Coś Ci się poje*** z tą wymianą wałków. 22mm i 17 mm to średnice wałka pierwotnego, którego w ogóle nie ruszasz, bo przecież wymianiasz przeło wtórne... Ważne jest tylko to, czy wałek napędowy (ten na którym siedzi koło) jest tej samej długości co twój oryginalny. Jeśli nie to zdejmujesz zabezpieczenia i wybijasz oba wałki, potem wbijasz ten Twój stary do nowego trybu, zakładasz seger i składasz całą przekładnię.
Jak tego nie ogarniasz, to spróbuj pomyśleć jak to wszystko działa, bo jest to banalne. Gdy to już zrozumiesz to będziesz wiedział co i jak dokładnie zrobić.
no dzięki aroni że mi wytłumaczyłeś oto mi chodziło
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box
Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR