Siemanko, jest to mój pierwszy post na tym zacnym forum więc Siemanko wszystkim. Mam do was pytanko dotyczące amortyzatora tylnego w naszej Katance. Mianowicie, jaki najdłuższy amorek do katany wejdzie, od jakiego może sqt i czy bardziej opłaca sie kupywac nowy amorek czy kupywać przedłużke. Z góry dzieki za wszystkie odpowiedzi.
I <3 my Katana
Więc wszystko zależy od tego o ile chcesz podnieść tył. Bo jeżeli o 1-2cm to możesz szukać innego dłuższego amortyzatora, jeśli natomiast chcesz żeby to było z 5cm albo więcej, to już tylko przedłużka.
Seryjny amorek katany mo bodajże 275mm, a najdłuższy jaki znajdziesz i tak będzie miał poniżej 300mm. Więc dużo nie zyskasz. A pasować będą amorki do katany albo z aeroxa, tylko będziesz musiał rozwiercić mocowanie.
Na allegro są amorki TEC poszukaj.
Suzuki Katana AY 50cc LC 99r MECHANIKA ~Hebo Manston Replica70cc Porting by Redus~
~Porting karterów by Redus
~Wał Top Racing Evo NG
~Wydech Athena Racing
~Gaźnik Stage6 R/T PWK 24 mm
~Kruciec Motoforce Racing nad koło
~Zawór Tec Sport
~Łozysko igiełkowe PSYCHIC
~Czujnik temp. Stage6
~Wario Polini Speed Control
~Łożyska wału SKF uczelniacze KOK
~Przełożenia Malossi 15/40
~Sprzęgło Hebo Racing(czerwone spreżynki)
~Centralka Malossi czerwona OPTYKA ~Lotka od WR
~Felgi od nowej budy
~Polerka pompy wody
~Lampa Revo Lexus Style Black
~Polerka klamek ham.
~Przedłużka Home Made
~Nakładki Stage 6 czarne
~Lusterko STR8 F1 carbon
~Węże chłodnicze Motoforce zbrojone przeźroczyste
~Gazbox Stage6 chrom
~czerwone przewody paliwowe
~Kartery malowane proszkowo na czarno by Marcepani
~Detale malowane proszkowo na czerwono by Marcepani
V-Max NIEZNANY PLANY Cały czas coś do przodu
Siemka. Ja osobiście mam amorek 320mm tylko tak jak Aroni wspomniał trzeba było rozwiercić mocowanie z 8 na 10, ale to nie stanowi jakiegoś wielkiego problemu, fajnie się prezentuje tylko w porównaniu do amorków od TEC cena jest wyższa i to sporo. Model amorka to RDR Racing powinieneś go znaleźć na RP, polecam!
Suzuki Katana GT 70 by bastek434:
-Cylinder Polini Sport + opuszczona głowica
-Gaźnik 21mm PHBG + dysza 95 + króciec 21mm
-Wario + rolki 8g i ślizgi Malossi Multivar
-Stożek Polini Air Box
-Filtr paliwa od Malucha XD + BoostBottle Stage6
-Fajka, przewód, świeca (BPR7HS) NGK Racing
-Sprzęgło Tec Evo Racing + twarde sprężynki i docisk 22
-Zapłon DUCATI Energia
-Przełożenia pierwotne Top Racing + wtórne MoviStar
-Zawór membranowy Tec Sport
-Wał TR STD + łożyska i simmeringi SKF HQ ECO C4
-Wydech YASUNI R z kevlarową końcówką
-Opona tył: Heidenau K61 130/70-12 62P
-Opona przód: Michelin Dexter 120/70-12
-Amor RDR 320mm na gwincie