Witam.
Przegladalem forum i nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi, która śróbka jest od czego.
Wiec wydaje mi się że ta duża jest od wolnych obrotów a ta mała, ktorą wszyscy często mają zmasakrowaną i czasami jest zaslepiona jest od składu mieszanki.
Czy mam rację czy się myle?
Dodam że chodzi o seryjny gaźnik w katanie ac.
AC i LC jest to samo. I z doswiadczenia jak zauwazylem to jak sie DOKRECA ta mala srobke od mieszanki to dodaje sie wiecej wahy. tak jak i obroty, jak sie dokreca to są wieksze
teraz odnośnie regulacji.
Śrubą regulacji składu mieszanki znajduję takie położenie w którym silnik ma najwyższe obroty i równo chodzi. Potem śrubą wolnych obrotów zmniejszam obroty do tzw. wolnych .
Czy w wielkim skrucie tak można regulować gaźnik?
http://suzuki-kat...eadmore=30
Czytanie nie boli. Tu sie wszystkiego dowiesz. Ta bliżej króćca jest od składu mieszanki, a ta która jest centralnie w gaźniku jest od wolnych obrotów
przeczytałem ten artykół. I zastanawiałem się czy wysnółem dobre wnioski? Możecie opisać po krótce jak regulujecie gaźniki w swoich maszynach?? To pewnie przyda się nie tylko mi. Artyków dotyczy ogólnie gaźników. Może w katanach trzeba zwracać uwagę na coś szczególnie?
Wiesz ile już było takich "Świeżaków" jak ty i o to samo chcieli się dowiedzieć... Jak reguluje sie gaźnik, było to już przynajmniej kilkakrotnie pisane i zawsze jest ktoś nowy co chce aby mu wytłumaczyć. Aby nie tłumaczyć tego w kółko dlatego został dodany art o gaźnikach. W jednej z jego części jest jak regulować gaźnik!!!
Ok. Poczytalem różne artykóły odnośnie regulacji gaźników i prawie wszędzie piszą, że w zależności od typu gaźnika śrubę wolnych obrotów jak i od mieszanki kręci się w różne strony.
Mam pytanie odnośnie seryjnego gaźnika w katanie.
Skład mieszanki jak kręcę w prawo wzgogacam o paliwo?
Wolne obroty jak kręcę w prawo podnoszę?
Kolega Pasio8 już napisał swoje doświadczenia ale czy aby jest tak napewno?
Pytam bo nie chce bawić się w ciemno.