Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: problem z wydechem
Dodane przez Michal192 dnia 24-03-2011 17:04
#1
Witam. Mam taki o to problem : kupiłem wydech leovince TT który trochę za nisko siedzi...
foto:
http://pokazywark...cie1340830
co z tym mogę zrobić ? dogiąć jakoś kolanko , żeby pasował na mocowania, bo jak widać na zdjęciu nie jest na swoim miejscu, mocowanie nie sięga.
Czy lepiej zamontować przedłużkę amortyzatora i podnieść zawieszenie ?
URL kolego [url] LINK [/url]
Edytowane przez Kamilksc dnia 24-03-2011 21:38
Dodane przez BERCIU dnia 24-03-2011 17:07
#2
Fajnie to wygląda zostaw tak, a podniesienie zawieszenia nic nie da bo silnik to wachacz i do niego jest przykręcony komic
Dodane przez kefir95_95 dnia 24-03-2011 17:10
#3
wyglądać fajnie wygląda, ale jak gdzieś na dziurze zakur*wi tak mu wgniotek porobi i się na dziurze zawiesi:P
jedyne co przychodzi mi na myśl, to to żeby uciąć kolanko trochę przyszlifować i przyspawać troszkę pod kontem tak żeby pasowało ładnie:)
Dodane przez cacek14 dnia 24-03-2011 17:34
#4
To chyba nie kupione od katanki tylko od mina. od mina własnie tak siedzi nisko a od p/g w katankach wysoko.
Aha. Weź jak masz serie wydech odetnij rure i w tym nowym kominie tez wyczyść wydech przyspawaj i bd baja ;)
Potem podszlifuj by nie było widać spawu i bd dobrze. i wtedy mocowanie nawet od seryjnego wydechu zrób by ładnie siedziało.
Dodane przez mati23 dnia 24-03-2011 17:34
#5
Zmienić mocowanie na inne.
Dodane przez Michal192 dnia 24-03-2011 18:08
#6
mati23 zmiana mocowania nic nie da. jest jeszcze opcja wygięcia rury (kolanka) na gorąco. Mógł bym coś takiego zrobić ? wydech wytrzyma gięcie ?
Dodane przez BERCIU dnia 24-03-2011 18:15
#7
WYTRZYMA
Dodane przez Michal192 dnia 24-03-2011 18:41
#8
a wie ktoś z was może jak grube są ścianki wydechu ? 2 / 3 mm ??
Dodane przez Pro_Stunt dnia 24-03-2011 18:51
#9
Myslisz o gięciu? Niby dobry pomysł ale potem z dopasowaniem mocowania do karteru mozesz mieć kiche:) Ja takiej rury nie probowalem jeszcze giąć choć pewnie da rade.
Ja bym Ci radzil tak samo jak cacek:) Odciąć przy starym i przyspawać do tego nowego wydechu:) To jest najlepszy sposób moim zdaniem:) Zrobisz jak uważasz:)
Dodane przez mat199222 dnia 24-03-2011 19:08
#10
A ja ci powiem że obędzie się nawet bez wymiany kolanka ze starego wydechu wystarczy obciąć i przyspawać pod innym kontem, da rade to zrobić bardzo prosto.
Dodane przez Michal192 dnia 24-03-2011 19:47
#11
tak. Wszystko pięknie, ale stare kolanko mam rozszczelnione jak cholera. Więc z niego nic nie będzie . i kombinuje jak mogę najlepiej.
Dodane przez sssss80 dnia 24-03-2011 21:01
#12
Nie przespawuj kolanka bo to zepsuje tłumik. Będzie inna średnica i cały efekt szlak trafi. Oczywiście na zdjęciu jest przykręcone do cylindra? Bo wydaje mi się że nie powinno aż tak hukowo być.
Dodane przez kefir95_95 dnia 24-03-2011 21:08
#13
zrób tak jak ja Ci mówię:)
przytnij trochę od góry... przygnij wydech zespawaj zeszlifuj ładnie na to podkład farba żaroodporna i wydech piękny:)
Dodane przez cacek14 dnia 24-03-2011 21:20
#14
Jak spawasz jeden wydech do 2 to robi sie tak by to było identyko a nie tak jak ty sssss80. Ja spawałem i jakoś mam normalnie i wydech tak samo normalnie wygląda. Także nie [cenzura] głupot. Trzeba wiedzieć gdzie i jak zespawać by to wszystko ładnie grało !!!!
I nie musaiłem kolana do yasia wsadzać ani nic. Wszystko równo i elegancko.
Przyciąć można gdzie sie chce oby nie przed komorą od razu a tak to można gdzie sie chce.
Dodane przez Aroni dnia 24-03-2011 21:44
#15
Rura może być i seryjna, bo średnica będzie bardzo zbliżona. Bardziej chodzi o to by nie zmienić jej długości, bo to się przełoży na charakterystykę pracy silnika z tym wydechem. Tak w ogóle, nie musisz wspawać kolanka seryjnego. Najprostszym sposobem będzie zrobienie tak jak napisał mati; obcinasz kolanko, podcinasz pod odpowiedni kąt i spawasz. Chwila roboty...
Edytowane przez Aroni dnia 24-03-2011 21:44
Dodane przez sssss80 dnia 24-03-2011 21:44
#16
[cenzura]a prawda. Wydech to jedna z podstawowy części w 2t, od grubości rury i długości zależy wiele rzeczy. Np nie wiem czy wiesz ale jak ktoś się interesuje to wie że istnieje nawet kilka wzorów którymi mogę to potwierdzić np:
Np wzur na długość rury
Lw=a*Qw\12*n
Gdzie a to kąt otwarcia OWK Qw to kąt otwarcia zawarty od otwarcia okna wydechowego do chwili zamknięcia okien przelotowych a n to obroty silnika w których uzyskuje max moc.
Edytowane przez sssss80 dnia 24-03-2011 21:45
Dodane przez Michal192 dnia 25-03-2011 17:45
#17
Koledzy, wielu z was pisze , ze trzeba uciąć i pospawać pod innym kontem, ale czy nie było by prościej wygiąć ten wydech na gorąco , tak aby pasował pod mocowania ?
Dodane przez Wojtek007 dnia 25-03-2011 19:23
#18
Jak to będziesz wyginał to życzę Ci powodzenia
Dodane przez Michal192 dnia 25-03-2011 20:20
#19
no zastanawiam się nad gięciem , ale pewności nie mam czy mi nie pęknie przy wyginaniu...
Dodane przez k4t4n4 dnia 25-03-2011 21:05
#20
chyba najlepiej jak masz to uciąc go przy zagieciu i przespawac tak zeby szedł wyzej pozniej ładnie zeszlifowac kupic odpowiednia farbie pomalowac i git ;D
Dodane przez Michal192 dnia 26-03-2011 13:39
#21
Wydech już zrobiony. temat do zamknięcia