Napiszę tu o występowaniu blokad ograniczających parametry prędkościowe i przyśpieszenia w Suzuki Katanie:
1. Zablokowany króciec ssący.
- Zablokowany króciec ma rozmiar 12 i 14mm i jest mocno zwężony przy końcu.
- Tą blokadę można już zdjąć samemu w po przez rozwiercenie go kamieniami szlifierskimi podłączanymi do wiertarki.
- Drugą metodą na jego odblokowanie jest po prostu kupno nowego już odblokowanego króćca ssącego.
2. Dysza główna w gaźniku.
- Seryjnie w gaźniku 14mm mają dysze główną w rozmiarze 65 a 12mm dysze 55.
-Gaźnik odblokowujemy dopiero wtedy kiedy mamy pewność że zdjęliśmy już wszystkie inne blokady (prócz przełożeń). Do obu rozmiarów zalecane jest zwiększenie dyszy o mniej więcej 10
3. Pierścień na tulei wariatora oraz tylna blacha
-Na wariatorze mamy 2 blokady. Pierwsza z nich to blokada w formie pierścienia na tulei wariatora a druga to blacha umieszczona i przykręcona z tyłu wariatora.
-Te blokadę można bardzo łatwo zdjąć. Tulejkę trzeba po prostu zsunąć z tulejki i już jedna za nami.
Blacha jest przykręcona z ryłu waria i też łatwo ją zdjąć po prostu trzeba ją odkręcić śrubokrętem
4.Zwężka kolanka i zawirowanie spalin w wydechu
Osobiście zalecam kupno nowego sportowego tłumika niż bawienie się w zdejmowanie, cieńcie i spawanie starego wydechu. Ale jeżeli nie mamy za dużo kasy to zdjęcie tych blokad też nam dużo da. Zdjęcie blokad jest pokazane na fotach.
5.Przełożenia
-Blokada jest na przełożeniu wtórnym i pierwotnym
-Jest to najbardziej uciążliwa i czasochłonna blokada do zdjęcia. Wszystkie Katany są blokowane na przełożeniach oprócz jednej edycji zwanej Movistar.
Żeby pozbyć się tej blokady musimy kupić odblokowane przełożenia
No to może jak kopiujesz artykuł z innego forum to przydało by sie podać link strony. I tak ogólnie to mój artykuł ze strony speedbike. Proszę bardzo sam go pisałem i sam podpisywałem zdjęcia. http://www.speedb...a-vt76.htm
P.S Nie wiem czy wiesz ale złamałeś właśnie regulamin forum. Nie podałeś strony źródłowej
Edytowane przez Daniez dnia 14-06-2008 15:14
SUZUKI KATANA WR 1998r. stumpf
70mm
Tun mech.
~Yasuni R BlackEdition
~wariator Hebo NG
~seryjne nie blokowane przełożenia (~13,8)
~pasek Malossi Special Belt
~stożek TNT
~dysza: 80
~rolki: Stage6 4,3g
~centralna +30% TopRacing
~sprzęgła niebieskie Hebo
~króciec 19 wypolerowany
~i....oczywiście 0 blokad
opt.
~lampa Revo Lexus Style
~przedłużka IGM 25mm
~przyciemnione kierunki
~stopka boczna Buzzetti
~aaa i podstawa...niebieskie diody w soczewkach
Zamykam!! Po pierwsze O tym co i jak był już pisany artykuł!! Chcesz dodać coś od siebie to pisz w tamtym temacie. Po drugie jest to plagiat(nawet bez zgody autora)!!