Czy coś w napędzie...?
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 15-05-2009 21:57
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Siema. A więc napisze od początku co i jak; wsadziłem cylek po szlifie, skuter ładnie idealnie pali jeździ itp. Jest tylko mały problem. Po przejechaniu paru set metrów coś nagle chamuje w silniku, jak by trochę chamulec wciśnięto i po chwili skuter stoi i silnik zdycha. Po tym mogę zaraz normalnie go odpalić i jechać dalej, jednak znów chamuje i zdycha. Wcześniej przed zmianą cyla tego nie było. Na ucho wydaje się że to przez pasek, jak by ocierał o coś (jutro sprawdzę dokładnie) jednak wcześniej tego nie było, a nikt tam nic nie grzebał w napędzie.
Jakieś propozycje co może być nie tak...?
Z góry dzięki za odp.
pozdr
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
sidor |
Dodany dnia 15-05-2009 22:56
|
Początkujący
Postów: 112
Data rejestracji: 24.08.08
Pomógł: 3
Status upomnienia:
|
Moim zdaniem tłok ci puchnie. |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 15-05-2009 23:05
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Ciężko by było mi w to uwierzyć, bo wsadziłem tłok vertexa, a wiadomo jest naprawde dobrej jakość. Wcześniej siedział jakiś nędzny cylek z chińskim tlłokiem i nie puchł, tylko że szybko padł.
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
sidor |
Dodany dnia 16-05-2009 08:00
|
Początkujący
Postów: 112
Data rejestracji: 24.08.08
Pomógł: 3
Status upomnienia:
|
A to zmienia postć rzeczy , a może wtrysk ci zaczyna szwankować. |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 16-05-2009 09:06
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
To nic związanego z wtryskiem...
Poczytałem trochę na innych forach i okazuje się że są to objawy puchnącego tłoka... wku*wić się można. Na początku były problemy ze skutem po złożeniu cyla, nie wchodził w obroty i trochę mocno się grzał. Musiało mu tak być gorąco, że się przegrzał... ja pier*ole, same koszty do tego skuta i gó*wno nie chce dalej normalnie pracować. Chyba wypiepsze ten silnik gdzieś w pole i spale.
Edytowane przez x1x1x1 dnia 16-05-2009 09:10
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
Pietras |
Dodany dnia 16-05-2009 09:58
|
Mechanik
Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41 Skąd: Częstochowa
Status upomnienia:
|
Sprawdz jeszcze pierścienie itp. nie stresuj sie tak ;] Morini jest do [cenzura] ale da sie zrobic jak cos to zostajke ci P/G dużo ludzi na tym lepiej wychodzi niż na Morini |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 16-05-2009 15:31
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
No i cylek z tłokiem poszedł się dymać... mam już kompletnie dosyć, nie wiem co robić
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|
|
baziu_19 |
Dodany dnia 16-05-2009 15:41
|
Znawca
Postów: 1076
Data rejestracji: 14.10.07
Pomógł: 11 Skąd: Namysłów
Status upomnienia:
|
O kurr!! na tłok Vertex-a napewno wyłożyłeś dużo hajsu. Kto ci robił remont?
Suzuki Katana Performance
Tuning:
..::Cylinder - Metrakit MK 50ccm::..
..::Wydech - Tecnigas NEXT R::..
..::Wariator - Malossi Multivar::..
..:: Płytki zaworu membranowego Hebo::..
..::Sprężyna centralna + 15%::..
..::Sprężynki sprzęgła HEBO (niebieskie)::..
..::rolki BGM 6g::..
~Niebieskie LED-y w soczewkach~
V-MAX - 70km/h |
|
|
|
x1x1x1 |
Dodany dnia 16-05-2009 16:09
|
Doradca
Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2 Skąd: Srebrna
Status upomnienia:
|
Sam robiłem. Już nie raz wyciągałem i składałem cyl z tego skuta i zawsze było dobrze. Tłok po prostu sam z siebie spuchł, chyba z przegrzania(po między dołem a górą tłoka różnica była dwóch dziesiątych mm i wchodzi na ścisk z wielkim oporem). Oczywiście układ chłodzenia był odpowietrzony. Za tłok dałem 200 zł a szlif 60 i znów na nowo...? Nie no kur*a mam dosyć tegp. Szkoda kasy wrzucać na 70 bo znów może padnie albo zatrze... po prostu nie widze dalszego wkładu finansowego w ten silnik bo znów coś się rozpier**li.
To wszystko przez zjeb*ny wtrysk!!! DiTech to najgorszy zakup jaki w życiu zrobiłem.
Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu)
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
|
|
|