Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: problem z wydechem

Dodane przez Michal192 dnia 24-03-2011 17:04
#1

Witam. Mam taki o to problem : kupiłem wydech leovince TT który trochę za nisko siedzi...
foto:http://pokazywark...cie1340830
co z tym mogę zrobić ? dogiąć jakoś kolanko , żeby pasował na mocowania, bo jak widać na zdjęciu nie jest na swoim miejscu, mocowanie nie sięga.
Czy lepiej zamontować przedłużkę amortyzatora i podnieść zawieszenie ?


URL kolego [url] LINK [/url]

Edytowane przez Kamilksc dnia 24-03-2011 21:38

Dodane przez BERCIU dnia 24-03-2011 17:07
#2

Fajnie to wygląda zostaw tak, a podniesienie zawieszenia nic nie da bo silnik to wachacz i do niego jest przykręcony komic

Dodane przez kefir95_95 dnia 24-03-2011 17:10
#3

wyglądać fajnie wygląda, ale jak gdzieś na dziurze zakur*wi tak mu wgniotek porobi i się na dziurze zawiesi:P
jedyne co przychodzi mi na myśl, to to żeby uciąć kolanko trochę przyszlifować i przyspawać troszkę pod kontem tak żeby pasowało ładnie:)

Dodane przez cacek14 dnia 24-03-2011 17:34
#4

To chyba nie kupione od katanki tylko od mina. od mina własnie tak siedzi nisko a od p/g w katankach wysoko.
Aha. Weź jak masz serie wydech odetnij rure i w tym nowym kominie tez wyczyść wydech przyspawaj i bd baja ;)
Potem podszlifuj by nie było widać spawu i bd dobrze. i wtedy mocowanie nawet od seryjnego wydechu zrób by ładnie siedziało.

Dodane przez mati23 dnia 24-03-2011 17:34
#5

Zmienić mocowanie na inne.

Dodane przez Michal192 dnia 24-03-2011 18:08
#6

mati23 zmiana mocowania nic nie da. jest jeszcze opcja wygięcia rury (kolanka) na gorąco. Mógł bym coś takiego zrobić ? wydech wytrzyma gięcie ?

Dodane przez BERCIU dnia 24-03-2011 18:15
#7

WYTRZYMA

Dodane przez Michal192 dnia 24-03-2011 18:41
#8

a wie ktoś z was może jak grube są ścianki wydechu ? 2 / 3 mm ??

Dodane przez Pro_Stunt dnia 24-03-2011 18:51
#9

Myslisz o gięciu? Niby dobry pomysł ale potem z dopasowaniem mocowania do karteru mozesz mieć kiche:) Ja takiej rury nie probowalem jeszcze giąć choć pewnie da rade.
Ja bym Ci radzil tak samo jak cacek:) Odciąć przy starym i przyspawać do tego nowego wydechu:) To jest najlepszy sposób moim zdaniem:) Zrobisz jak uważasz:)

Dodane przez mat199222 dnia 24-03-2011 19:08
#10

A ja ci powiem że obędzie się nawet bez wymiany kolanka ze starego wydechu wystarczy obciąć i przyspawać pod innym kontem, da rade to zrobić bardzo prosto.

Dodane przez Michal192 dnia 24-03-2011 19:47
#11

tak. Wszystko pięknie, ale stare kolanko mam rozszczelnione jak cholera. Więc z niego nic nie będzie . i kombinuje jak mogę najlepiej.

Dodane przez sssss80 dnia 24-03-2011 21:01
#12

Nie przespawuj kolanka bo to zepsuje tłumik. Będzie inna średnica i cały efekt szlak trafi. Oczywiście na zdjęciu jest przykręcone do cylindra? Bo wydaje mi się że nie powinno aż tak hukowo być.

Dodane przez kefir95_95 dnia 24-03-2011 21:08
#13

zrób tak jak ja Ci mówię:)
przytnij trochę od góry... przygnij wydech zespawaj zeszlifuj ładnie na to podkład farba żaroodporna i wydech piękny:)

Dodane przez cacek14 dnia 24-03-2011 21:20
#14

Jak spawasz jeden wydech do 2 to robi sie tak by to było identyko a nie tak jak ty sssss80. Ja spawałem i jakoś mam normalnie i wydech tak samo normalnie wygląda. Także nie [cenzura] głupot. Trzeba wiedzieć gdzie i jak zespawać by to wszystko ładnie grało !!!!
I nie musaiłem kolana do yasia wsadzać ani nic. Wszystko równo i elegancko.
Przyciąć można gdzie sie chce oby nie przed komorą od razu a tak to można gdzie sie chce.

Dodane przez Aroni dnia 24-03-2011 21:44
#15

Rura może być i seryjna, bo średnica będzie bardzo zbliżona. Bardziej chodzi o to by nie zmienić jej długości, bo to się przełoży na charakterystykę pracy silnika z tym wydechem. Tak w ogóle, nie musisz wspawać kolanka seryjnego. Najprostszym sposobem będzie zrobienie tak jak napisał mati; obcinasz kolanko, podcinasz pod odpowiedni kąt i spawasz. Chwila roboty...

Edytowane przez Aroni dnia 24-03-2011 21:44

Dodane przez sssss80 dnia 24-03-2011 21:44
#16

[cenzura]a prawda. Wydech to jedna z podstawowy części w 2t, od grubości rury i długości zależy wiele rzeczy. Np nie wiem czy wiesz ale jak ktoś się interesuje to wie że istnieje nawet kilka wzorów którymi mogę to potwierdzić np:
Np wzur na długość rury
Lw=a*Qw\12*n
Gdzie a to kąt otwarcia OWK Qw to kąt otwarcia zawarty od otwarcia okna wydechowego do chwili zamknięcia okien przelotowych a n to obroty silnika w których uzyskuje max moc.

Edytowane przez sssss80 dnia 24-03-2011 21:45

Dodane przez Michal192 dnia 25-03-2011 17:45
#17

Koledzy, wielu z was pisze , ze trzeba uciąć i pospawać pod innym kontem, ale czy nie było by prościej wygiąć ten wydech na gorąco , tak aby pasował pod mocowania ?

Dodane przez Wojtek007 dnia 25-03-2011 19:23
#18

Jak to będziesz wyginał to życzę Ci powodzenia

Dodane przez Michal192 dnia 25-03-2011 20:20
#19

no zastanawiam się nad gięciem , ale pewności nie mam czy mi nie pęknie przy wyginaniu...

Dodane przez k4t4n4 dnia 25-03-2011 21:05
#20

chyba najlepiej jak masz to uciąc go przy zagieciu i przespawac tak zeby szedł wyzej pozniej ładnie zeszlifowac kupic odpowiednia farbie pomalowac i git ;D

Dodane przez Michal192 dnia 26-03-2011 13:39
#21

Wydech już zrobiony. temat do zamknięcia