Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Czy coś w napędzie...?
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 10

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Dexios32 tygodni
MACHoo33 tygodni
Aroni48 tygodni
cineklab50 tygodni
adamek211453 tygodni
dawidzio2868 tygodni
KACPERBA1900117 tygodni
wydrus152 tygodni
valavme159 tygodni
Kamil186 tygodni
pawel57196 tygodni
Dandusiek202 tygodni
Daniez204 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Czy coś w napędzie...?
x1x1x1
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 15-05-2009 21:57
Awatar


Doradca


Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2
Skąd: Srebrna


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Siema. A więc napisze od początku co i jak; wsadziłem cylek po szlifie, skuter ładnie idealnie pali jeździ itp. Jest tylko mały problem. Po przejechaniu paru set metrów coś nagle chamuje w silniku, jak by trochę chamulec wciśnięto i po chwili skuter stoi i silnik zdycha. Po tym mogę zaraz normalnie go odpalić i jechać dalej, jednak znów chamuje i zdycha. Wcześniej przed zmianą cyla tego nie było. Na ucho wydaje się że to przez pasek, jak by ocierał o coś (jutro sprawdzę dokładnie) jednak wcześniej tego nie było, a nikt tam nic nie grzebał w napędzie.

Jakieś propozycje co może być nie tak...?
Z góry dzięki za odp.
pozdr

Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu) Wink
images33.fotosik.pl/396/7db4b4dfe5a0be13.jpg
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
 
sidor
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 15-05-2009 22:56
Awatar


Początkujący


Postów: 112
Data rejestracji: 24.08.08
Pomógł: 3


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Moim zdaniem tłok ci puchnie.
 
x1x1x1
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 15-05-2009 23:05
Awatar


Doradca


Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2
Skąd: Srebrna


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ciężko by było mi w to uwierzyć, bo wsadziłem tłok vertexa, a wiadomo jest naprawde dobrej jakość. Wcześniej siedział jakiś nędzny cylek z chińskim tlłokiem i nie puchł, tylko że szybko padł.

Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu) Wink
images33.fotosik.pl/396/7db4b4dfe5a0be13.jpg
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
 
sidor
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 16-05-2009 08:00
Awatar


Początkujący


Postów: 112
Data rejestracji: 24.08.08
Pomógł: 3


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
A to zmienia postć rzeczy , a może wtrysk ci zaczyna szwankować.
 
x1x1x1
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 16-05-2009 09:06
Awatar


Doradca


Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2
Skąd: Srebrna


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
To nic związanego z wtryskiem...

Poczytałem trochę na innych forach i okazuje się że są to objawy puchnącego tłoka... wku*wić się można. Na początku były problemy ze skutem po złożeniu cyla, nie wchodził w obroty i trochę mocno się grzał. Musiało mu tak być gorąco, że się przegrzał... ja pier*ole, same koszty do tego skuta i gó*wno nie chce dalej normalnie pracować. Chyba wypiepsze ten silnik gdzieś w pole i spale.
Edytowane przez x1x1x1 dnia 16-05-2009 09:10

Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu) Wink
images33.fotosik.pl/396/7db4b4dfe5a0be13.jpg
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
 
Pietras
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 16-05-2009 09:58
Awatar


Mechanik


Postów: 1947
Data rejestracji: 04.06.08
Pomógł: 41
Skąd: Częstochowa


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Sprawdz jeszcze pierścienie itp. nie stresuj sie tak ;] Morini jest do [cenzura] ale da sie zrobic jak cos to zostajke ci P/G dużo ludzi na tym lepiej wychodzi niż na Morini
 
www-suzuki-katana.pl
x1x1x1
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 16-05-2009 15:31
Awatar


Doradca


Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2
Skąd: Srebrna


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
No i cylek z tłokiem poszedł się dymać... mam już kompletnie dosyć, nie wiem co robić

Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu) Wink
images33.fotosik.pl/396/7db4b4dfe5a0be13.jpg
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
 
baziu_19
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 16-05-2009 15:41
Awatar


Znawca


Postów: 1076
Data rejestracji: 14.10.07
Pomógł: 11
Skąd: Namysłów


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
O kurr!! na tłok Vertex-a napewno wyłożyłeś dużo hajsu. Kto ci robił remont?
Suzuki Katana Performance

Tuning:

..::Cylinder - Metrakit MK 50ccm::..

..::Wydech - Tecnigas NEXT R::..

..::Wariator - Malossi Multivar::..

..:: Płytki zaworu membranowego Hebo::..

..::Sprężyna centralna + 15%::..

..::Sprężynki sprzęgła HEBO (niebieskie)::..

..::rolki BGM 6g::..

~Niebieskie LED-y w soczewkach~


V-MAX - 70km/h
 
x1x1x1
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 16-05-2009 16:09
Awatar


Doradca


Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2
Skąd: Srebrna


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Sam robiłem. Już nie raz wyciągałem i składałem cyl z tego skuta i zawsze było dobrze. Tłok po prostu sam z siebie spuchł, chyba z przegrzania(po między dołem a górą tłoka różnica była dwóch dziesiątych mm i wchodzi na ścisk z wielkim oporem). Oczywiście układ chłodzenia był odpowietrzony. Za tłok dałem 200 zł a szlif 60 i znów na nowo...? Nie no kur*a mam dosyć tegp. Szkoda kasy wrzucać na 70 bo znów może padnie albo zatrze... po prostu nie widze dalszego wkładu finansowego w ten silnik bo znów coś się rozpier**li.

To wszystko przez zjeb*ny wtrysk!!! DiTech to najgorszy zakup jaki w życiu zrobiłem.

Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu) Wink
images33.fotosik.pl/396/7db4b4dfe5a0be13.jpg
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Różnice w napędzie między silnikami Ogólne 10 06-04-2008 13:53
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki