Dodane przez qscvbe dnia 21-03-2011 19:06
#1
Witam. Uzbierało mi się kilka pytań.
1. Na jakiej zasadzie działa wariator i za co on odpowiada?
2. Czym różnią się rolki kopertowe od zwykłych?
3. Jaka jest różnica między tymi wariatorami ?
-
http://moto.alleg...42198.html
-
http://moto.alleg...43737.html
-
http://moto.alleg...43736.html
-
http://moto.alleg...43773.html
4. Który z nich podejdzie, będzie najlepszy do suki w kompletnej serii i dlaczego?
5 Czy zaczynać tuning mechaniczny od wariatora, czy może lepiej od przełożeń bądź sportowego tłumika
6. Ewentualnie jaki tłumik z nieznanych firm polecacie, nie chodzi mi o leovince, yasuni i tecnigasa.
* Piszę ten temat, żeby zebrać najważniejsze informację, ponieważ tematy o wariatorach są z 2009 roku i do tej pory mogło się coś pozmieniać. Proszę, abyście wstawiali własne propozycje i żebyście nie spamowali, bo nikt tego nie lubi. Myślę, że ten temat może przydać się nowym użytkownikom Suzuki Katana po 2001 roku LC (nowa buda)
Moja wersja katany to Katana k1 ay50wr LC.
Edytowane przez qscvbe dnia 21-03-2011 19:07
Dodane przez mat199222 dnia 21-03-2011 19:55
#2
Ja bym zaczął tunning od przełożeń bo po co tuningować zablokowany skuter? później bym kupił tłumik na końcu wariator żeby to wszystko dobrze wyregulować, a wariator jest odpowiedzialny za przeniesienie napędu na koło czyli jak dodajesz gazu to pasek zaczyna chodzić po większym kole,a dzieje się tak dzięki tym rolkom które działają na zasadzie sił odśrodkowej. Wariatory te różnią się firmą a jak i firmą to parametrami jezdnymi.
Dodane przez zuo66041 dnia 21-03-2011 20:04
#3
Ja mam wariator Polini Speed Control i przez 12 tys. nic się z nim nie stało (na początku miałem go w totalnej serii i dużo mi dał )
Edytowane przez zuo66041 dnia 21-03-2011 20:07