCM. Jak już kiedyś pisałem zamówiłem przełożenia od OPOLSKAKATANA polini i malossi, ale do dnia dzisiejszego się ich nie doczekałem :( więc przy okazji przestrzegam innych użytkowników przed nim!
I mam teraz wątpliwości dot. docierania już piszę o co mi chodzi:
1) Ile najkrócej należy docierać taki cylek?
2) Jaki wydech polecacie do mojego setupu??
3) Jakie przełożenia ( z łatwo dostępnych) dały by mi osiągni porównywalne do Malossi i Polini??

Dodane przez cacek14 dnia 01-04-2011 16:54
#2

Widac zawsze po twoich tematach chcesz najlepsze lecz tanio tak nie ma.
Kup se topa i sr i starczy.
Docieraj jak tam chcesz każdy zaraz bd gadać tyle tyle.. Ja wcale niedocierałem i cały sezon jeżdżę i ten tez bd jeździć i nic sie nie dzieje.
Ale to jednak chińszczyzna także weź z 200kilosów i ją przeganiaj i bd dobrze.
Dolej do paliwa olej i do dozownika. By to chociaż dobre docierania miało.
Wydech... hmmm kup se taki na jaki bd cie stać może być i C16 nic sie nie stanie :)

Dodane przez bastek434 dnia 01-04-2011 17:06
#3

A no tak to bywa chciałem inaczej i wyszło jak wyszło niestety z przyczyn losowych będzie POWER FORCE a nie POLINI FOR RACE :( mam tylko nadzieję, że części te pozwolą mi na rozpędzeni katany do magicznej 100 a te przełożenia top i sr ile tak mniej wiecej dają v-max? Tanio chcę narazie bo muszę to wymienić a to nie leci z mojej kaski :( Dzięki cacek za radę z wydechem :D

Dodane przez mati23 dnia 01-04-2011 17:22
#4

bastek434 napisał/a:
a te przełożenia top i sr ile tak mniej wiecej dają v-max?

Dają tyle że skuter już nie będzie ograniczony jeśli chodzi o prędkość maksymalną, a o ile większy będzie v-max to wszystko zależy od setupu.

Dodane przez bastek434 dnia 01-04-2011 17:25
#5

no przy moim setupie ile dadzą v-max? Tak mniej więcej

Dodane przez mati23 dnia 01-04-2011 17:32
#6

bastek434 napisał/a:
no przy moim setupie ile dadzą v-max? Tak mniej więcej

Wydech seria ?

Dodane przez bastek434 dnia 01-04-2011 17:39
#7

niestety

Dodane przez kefir95_95 dnia 01-04-2011 19:54
#8

bez tunu na cylku serii powinien 80km/h lecieć, ale jak będziesz miał cylek wario wydech i te [cenzura]rele, dobrze to dograsz to będzie ładnie śmigał, ale ile dokładnie to trudno powiedzieć, bo każdy silnik inaczej pracuje i każdy jest w innym stanie i wgl:)

Edytowane przez kefir95_95 dnia 01-04-2011 19:55

Dodane przez Aroni dnia 01-04-2011 20:09
#9

Ja się zgodzę we wszyskim z Cackiem. z tymi przełożeniami 80-85 na serii polecisz. A ile Ci to poleci po wymianie tych części to ciężko powiedzieć...zależy jaki będziesz miał do tego tłumik, jakie cyl będzie obroty kręcił, cała regulacja itd. 100km/h raczej polecisz na tym wszystkim.

Dodane przez bastek434 dnia 01-04-2011 20:26
#10

Dzięki panowie, że dodaliście mi otuchy... :) Co innego miało być i co innego wyszło, a zaczęło się pie*dolić wszystko przez przełożenia od OPOLSKAKATANA cylek też miał być inny a wyszło że będzie POWER FORCE 70 bo suka się zje*ała i jest do szybkiej naprawy..... cały setup macie w opisie i co będzie w niej siedziało kiedy opuści garaż :D Przełożenia prawdopodobnie kupię takie jak Cacek radził czyli top Racing + wtórne sr a wydech? hmmmm...... wiem, że ciężko będzie wam doradzić, ale który byłbym najodpowiedniejszy do zestawu ( w opisie) i pozwolił na przekroczenie magicznej bariery 100?? w sumie jak wymienie przełożenia i wydech to katana będzie po kompletny remącie silnika bo część będą wszsystkie nowe! A i jeszcze coś mówićie że powinienem 100 polecieć licznika wiem że nie zamknę (chyba że cud nastanie) ale ile max. mogę na tych częściach co mam + przełożenia top racing i sr + ja wiem polini super race albo jasiek r polecieć?

Edytowane przez bastek434 dnia 01-04-2011 20:27

Dodane przez mati23 dnia 01-04-2011 20:42
#11

Ile dokładnie money chcesz przeznaczyć na wydech ?

Dodane przez cacek14 dnia 01-04-2011 20:53
#12

Z dobrym wydechem + przełożenia regulacja całkowita napędu czyli rolki docisk gaźnik i spręzynki itd. To 100 na pewno bd miał.
Jeżeli bd ją robił tylko na v-maxa no to bd miał muła i wolną z początku ale potem buta dostaniesz do 100km. :D
Toś to proste i logiczne jest. :P
a ten cylek 70 to o wiele nie lepszy od serii jest :P
Niech każdy se gada co chce ale przy np seri wszystko z tym cylem niech mi pokażą ile bd miał koni z papierem diagnostycznym to uwierze że to jest mocne.
A tak to za dużo od tego cyla nie masz co liczyć ważne byś go nie zgrzał.

Dodane przez mati23 dnia 01-04-2011 21:29
#13

O czym ty chłopie marzysz, 100km/h na seryjnym cylku to możesz mieć ale z przepaści a nie na prostej :D

Dodane przez kefir95_95 dnia 01-04-2011 21:41
#14

dlaczego?...
jak ma zdrowy silnik, cylek w dobrym stanie(nie wymęczony), wario sportowe przełożenia top racing gaźnik sportowy kruciec odblokowany pasek kevlarowy dobry wydech i takie [cenzura]rele to do 100km/h dobije:)
cacek na serii cylku wyciągał 95km/h! :)

Dodane przez cacek14 dnia 01-04-2011 21:48
#15

I postaram sie jeszcze więcej jak zrobie kompletny porting :D
O ile mi się uda :D:D:D

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 01-04-2011 22:06
#16

Uwierz mi na słowo cacek ze aerox streetrace 70, cbr 125, maxter 150 (+multivar, sprzęgło malossi i jakis tam tłumik) zostają w tyle do 80. Cylinder w pyte jest. nie będziesz go żałował. Ja go docierałem 800 km. I są efekty. pierwsze 300km nie przekraczałem 30km/h a później to tak do 40 km/h jeździłem.

Dodane przez bastek434 dnia 01-04-2011 22:11
#17

Jaki seryjny cylek ludzie czytajcie, że mowa o POWER FORCE 70ccm a nie seria nie wierze w to, że ten cylek ma taką samą moc jak seria skoro ma większą pojemność! Chemperr_Katana widze, że masz ten cylek i sobie go chwalisz więc pytam będzie 100 czy nie?

Dodane przez Aroni dnia 02-04-2011 09:01
#18

To, że ma większą pojemność może nic nie znaczyć...Znajdzie się cylek 50ccm który będzie mocniejszy od 125cc...Nie tylko pojemność się liczy:) No a 100 polecisz na pewno jak dobrze wszystko porobisz.

Dodane przez bastek434 dnia 02-04-2011 15:07
#19

Dobrze Aroni, ale będzie to cylek z poziomu RACING to wtedy będzie mocniejszy od seryjnych 70 czy 125

Dodane przez cacek14 dnia 02-04-2011 15:59
#20

No nie wiem. Jeżeli taki mocny jest itd. To po co mallosii czy polini kupowac i kase marnować?
To wex to lepiej docieraj bastek bo to nie wiadomo :D xD ;D
Ja tam w 1 dzień normalnie już jeździłem. Każdy gadał docieraj docieraj i co gó*wno. Koledze katana padła a ja jeżdżę i sie śmieje :D

Dodane przez bastek434 dnia 02-04-2011 16:27
#21

Cacek żebyśmy się źle nie zrozumieli ja nie mówię że ten cylek jest mocniejszy czy równy Malossi czy Polini. Nie znam dokładnej mocy tego cylka ale skoro Polini i Malossi osiągają ok 8KM a seria 4KM to myślę że ten pozwoli na jakieś 6.A z tym docieraniem to zobacze jeszcze jak to mówią "jak cylek dotrzesz tak będzie chodził". Przełożenia prawdopodobnie dobiarę te co mi radziłeś chyba że trafię gdzieś Polini a z wydechem nadal nic nie wiem.... :( chciałbym taki który pozwoli mi na wyciśnięcie max. z tego cylindra.

Myślałem nad Yasuni R, Polini For Race, ostatnio nawet nad Laser X-Pro lub Gianelli Tecno Evolution. Jasiek i Polini są do cylków poziomu Racing i trochę kosztują. Więc już sam nie wiem. Doradźcie mi coś jeszcze z tymi wydechami, bo przełożenia już sobie mniej więcej obczaje!

Dodane przez cacek14 dnia 02-04-2011 16:34
#22

Lasera trudno sie reguluje weź se jasia i bd git Jak nie R to nawet Z :D :P
Albo poliniacza. Zx Też sie nada... itd... :P

Dodane przez bastek434 dnia 02-04-2011 19:28
#23

A co z tym Gianelli Tecno Evolution? Podobno porównywany do Yasuni R.

Dodane przez cacek14 dnia 02-04-2011 21:45
#24

To daj mi papier diagnostyczny że "porównywalny" a nie o iles tam mocy słabszy to uwierze :D
A i dysze masz za małą w gaźniku pisze 60 ^ ^ :D
Ja mam już 80 :D xD

Edytowane przez cacek14 dnia 02-04-2011 21:46

Dodane przez bastek434 dnia 02-04-2011 22:00
#25

To co mówisz, że to Gianelli Tecno Evolution to g*wno? Dysze mam taką, bo mi się na oryginalnym króćcu zalewał! Teraz chyba mogę już dać tą 95 nie?


przy okazji żeby nowego tematu nie robić: jaka centralka pasowała by najlepiej do mojego setupu żeby katanka miała jak najlepszy v-max? (setup w podpisie / silnik AC) mam jeszcze do dyspozycji polini +15% i miękkie sprężynki sprzęgła

No i nadal nie wiem co z tym wydechem....

Edytowane przez bastek434 dnia 03-04-2011 20:25

Dodane przez cacek14 dnia 03-04-2011 20:39
#26

Z wydechem nie wiem.
Wsadź ten docisk.
Dysza 85 starczy.
Nawet i 80. Musisz kupić rolki testowe dociski dysze sprężynki itd i wtedy bd wiedział jak najlepiej sunia bd jeździć.

Dodane przez Dodek10 dnia 24-04-2011 17:21
#27

Tłumik poradziłbym Ci leo vince ZX lub tecnigas next-r