Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: brak mocy
Dodane przez Bartek23473 dnia 19-03-2011 16:25
#1
witam mój problem polega na tym że gdy odpale katane to nie trzyma obrotów i nie ma siły nawet siebie uciągnąć.Co to może być??
Dodane przez kefir95_95 dnia 19-03-2011 16:28
#2
gaźnik zapchany i nie wyregulowany...
centralka może być już wykończona...
jest wiele opcji...
Dodane przez mat199222 dnia 19-03-2011 16:30
#3
A może po prostu masz już zajeżdżony cylinder zmierz w tym celu kompresje a ona ci wszystko powie :)
Dodane przez Bartek23473 dnia 19-03-2011 16:30
#4
dodam że miałem troche pierscionka ułamanego.
Dodane przez mat199222 dnia 19-03-2011 16:38
#5
Hahaha to dobry jesteś to jak ty chcesz żeby ci to chodziło bez kompresji? nie da rady i właśnie takie będzie tego efekt brak mocy :)
Dodane przez Bartek23473 dnia 19-03-2011 21:02
#6
ale mam kompresje tylko nie wiem czy dobrom bo nie mam czym zmierzyć
Dodane przez Pro_Stunt dnia 19-03-2011 23:34
#7
Wykręć świece włóż palec w miejsce świecy i pokop kopką.. jesli jest opór i powietrze probuje sie wydostać na mus przez dziure od świecy czyli tam gdzie trzymasz palec to kompresja dobra:)
tak sie najlepiej sprawdza kompresje. bynajmniej mi:)
Jeśli pierścionek jest choć troche ułamany to kompresja idzie automatycznie w dól! moze być tak ze kompresja bedzie ledwo ledwo... czyli tak jak w twoim przypadku, ze tylko pali ale nic nie po za tym:)
Edytowane przez Pro_Stunt dnia 19-03-2011 23:37
Dodane przez Aroni dnia 20-03-2011 00:00
#8
No kur...pierścień ułamany i się jeszcze pytasz? Niektórzy z was aż mnie zadziwiają...Nie pisz więcej, zanim nie wymienisz tego pierścionka...
Dodane przez mat199222 dnia 20-03-2011 00:43
#9
A kompresje to się mierzy takim specjalnym ciśnieniomierzem a nie tam palcem, możesz jedynie coś tam zobaczyć ale to tylko ogólnie a dokładnie to tylko ciśnieniomierzem.
Dodane przez k4t4n4 dnia 20-03-2011 08:48
#10
hmm wiesz może to byc wina tego pierscienie ale ja jak kupiłem na poczatku katane była na chodzie 3 dni potem przestała odpalac po rozebraniu cylka okazało sie ze kupiłem ja z 1 pierscieniem miała kompresji 3 bary ale jezdziła i miała nawet fajną moc ;D ale proponuje ci wymienic ten pierscien nie kosztuje dużo a napewno polepszy osiagi a to że nie ma mocy to może gaznik zle wyregulowany? postaraj sie pobawic troche regulacja moze pasek zjechany? i obciera dużo może byc przyczyn ;p a jak odpala? musisz dużo nakopac czy odpala na kopa? bo jeżeli długo to masz słaba kompresje i jeszcze jak ci chodzi kopka? ciężko czy lekko? bo jezeli lekko to także znaczy ze masz za słaba kompresje ;D
Dodane przez Bartek23473 dnia 20-03-2011 09:17
#11
a jaki pierscionki kupić na nowy cylinder i tłok 41mm?
Dodane przez kefir95_95 dnia 20-03-2011 09:22
#12
k4t4n4 nie zgodzę się z tobą... mi tak lekko kopka chodzi, że skuter ręką odpalę, a kompresję masz aż za dość:)
Dodane przez mat199222 dnia 20-03-2011 11:59
#13
Znachory kurde kompresje oceniają na podstawie kopki ludzie nie chce mi się nawet tych waszych bzdur słuchać przecież kopka może chodzić ciężko z różnych przyczyn ale masz gościu najebane na bani, a co do tłoka to kup firmy meteor na im trochę pojeździsz bo jak kupisz chiński to na 1 tydzień ci starczy hehehe.
Dodane przez k4t4n4 dnia 20-03-2011 12:36
#14
z tego co ja wiem to tak można też sprawdzac kompresje bo mi kiedys byłem u mechanika i kazał mi to własnie sprawdzic i powiedział ze tak mozna sprawdzac kompresje czy jest duża czy nie ;D ale ok sorry ze złą odpowiedz ;p
Dodane przez Bartek23473 dnia 20-03-2011 14:35
#15
a czy ten brak mocy może być spowodowany przez regulator napięcia bo on wogule nie może utzrymać obrotów
Dodane przez Kamilksc dnia 20-03-2011 16:33
#16
Nieee....
Dodane przez Bartek23473 dnia 20-03-2011 20:50
#17
a czy podejdą pierscienie od 2 suwa chinskiego?
Dodane przez Aroni dnia 20-03-2011 20:54
#18
Jak będą na rozmiar tłoka...ale radze kupić coś porządnego, a nie bardziew, bo jeszcze cylek przez to zjebiesz.
Dodane przez kefir95_95 dnia 20-03-2011 20:55
#19
zależy jakie pierścienie...
nie kupuj chińskich bo jak ci pęknie pierścień to Ci cały cylek porysuje i dopiero będziesz miał do płacenia...
cały tłok meteora z pierścionkami i wszystkim do pierwszego szlifu za 120-150ziko kupisz...cylek dasz gościowi to Ci wyszlifuje za 50ziko i masz troszkę mocniejszy motor i odświeżony silnik...
Wiem, ze cylek masz dobry, ale zawsze nie zaszkodzi go odświeżyć:)
Edytowane przez kefir95_95 dnia 20-03-2011 20:57
Dodane przez suzukos dnia 21-03-2011 08:21
#20
Mam podobny problem. Ledwie Katana rusza z miejsca. Jak się rozpędzę do tych 15 km/h to już jakoś leci.
Najgorzej jak stanąłem na górce (w korku) i potem katana nie mogła ruszyć ;/
Dodane przez k4t4n4 dnia 21-03-2011 22:09
#21
hmm kefir dobrze mówi zeby nie kupywac chinola bo jak peknie to porysuje cylinder ale z drugiej strony za 200 zł przecierz juz idzie kupic jakis ładny firmowy i tuningowy cały cylek. fakt że używka ale sie chyba bardziej opłaca ;D nie dawno widziałem nie wiem kto ale ktos miał na sell airsal 70 ccm za 200 :D