Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Pytanko

Dodane przez romek dnia 31-03-2011 18:14
#1

padł mi regulator napiecia i sie wszystko popalilo..
wymienilem juz zarowki w przedniej lamie i z tylu .
padlo oczywiscie jeszcze oswietlenie licznika i wyciaglem dzis zarowki i nie sa popalone . wiec mam takie pytanie co moglo sie tam popsuc??
i jeszcze nie pokazuje mi ile paliwa mam( jest na full ... )co tam moglo sie zjarac??
i co jeszcze ogolnie moglo sie zjarac...
i jak sprawdzic czy kontrolka od temperatury wody dziala??

Edytowane przez romek dnia 31-03-2011 18:17

Dodane przez kefir95_95 dnia 31-03-2011 18:36
#2

przekręć tak delikatnie kluczyk w prawo i powinna się zaświecić od wody i od oleju...
to z tym paliwem to pływak mógł Ci się zawiesić:)

Dodane przez romek dnia 31-03-2011 18:57
#3

nic sie nie swieci ;/ wogole u mnie blokady kiery nie ma bo ktos kiedys wymienial stacyjke :D

Dodane przez kefir95_95 dnia 31-03-2011 19:12
#4

ale to musisz tak delikatnie i z wyczuciem przekręcać... to jest zaraz za punktem martwym stacyjki w prawo:)

Dodane przez romek dnia 31-03-2011 19:21
#5

no nie ma nic ;/ zaraz polece zobaczyc... zeby sie upewnic

Dodane przez romek dnia 31-03-2011 20:03
#6

F5

Dodane przez Cougar_94 dnia 01-04-2011 18:06
#7

romek co do tego paliwa : próbowałeś pobujać na odpalonym skuterze?Bo w Katance jest tak że wskaźnik paliwa ma "pamięć" i pokazuje ostatni odczyt (ja mam zdjęty bak a pokazuje że mam prawie full wahy xD).Ten moment przekręcenia stacyjki kiedy ma się zapalić kontrolka oleju to u mnie jest trochę przed połową ruchu ze stanu 0 do zapłonu (nie licz od stanu blokady kierownicy,tylko normalnie jak wkładasz kluczyk).Co do tego oświetlenia to posprawdzaj kable bo od złego prądu (za wysoki) mogło się coś popalić,dociśnij wszystkie wtyczki itp.Ode mnie to na razie tyle ;)

Edytowane przez Cougar_94 dnia 01-04-2011 18:07

Dodane przez romek dnia 01-04-2011 18:49
#8

raczej to z tym pokazywaniem paliwa to cos sie spalilo..
ale mniejsza o to wazne by skuter jechal :D
z licznikiem sie musze pobawic jak nie pojdzie nic zrobic to pociagne od włacznika prad i jakos to tam zrobie :D
takie pytanie ..
czy to wina swiecy ze katanka cieżko odpala na kopa??
slychac ze lapie troche dam gazu gasnie..
mam membramki rozwalone ... czekam na kase i wymieniam

Dodane przez kefir95_95 dnia 01-04-2011 20:00
#9

sam dałeś sobie odp:)
mam membramki rozwalone

wymień membranki i napisz, bo to raczej ich wina:)

Dodane przez Aroni dnia 01-04-2011 20:02
#10

No jak masz membranki rozwalone to dziwisz się, że Ci katana słabo odpala...? No wina świecy też to może być. Sprawdziłeś chociaż bezpiecznik na początek?

Dodane przez cacek14 dnia 01-04-2011 20:55
#11

Wymień zawór dopiero pogadamy. Jak daje gaz zawór rozwalony zalewa i ciężko odpala.....

Dodane przez Michal192 dnia 01-04-2011 22:04
#12

co do niesprawnych żarówek , to sprawdź bezpiecznik , na 100% dostal po [cenzura] :D

Dodane przez romek dnia 01-04-2011 22:22
#13

wymienie te membramki ale jakos jeszcze nie mam kasy...
jeszcze musze pare km zrobic na tym :D

Dodane przez Cougar_94 dnia 23-04-2011 18:02
#14

romek jakieś postępy z Kataną?Wyczyść świecę,wyjmij pływak paliwowy i obejrzyj go dokładnie czy nie ma nigdzie syfu i czy luźno chodzi góra dół.Co z tymi membrankami?Wymieniłeś?

Dodane przez kolajkatana2004 dnia 23-04-2011 18:15
#15

Cougar_94 napisał/a:
romek jakieś postępy z Kataną?Wyczyść świecę,wyjmij pływak paliwowy i obejrzyj go dokładnie czy nie ma nigdzie syfu i czy luźno chodzi góra dół.Co z tymi membrankami?Wymieniłeś?


Ogarnij się człowieku..wchodzisz na forum i w każdym temacie jaki jest coś piszesz..po co to odświeżasz ;/ Weźcie coś zróbcie z nim moderatorzy

Dodane przez romek dnia 23-04-2011 18:31
#16

tak jzu wymienilem i skuter zaczol palic jak smok nie idzie go wyregulowac kompresja 6 bar tylko zbieram kase na szliff i nowy tlok..
a na starych membramkach bylo dobrze :D:D:D:D: