Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Podkładka pod zawór membranowy/króciec
Dodane przez Cougar_94 dnia 26-03-2011 17:30
#1
Witam
Gdy kupowałem gaźnik (używany) to dostałem do niego również taką podkładkę (jakby uszczelka) około 1cm gruba z jakiegoś twardego materiału,która pasuje pod zawór membranowy i pod króciec-kształt uszczelki.Pytanie brzmi:gdzie ją dać??Wcześniej nic takiego nie miałem w Katanie.Poprzedni właściciel nie pamięta gdzie ją miał,wie tylko że na pewno miał.Czy to jest w ogóle potrzebne?Jak coś to mogę zrobić zdjęcia i wrzucić ale chyba nie ma potrzeby-myślę że łatwo to sobie wyobrazić.
Pozdro
Dodane przez Chemperr_Katana dnia 26-03-2011 18:02
#2
Siema. ta podkładka idzie pod zawór membranowy. Do zaworów Stage6 NBR dokładają takie do kompletu.
Dodane przez Cougar_94 dnia 26-03-2011 18:11
#3
Możesz wyjaśnić co to daje??Co się stanie jak dam pod króciec a nie pod zawór??
Dodane przez Chemperr_Katana dnia 26-03-2011 18:27
#4
Gdzieś o tym czytałem ale juz nie pamiętam o co chodziło. Wiem na pewno ze daje sie to pod zawór. Jak chcesz to daj to pod króciec i sprawdzisz ci sie stanie.
Dodane przez romek dnia 26-03-2011 19:49
#5
no ja mam ja pod swoim ... nie na darmo zawsze w zestawie sa trZy uszczelki :D. jest to chyba po to by zawor był wyżej :D
Dodane przez Cougar_94 dnia 26-03-2011 20:08
#6
No ale chyba czy na pewno.Mnie się wydaje że pod membranki nie powinno iść bo wtedy będzie mniejsza siła zasysania (dalej od cylindra=mniejsza siła).Dobrze myślę??romek co w jakim zestawie miałeś trzy uszczelki?Chodzi Ci o USZCZELKI czy o PODKŁADKI??Bo nie do końca rozumiem twoją wypowiedź ;P
Dodane przez Chemperr_Katana dnia 26-03-2011 20:22
#7
Skoro firma Stage6 preferuje podkładanie tam to wiec tak zrób. Oni raczej sie nie mylą. Boże. To nic trudnego założyc i zobaczyć.
Dodane przez Cougar_94 dnia 26-03-2011 20:29
#8
OK zrobię tak jak mówisz i zobaczymy...
Dodane przez Aroni dnia 27-03-2011 08:59
#9
No dobrze kombinujesz Coguar, ale nie chodzi dokładnie o siłę zasysanie mieszanki, a o siłę sprężania mieszanki w komorze korbowej. No i jak powszechnie wiadomo, czym krótsza droga układu ssącego, tym zasadniczo lepsze osiągi. Ja tej części w ogóle nie zakładałem i wszystko jest ok. Ale nic się nie stanie jak to założysz czy to pod króciec, czy pod zawór.
Dodane przez Cougar_94 dnia 23-04-2011 18:00
#10
Faktycznie najlepsze efekty daje brak tej podkładki.W wersji pod króćcem nic się nie zmieniło,a w wersji pod zaworem membranowym minimalnie gorzej było z reakcją na gaz (wolniejsza reakcja) i przyspieszenie minimalnie spadło.