Dodane przez bomba25 dnia 13-02-2009 12:36
#1
Katankę kupiłem na początku wakacji. Jest to model z 1999 roku. Zaraz poo kupnie wydarzył sie mały wypadek i katana nurkowała sobie w zalewie.
Aktualny tuning mechaniczny:
-cylek Polini Sport 70
-wydech Leo Vince ZX
-gazior Arreche 17,5mm
-wario Poini Speed Control
-sprzęgło Malossi Fly
-Torsion Controller Malossi
-Sprężyna MK + 22%
-membranki Polini Carbon
-Króciec d=19mm
-Przełożenia pierwotne Top Racing 16/49
-Wtórne odblokowane z Apki SR DiTech
-Filtr MK
-Amortyzato gazowy Forza
Tuning Optyczny:
-Lusterka F1
-Białe klosze Kruger
-Nóżka Boczna Chrom
-Manetki STR8 Carbon
-Kieunki Revo Custom Carbon
-Nakładki na dźwignie hamulca STR8
-Przedłużka amora by MolaS
-Siatka we wlotach
-Wygładzone Nadkole
-Bad look
-Przezroczyste węże od chłodzenia
-Kopniak od Speeda
-Żarówka diodowa
I to narazie na tyle planów:D
FOTY z października:
A oto fotki z prac które nadal trwają :D
Projekt zmierza ku końcowi lecz na drodze do szczęścia stoją hamulce. Nie wiem czemu nie moge odpowietrzyć. Klamka cały czas mięciutka a z odpowietrznika leci czysty płyn bez powietrza. Ma ktoś jakiś pomysł co może byc przyczyną? Zacisk zmieniony na Brembo oraz przewód na stalowy oplot AJP. Układ szczelny nigdzie nie przepuszcza...
Edytowane przez bomba25 dnia 13-02-2009 12:39