Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Dobór tłoka do cyla po szlifie
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 9

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Dexios29 tygodni
MACHoo30 tygodni
Aroni45 tygodni
cineklab47 tygodni
adamek211450 tygodni
dawidzio2866 tygodni
KACPERBA1900114 tygodni
wydrus149 tygodni
valavme157 tygodni
Kamil183 tygodni
pawel57193 tygodni
Dandusiek199 tygodni
Daniez201 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Dobór tłoka do cyla po szlifie
x1x1x1
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 29-08-2008 22:25
Awatar


Doradca


Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2
Skąd: Srebrna


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Panowie dobieracie tłok przed szlifem czy po szlifie cyla bo już sam nie wiem??? Grin

Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu) Wink
images33.fotosik.pl/396/7db4b4dfe5a0be13.jpg
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
 
Daniez
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 29-08-2008 22:28
Awatar


Znawca


Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13
Skąd: Węgorzewo (MAZURY)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
No raczej po. Mój kolega dobierał po jak mu typ szlifa zrobił. W motozbycie najlepiej
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm

Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)Cool
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad

opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkachGrin



~..::v-max: 95km/h::..

http://www.bikepics.com/members/daniez/


CZARTER jachtów!!! O terminy na ggWink info na http://kliver.pl/


img8.imageshack.us/img8/4179/57507966.jpg

img338.imageshack.us/img338/5809/userbar730224.gif

img18.imageshack.us/img18/9148/23vgqacc.gif
 
www.suzuki-katana.pl
x1x1x1
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 29-08-2008 22:30
Awatar


Doradca


Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2
Skąd: Srebrna


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
No i mi jednak tak się wydaje że po ale niektórzy wybierali przed szlifem i też wszystko jest ok

Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu) Wink
images33.fotosik.pl/396/7db4b4dfe5a0be13.jpg
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
 
Daniez
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 29-08-2008 22:36
Awatar


Znawca


Postów: 1184
Data rejestracji: 30.08.07
Pomógł: 13
Skąd: Węgorzewo (MAZURY)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
No to ale wtedy trzeba się dogadać s panem od "szlifu" żeby nam opierniczył o tyle ile ma tłok a to nie zawsze tak łatwo zrobić bo zależy jak głęboko ma zatarcie
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm

Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)Cool
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad

opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkachGrin



~..::v-max: 95km/h::..

http://www.bikepics.com/members/daniez/


CZARTER jachtów!!! O terminy na ggWink info na http://kliver.pl/


img8.imageshack.us/img8/4179/57507966.jpg

img338.imageshack.us/img338/5809/userbar730224.gif

img18.imageshack.us/img18/9148/23vgqacc.gif
 
www.suzuki-katana.pl
x1x1x1
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 29-08-2008 22:39
Awatar


Doradca


Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2
Skąd: Srebrna


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Nom dokładnie

Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu) Wink
images33.fotosik.pl/396/7db4b4dfe5a0be13.jpg
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
 
stiv440
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 29-08-2008 23:01
Awatar


Coś wiem


Postów: 272
Data rejestracji: 07.08.07
Pomógł: 0
Skąd: efde


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ludzie cylinder szlifuje sie pod tłok!jak masz duże rysy to kupujesz nadwymiar+ 0,5, jak widzisz ze sa b.głębokie to kupujesz +1,0,a jak masz zajebiście głebokie to go wypierdalasz (możma tez pójsc do warsztatu pokazać gościowi cylek a on ci powie o jaki nadwymiar będzie najlepszy) jeśli przyniesiesz nowy tłok to wtedy gośc jest w stanie b,precyzyjnie przeszlifować cylek
 
x1x1x1
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 29-08-2008 23:11
Awatar


Doradca


Postów: 531
Data rejestracji: 19.10.07
Pomógł: 2
Skąd: Srebrna


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ehh no to kurde już znów nie wiem :/

Suzuki Katana AY50R DiTech 2006r
Żyje na gaźniku (i powietrzu) Wink
images33.fotosik.pl/396/7db4b4dfe5a0be13.jpg
Tuning:
- Leo ZX
- Airsal Sport 50cc
- Malossi multivar
- Filtr Hebo S
- Arreche 17,5 mm
 
baziu_19
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 29-08-2008 23:57
Awatar


Znawca


Postów: 1076
Data rejestracji: 14.10.07
Pomógł: 11
Skąd: Namysłów


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ja dobierałem tłok pod cylek. Nie można zdzierać ile się chce tej utwardzonej warstwy w cylindrze.
 
stiv440
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 30-08-2008 15:32
Awatar


Coś wiem


Postów: 272
Data rejestracji: 07.08.07
Pomógł: 0
Skąd: efde


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
@baziu_19 utwardzoną warstwe to masz tylko a aluminiowych cylindrach!! więć o czym ty piszesz???my rozmawiamy o żeliwnych!!!! które można szlifować do+2,0mm bo większych tłokównie widziałem! przynajmniej nie w katanie!
 
baziu_19
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 30-08-2008 17:22
Awatar


Znawca


Postów: 1076
Data rejestracji: 14.10.07
Pomógł: 11
Skąd: Namysłów


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Pomyliło mi się, bo przed Kataną miałem inne wynalazki.

Piszesz, że można szlifować+2,0mm, no to aluminowe ile można w takim razie?
 
bomba25
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 30-08-2008 18:16
Awatar


Coś wiem


Postów: 235
Data rejestracji: 03.07.08
Pomógł: 1


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Aluminium sie nie szlifuje Grin
 
baziu_19
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 01-09-2008 13:37
Awatar


Znawca


Postów: 1076
Data rejestracji: 14.10.07
Pomógł: 11
Skąd: Namysłów


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
To wkońcu jest ktoś kto się na tym naprawde zna i może opisać jakie się szlifuje, a jakie nie?
 
stiv440
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 01-09-2008 14:58
Awatar


Coś wiem


Postów: 272
Data rejestracji: 07.08.07
Pomógł: 0
Skąd: efde


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
@baziu_19CoolCoolCoolCoolCoolCool szlifuje się tylko żeliwne!!!!!

Można szlifować też aluminium,ale tego się nie robi poniewaz koszt pokrycia cylindra nacasilem przekracza wartość nowego cylindra!!!
Prościej już nie da się napisać!!!
 
baziu_19
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 01-09-2008 15:06
Awatar


Znawca


Postów: 1076
Data rejestracji: 14.10.07
Pomógł: 11
Skąd: Namysłów


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
To trzeba było tak od razu. Ktoś mnie kiedyś wprowadził w błąd.
 
Grzesiekkoc1993
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 01-09-2008 20:42
Awatar


Początkujący


Postów: 79
Data rejestracji: 17.06.08
Pomógł: 0


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Na 100% dobiera się tłok do cyla przed szlifem...Przeciesz ten gosciu co ma robić ten szlif musi wiedziec ile szlifować ale oczywiscie kupuje sie ponad wymiarowy.....WinkWink
 
heniu123
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 01-09-2008 20:48
Awatar

Początkujący


Postów: 83
Data rejestracji: 15.01.08
Pomógł: 0
Skąd: Brzeziny(EBR)


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ja jak oddawałem do szlifu to odrazu mi gosciu dobierał tłok
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
[ART] Dobór przełożeń! Tuning Mechniczny 84 17-05-2015 20:27
Opinie na temat cyla airsal sport 50cc (alu) Eksploatacja i naprawa 11 13-05-2013 16:51
Ile warte ? dr evo 70 po szlifie + meteor Ogólne 14 08-04-2013 14:36
dobór części Tuning Mechniczny 10 22-06-2012 22:26
Cylinder po szlifie Eksploatacja i naprawa 13 14-05-2011 14:45
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki